home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  FM 2011 - Spørgsmål besvares.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FM 2011 - Spørgsmål besvares.  (Læst 78922 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #135: 11 Okt 2010, 23:30 »

Vel skrevet jaayy seføli kan i godt vise en spiller eller to, men det er ikke dem der skal være fokus på det er spillet, og de nye tiltag i dette.
Som du også skriver så er db'en ikke færdiglavet i denne version så tallene kan se anderledes ud i virkeligheden.

spørgsmål med relevans til selve spillet tak Smiley

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

« Svar #136: 12 Okt 2010, 01:06 »

Undskyld mig, men jeg vil lige komme med en bemærkning.

Nu må i da lige stramme lidt op og droppe jeres egoistiske ønsker. De to gutter bør ikke bruge tid på at tage SS af diverse reservehold, talenter m.m. Det bør folk simpelthen vente med til spillet kommer. (Især fordi denne database de spiller med, ikke er den færdige)

Brug dog i stedet denne tråd til at få informationer, reaktioner og vurderinger af de nye features, det generelle intryk, kampene m.m.

Helt seriøst. Overvej hvor bøvlet det er at tage et screenshot og ligge det op. Hvis han skal sidde og tage SS af diverse reservehold + "ligegyldige" spillere, så kommer han da ingen vejne med selve spillet.

Min bemærkning/mit råd er kort og godt: Drop de egoistiske ønsker og ret i stedet jeres henvendelser mod spillet generelt + nye detaljer/features. Det vil gøre tråden langt mere interessant!

Mvh

Jaayy Smiley

Mig bekendt, saa er der ingen der tvinger de rare mennesker til noget som helst? Hvis de ikke har lyst til at bruge tid og energi paa SS eller andre "egoistiske krav", saa ville de jo nok prioritere deres tid anderledes og give folk besked! Folk er forskellige og har derfor forskellige præferencer og selektive ønsker. Med Rette. Derfor ville jeg foreslå dig, at droppe den bedrevidende attitude og lade folk spørge venligt om det de ønsker at vide noget om. Hvis dem der så sidder inde med spillet finder kravene mindre relevante eller ikke har tid til den slags "bøvl" - så skal de nok give deres holdning tilkende uden din hjælp.

Ifølge min optik bliver tråden, hverken mere eller mindre interessant grundet den store efterspørgsel af SS, nej
de respektive SS vil muligvis give folk en fornemmelse af spillet, spillernes stats og de nye features i denne udgave og derved besvare en række spørgsmål om FM 2011, hvilket er hele formålet med tråden.

P.s. Et billede siger som sagt mere end 1000 ord.

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 12 Okt 2010, 08:50 »

Mig bekendt, saa er der ingen der tvinger de rare mennesker til noget som helst? Hvis de ikke har lyst til at bruge tid og energi paa SS eller andre "egoistiske krav", saa ville de jo nok prioritere deres tid anderledes og give folk besked! Folk er forskellige og har derfor forskellige præferencer og selektive ønsker. Med Rette. Derfor ville jeg foreslå dig, at droppe den bedrevidende attitude og lade folk spørge venligt om det de ønsker at vide noget om. Hvis dem der så sidder inde med spillet finder kravene mindre relevante eller ikke har tid til den slags "bøvl" - så skal de nok give deres holdning tilkende uden din hjælp.

Ifølge min optik bliver tråden, hverken mere eller mindre interessant grundet den store efterspørgsel af SS, nej
de respektive SS vil muligvis give folk en fornemmelse af spillet, spillernes stats og de nye features i denne udgave og derved besvare en række spørgsmål om FM 2011, hvilket er hele formålet med tråden.

P.s. Et billede siger som sagt mere end 1000 ord.
Vel skrevet jaayy seføli kan i godt vise en spiller eller to, men det er ikke dem der skal være fokus på det er spillet, og de nye tiltag i dette.
Som du også skriver så er db'en ikke færdiglavet i denne version så tallene kan se anderledes ud i virkeligheden.

spørgsmål med relevans til selve spillet tak Smiley

Så er der vidst givet besked.

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Drillo
Gæst

« Svar #138: 12 Okt 2010, 09:33 »

Simonlyhne

Hvordan syntes du at det nye league Reputation system virker, er det godt eller dårligt? og virker det efter hensigten

jaayy
Lilleputspiller
*

« Svar #139: 12 Okt 2010, 14:22 »

Alex-abbott: For lige at slå en ting fast, så prøver jeg ikke at fremstå som bedrevidende... Jeg prøvede bare venligt at påpege at relevansen for ss af diverse reservehold + 7 talenter til hver persons favorithold, ikke er burde efterspørges i denne tråd.

"Ifølge min optik bliver tråden, hverken mere eller mindre interessant grundet den store efterspørgsel af SS, nej
de respektive SS vil muligvis give folk en fornemmelse af spillet, spillernes stats og de nye features i denne udgave og derved besvare en række spørgsmål om FM 2011, hvilket er hele formålet med tråden. "

Ifølge min optik har det ingen relevans eftersom at jeg har læst fra crewmembers, at databasen ikke er den endegyldige, hvilket folk også har bidt mærke i. Personligt synes jeg det er træls at skulle læse gennem en masse indlæg for at finde de interessante indlæg om de nye features i spillet.

Det har f.eks. næppe relevans for særlig mange om hvilke spillere der er på det og det reservehold, eller hvor gode 7 man U talenter, eller Nikolaj Køhlert  eller andre er. Dette er deltajer som jeg i hvert fald primært selv vil undersøge når spillet først kommer...

