home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579556 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #1275: 26 Feb 2009, 16:15 »

Jeg er uenig, Brandenborg!
AFC skriver det jo blot for at være venlig og du kan ikke bebrejde for at fremprovokere et så surt opstød.
Tonen er arrogant og selvfed.

Jeg var godt nok tændt af.. jeg mener.. jeg var godt nok blevet gal i skralden, hvis det var mig, der modtog den slags indlæg.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

verdenskrig
Manager

« Svar #1276: 26 Feb 2009, 16:22 »

Men okay nu skal vi jo heller ikke gøre en fjer til fem høns Peace...

Tonen var måske lidt grov der, men generelt syntes jeg der er en fin tone herinde Smiley.. Ethvert crew medlem kan komme til at krydse en grænse ind imellem, men så syntes jeg heller ikke vi skal gøre et større nummer ud af det Peace..

Brandborg siger noget han måske kunne have undladt, men det gjorde han ikke og sket er sket.. Han lærer nok af det i fremtiden, og så ser jeg ikke grund til at grave mere i det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst

« Svar #1277: 26 Feb 2009, 16:24 »

Claudio@
Jeg skrev også i den tråd, og når man ikke kunne se det røde kryds, som man ikke kan når man har firefox, og når Zone 43 allerede havde skrevet at man skal trykke der, så skriver AFC det samme igen, hvilket jo ikke er nødvendigt når det er blevet fortalt.

Cencur
Manager

« Svar #1278: 26 Feb 2009, 16:25 »

Det er jo heller ikke en nedsabling af Brandborg, men mere generelt tonen blandt crewet og brugere noglegange.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #1279: 26 Feb 2009, 16:25 »

Ja men det kan jo smutte for selv den bedste ( inklusiv undertegnede).. Jeg syntes først det er et problem når det er den samme bruger der gør det gang på gang!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #1280: 26 Feb 2009, 16:27 »

Claudio@
Jeg skrev også i den tråd, og når man ikke kunne se det røde kryds, som man ikke kan når man har firefox, og når Zone 43 allerede havde skrevet at man skal trykke der, så skriver AFC det samme igen, hvilket jo ikke er nødvendigt når det er blevet fortalt.

Mener at AFC's indlæg først kommer på siden efter Zone's indlæg, så det kan være at han ikke havde læst det. Desuden er det ingen grund til at blive muggen og tvær over at en bruger prøver at hjælpe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1281: 26 Feb 2009, 16:27 »

Men okay nu skal vi jo heller ikke gøre en fjer til fem høns Peace...

Tonen var måske lidt grov der, men generelt syntes jeg der er en fin tone herinde Smiley.. Ethvert crew medlem kan komme til at krydse en grænse ind imellem, men så syntes jeg heller ikke vi skal gøre et større nummer ud af det Peace..

Brandborg siger noget han måske kunne have undladt, men det gjorde han ikke og sket er sket.. Han lærer nok af det i fremtiden, og så ser jeg ikke grund til at grave mere i det Smiley

Jeg tror aldrig jeg har været mere enig med samtlige ting i nogen af dine indlæg, verdenskrig Wink

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1282: 26 Feb 2009, 16:27 »

Jeg er uenig, Brandenborg!
AFC skriver det jo blot for at være venlig og du kan ikke bebrejde for at fremprovokere et så surt opstød.
Tonen er arrogant og selvfed.

Jeg var godt nok tændt af.. jeg mener.. jeg var godt nok blevet gal i skralden, hvis det var mig, der modtog den slags indlæg.
Og jeg er uenig med dig.
Jeg synes på intet tidspunkt jeg har virket arrogant og overhovedet ikke selvfed, og det har ikke været i mit henseende i såfald !
Men hvis du har en anden mening, så må jeg jo leve med det.
Jeg synes jeg har sagt hvad der skal siges, om folk så er med mig eller mod mig er jo op til dem. Hans indlæg eller vel lige så ligegyldigt som mit, og vil svare lidt til hvis en mand kom hen til en racerkører for at sige hvor speederen sidder.  Smiley
« Seneste Redigering: 26 Feb 2009, 16:29 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Cencur
Manager

« Svar #1283: 26 Feb 2009, 16:27 »

Ja men det kan jo smutte for selv den bedste ( inklusiv undertegnede).. Jeg syntes først det er et problem når det er den samme bruger der gør det gang på gang!

