home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  FM 2011 - Spørgsmål besvares.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FM 2011 - Spørgsmål besvares.  (Læst 62488 gange)
Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« : 08 Okt 2010, 12:17 »

Hej allesammen på Fmfreaks.

Jeg befinder mig i den heldige situation at jeg har fået en preview-nøgle til FM 2011 som jeg har aktiveret på Steam - den giver så mulighed for at spille Football Manager 2011 Press versionen, hvor jeg så skal skrive en anmeldelse af spillet til www.dailyrush.dk.

Jeg har været i fuld gang siden jeg kom hjem fra arbejde igår - og så ville jeg tilbyde hvis brugerne herinde på FMfreaks har nogle spørgsmål omkring alle de nye funktioner, spillere, klubber osv. - så kan i bare fyre løs i denne tråd, så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.

Indtil videre er jeg dog ikke nået så langt, faktisk kun til d. 14 August 2010, hvor jeg er startet en sæson med FCK. Men der skal nok blive lagt en hel masse timer i det i de kommende dage Smiley

En ting jeg dog er i tvivl om er om jeg er underlagt NDA - non-disclosure agreement - så jeg er lidt i tvivl om jeg må poste screenshots - jeg skriver en mail til Sega som leverede nøglen senere i dag for at høre nærmere om dette.

God weekend til allesammen!

Edit:
Har netop snakket med ejeren af Dailyrush og Sega, og jeg er _ikke_ underlagt embargo eller NDA - så jeg kan sagtens poste SS og besvare alle spørgsmål.

Edit edit:
Jeg har oprettet et Google Picassa albums til screenshots som kan ses her: http://picasaweb.google.com/simonlyhne/DropBox?authkey=Gv1sRgCPXUvu-R_JDLSA#
« Seneste Redigering: 09 Okt 2010, 21:38 af Simonlyhne » Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #1: 08 Okt 2010, 12:27 »

Hvordan er det med transferpriserne i den nye version? er de realistiske, eller er de skruet vildt højt op/ned?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #2: 08 Okt 2010, 12:49 »

Hvordan er transfer budgetterne? i fx. Superligaen, hvor mange penge har AGF og Brøndby i budgettet? :-)
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #3: 08 Okt 2010, 12:57 »

Hvordan er det med transferpriserne i den nye version? er de realistiske, eller er de skruet vildt højt op/ned?

Indtil videre, så er det meget realistisk - der er ikke nogle handler i mit spil hvor jeg har tænkt at det enten er for højt eller lavt.

F.eks er Ibrahim Afellay skiftet til Chelsea for 72,5 mio kr, og det må vel betragtes som et ganske realistisk beløb.

Der er dog en lille sjov ting - i FM 2010 hvor alle storklubber var interesserede i ens målmænd, så lader det til at turen er kommet til midtbanen.

AC Milan, Villareal og Liverpool var blandt andet interesseret i Jesper Grønkjær i starten af sæsonen - og Mike Jensen blev også jagtet af Atl. Madrid, Villareal og Real Madrid (!)

Hvordan er transfer budgetterne? i fx. Superligaen, hvor mange penge har AGF og Brøndby i budgettet? :-)

Jeg tilføjer lige en Manager i de 2 klubber for at se deres transfer-budgetter - FCK har ikke verdens største (5,5mio) og et lønbudget på 1.2 mio, hvor de bruger 1.1 mio i forvejen.

Edit:

AGF har et transfer budget på et stort 0 tal - deres lønbudget er 335k/uge, hvor de bruger 388k/uge.

BIF har 3 valgmuligheder omkring forventningerne til sæsonen - så de har disse penge til løn/transfer:

Kval. til Europa igennem den øverste halvdel af tabellen: 6mio transfer / 1.05 mio/uge
Titeludfordrer: 7,5 mio transfer / 1,2 mio/uge
Vinder: 8,25mio transfer / 1,25 mio/uge
« Seneste Redigering: 08 Okt 2010, 13:04 af Simonlyhne » Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #4: 08 Okt 2010, 13:06 »

Hvordan er FCK i forhold til de andre hold i suppen? er der klasseforskel, eller er det meget lige? og hvor god er Dame N'Doye Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #5: 08 Okt 2010, 13:13 »

Hvordan er FCK i forhold til de andre hold i suppen? er der klasseforskel, eller er det meget lige? og hvor god er Dame N'Doye Smiley

Nu har jeg ikke nået at spille så forfærdeligt mange kampe (kom først hjem fra arbejde kl. 00.30 igår, og sad og spillede indtil jeg blev for træt til at koncentrere mig), så det er svært at udtale sig om endnu - når jeg har spillet til vinterpausen, så skal jeg nok lige vende tilbage til det spørgsmål!