Men igen.. Er resten af dette forum af en anden holdning skal jeg bestemt gerne stoppe min klage. Og igen. Hvis du tror jeg kommer herind for at virke bedrevidende osv, så tager du fejl.  Dette er ikke min hensigt.

Mvh

jaayy Smiley Smiley

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #140: 12 Okt 2010, 15:42 »

Alex-abbott: For lige at slå en ting fast, så prøver jeg ikke at fremstå som bedrevidende... Jeg prøvede bare venligt at påpege at relevansen for ss af diverse reservehold + 7 talenter til hver persons favorithold, ikke er burde efterspørges i denne tråd.

"Ifølge min optik bliver tråden, hverken mere eller mindre interessant grundet den store efterspørgsel af SS, nej
de respektive SS vil muligvis give folk en fornemmelse af spillet, spillernes stats og de nye features i denne udgave og derved besvare en række spørgsmål om FM 2011, hvilket er hele formålet med tråden. "

Ifølge min optik har det ingen relevans eftersom at jeg har læst fra crewmembers, at databasen ikke er den endegyldige, hvilket folk også har bidt mærke i. Personligt synes jeg det er træls at skulle læse gennem en masse indlæg for at finde de interessante indlæg om de nye features i spillet.

Det har f.eks. næppe relevans for særlig mange om hvilke spillere der er på det og det reservehold, eller hvor gode 7 man U talenter, eller Nikolaj Køhlert  eller andre er. Dette er deltajer som jeg i hvert fald primært selv vil undersøge når spillet først kommer...

Men igen.. Er resten af dette forum af en anden holdning skal jeg bestemt gerne stoppe min klage. Og igen. Hvis du tror jeg kommer herind for at virke bedrevidende osv, så tager du fejl.  Dette er ikke min hensigt.

Mvh

jaayy Smiley Smiley
På trods af, at jeg selv har requested nogle SS, så er jeg faktisk fuldstændig enig i din antagelse. DOG vidste JEG ikke, at dette ikke er den endegyldige database. Men du har ret i, at disse informationer er underordnede i forhold til selve spillets nye og udvidede features.

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 12 Okt 2010, 17:23 »

hvornår kommer demoen Smiley??

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Enged
Gæst

« Svar #142: 12 Okt 2010, 17:26 »

hvornår kommer demoen Smiley??
Nu er det 3. gang du spørger i denne tråd, og du får ikke noget nyt svar. Der er ingen der ved det, end ikke SIgames selv.

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #143: 12 Okt 2010, 17:29 »

hvad er det for noget ... der er 3 uger til spillet kommer men de ved ikke hvornår der kommer en demo....? underligt:I)

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 12 Okt 2010, 17:29 »

Mvh

jaayy Smiley Smiley

Nej, det har maaske ikke nogen relevans for dig. Det er ganske tydeligt, men hvis folk ønsker at vide om en given spillers stats velvidende om at databasen ikke er færdig, så er det vel ogsaa fair nok?

Bestemt ikke. Men, igen det er en subjektiv vurdering, hvad der er interessant at vide for den enkelte. Du ønsker at høre om de nye features, hvor andre tydeligvis er meget interesseret i den enkelte spillers stats, det ene er hverken mere eller mindre interessant end det andet. Min "kritik" gik blot på at du ligesom antydede at folk var mere egoistiske end dig, hvilket jo ikke er tilfældet?

Anyways, der ingen grund til at have en pseudo-diskussion. Lad folk spørge om, det de har lyst til, så kan dem der sidder inde med spillet, sige fra eller opfylde deres respektive ønsker.
 Smiley

P.s. Demoen bør ifølge udviklerne (Kilde :Miles Jacobsen) være klar den 23. Oktober.
« Seneste Redigering: 12 Okt 2010, 17:33 af Alex-abbott » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #145: 12 Okt 2010, 17:30 »

hvad er det for noget ... der er 3 uger til spillet kommer men de ved ikke hvornår der kommer en demo....? underligt:I)
Nu skal spillet lige færdiglaves og gå i produktion før der kommer en demo. Så du bliver nok nødt til at vente 1-2 uger før det sker.

Enged
Gæst

« Svar #146: 12 Okt 2010, 17:31 »

Du kan jo følge med i de blogs fra Miles som Søgaard flittigt oversætter, så skal du nok finde ud af hvornår demoen kommer, hvis det da overhovedet bliver offentliggjort inden den bliver lagt op.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #147: 12 Okt 2010, 17:42 »

Tålmodighed er en dyd !!
Hvis nogen vidste noget om demoen så ville der nok komme en KÆMPE NYHED på forsiden så når du intet har hørt = andre har intet hørt = intet officielt er kommet fra SEGA .. Såre simpelt så væbn dig med tålmodighed  Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #148: 12 Okt 2010, 17:58 »

De kan ikke lave demoen før spillet går gold, når spillet går gold går der en en  en-to-tre dage før demoen er ude. Da ingen præcis ved hvornår spillet går gold, kan man derfor ikke sætte en præcis dato på, spillet skal når sigames mener det er færdige til test hos sega, som så kan vælge at sige det er en ommer pga diverse småfejl i installations programmet, det er ikke unormalt at man bruger et par forsøg før den er i hus, derfor kan vi ikke komme det nærmere end at demoen er ude ca 2 uger før release.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #149: 12 Okt 2010, 18:09 »

Hvad betyder det at spillet går gold?

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010