Du har dog modtaget to gange ban for det, plus at dine stjerner ikke funkler med en særlig rød farve.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1284: 26 Feb 2009, 16:28 »

Claudio@

Hvad så hvis han skrev det igen?
Derfor kræves en ordentligt tone alligevel.
Det er skam sket, at man kan læse hurtigt, og derfor skal det skrives to gange Smiley

Min mor siger altid tingene to gange.. wonder why?

verdenskrig
Manager

« Svar #1285: 26 Feb 2009, 16:30 »

Jeg tror aldrig jeg har været mere enig med samtlige ting i nogen af dine indlæg, verdenskrig Wink
Grin Så oplevede jeg også det Wink

Du har dog modtaget to gange ban for det, plus at dine stjerner ikke funkler med en særlig rød farve.

Og havd har mine ban helt præcist med det her emne at gøre Rullende Øjne.. Det viser jo netop bare det jeg siger, at det er et problem når man gør det ofte..

Om de er røde, lilla eller lyserøde er jeg ligeglad med, jeg konstatere bare at det ikke kan passe at man skal vade i noget, som er smuttet en gang.. Jeg ku forstå det hvis man pegede et crew/bruger ud der KONSTANT snakkede sådan til andre(ala toby)..

Da det ikke er tilfældet, syntes jeg det er overdrevet at diskutere et problem, som vel imo ik er til stede Peace

Cool

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1286: 26 Feb 2009, 16:31 »

Og jeg er uenig med dig.
Jeg synes på intet tidspunkt jeg har virket arrogant og overhovedet ikke selvfed, og det har ikke været i mit henseende i såfald !
Men hvis du har en anden mening, så må jeg jo leve med det.
Jeg synes jeg har sagt hvad der skal siges, om folk så er med mig eller mod mig er jo op til dem. Hans indlæg eller vel lige så ligegyldigt som mit, og vil svare lidt til hvis en mand kom hen til en racerkører for at sige hvor speederen sidder.
Det må du vel.
Men problemet ligger i at du er arrogant, idet at han ikke må rette på dig/hjælpe dig hvis han tror han kan det, men du må hjælpe eller skrive hvad du vil til folk. Det bunder i, at rollerne er byttet i stuation og du ikke finder det behageligt.

Jeg tvivler på at din sammenligning er retfærdig. Du angivede jo at du ikke kunne se det. Racerkøreren har ikke hentydet til at han ikke ved hvordan man kører.

Szczesny
Manager

« Svar #1287: 26 Feb 2009, 16:31 »

Min mor siger altid tingene to gange.. wonder why?

Fordi du er langsom Tunge

sorry for OT, men den var simpelthen oplagt Peace

I øvrigt, synes jeg at man skal være i stand til at både at gi' lidt og ta' lidt. Det er jo ikke verdens undergang det her og folk skal jo heller ikke tage alt så personligt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst

« Svar #1288: 26 Feb 2009, 16:31 »

For fremtiden er det vel bare om at rapportere indlæget, hvis man føler sig trådt på, latterligtgjort el.lign. Så kan crewet vel kigge på sagen og vurdere om brugeren har overreageret eller der skal løftes en pegefinger over for g00n... øh.. crewmedlemmet? Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1289: 26 Feb 2009, 16:32 »

Hahahahaha, StormQ..
Men siden vi skal være seriøse, tvivler jeg på at min mor er den eneste...

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010