Jeg tager lige et SS af Damen og smider op! Smiley

« Seneste Redigering: 08 Okt 2010, 13:16 af Simonlyhne » Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Fernando
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #6: 08 Okt 2010, 13:15 »

Troede ærlig talt F.C København ville have et større transfer budget Grin og intet at sige til at Aarhus GF har det budget som de har nu hvor de er ramt af den økonmiske krise..

Må jeg se et SS af Daniel Wass (BIF) Mario Balotelli (City) Matej Delac.

Er der i øvrigt kommet andre talenter, som vi ike har opdaget i FM10 eller nye talenter? ;-)
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #7: 08 Okt 2010, 13:22 »

Troede ærlig talt F.C København ville have et større transfer budget Grin og intet at sige til at Aarhus GF har det budget som de har nu hvor de er ramt af den økonmiske krise..

Må jeg se et SS af Daniel Wass (BIF) Mario Balotelli (City) Matej Delac.

Er der i øvrigt kommet andre talenter, som vi ike har opdaget i FM10 eller nye talenter? ;-)





Angående talenter, så har jeg slet ikke kigget efter dem endnu Smiley - er stadigvæk helt i opstartsfasen og snuser mest til alle de nye fine funktioner, hehe.

Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Fernando
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #8: 08 Okt 2010, 13:30 »

Okai, men tak for det Thumbs Up det ligner et skin fra FM08.
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #9: 08 Okt 2010, 13:34 »

Ja, skinnet er ikke ligefrem banebrydende, men det er nu egentligt meget rart at man ikke skal sætte sig ind i tonsvis af UI ændringer Smiley

Jeg kan lige tage nogle diverse screenshots af menu'erne, for at give et indtryk hvor der er blevet ændret noget.






Så er der SS af nogle af menu'erne - grunden til at mit budget er højere end jeg skrev i et tidligere indlæg var at jeg snakkede med min bestyrelse om de ikke ville øge mit lønbudget - hvilket blev accepteret med det samme, og så redigerede jeg selv lidt i løn/transfer budgettet, så jeg havde lidt mere cash til rådighed til transfers Smiley
« Seneste Redigering: 08 Okt 2010, 13:44 af Simonlyhne » Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Gungner
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #10: 08 Okt 2010, 13:41 »

Der kommer nok nogle skins til download ret hurtigt skal du se Peace
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #11: 08 Okt 2010, 13:51 »

Kunne du ikke poste et SS af Bale (spurs) og Suarez(Ajax)
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #12: 08 Okt 2010, 13:58 »



Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

korzika
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #13: 08 Okt 2010, 14:21 »

Fedt. Du er sgu en heldig mand.

Nu kan jeg se, at du har ikke har spillet særlig meget, men er der nogle spillere, der skiller sig overraskende meget ud i stats?

Eller har du fundet nogle af de "ukendte" stjerner, som der altid dukker op?
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #14: 08 Okt 2010, 14:32 »

Fedt. Du er sgu en heldig mand.

Nu kan jeg se, at du har ikke har spillet særlig meget, men er der nogle spillere, der skiller sig overraskende meget ud i stats?

Eller har du fundet nogle af de "ukendte" stjerner, som der altid dukker op?

Jeg har siddet og kigget mange af de store spillere igennem, og der er ikke nogen som skiller sig markant ud i stats - det er jo naturligt at f.eks Messi, Ronaldo, Drogba og Rooney har rigtig gode stats Smiley Men er ikke stødt på nogen "Vagner Love" eller "Marquinhos" endnu, hehe.

Jeg vil gå noget dybere ned i talenter og klassespillere, når jeg starter en sæson op med Chelsea - nu vil jeg lige spille den første sæson færdig med FCK, så starter jeg et nyt spil op Smiley
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010