home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  FM 2011 - Spørgsmål besvares.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FM 2011 - Spørgsmål besvares.  (Læst 62651 gange)
aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #75: 09 Okt 2010, 21:48 »

Malouda er da så sandelig ligeså dårlig som i FM10.. Lidt ærgerligt, når han har gennemgået sådan en kæmpe udvikling i Chelsea.
Lennon virker til at have samme stats som altid, det samme gælder Walcott som er alt for undervurderet, synes jeg.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #76: 09 Okt 2010, 21:49 »

Rimelig syret - Må du så beholde spillet? eller hvordan foregår sådan noget Huh
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #77: 09 Okt 2010, 21:50 »

Kan stadigvæk ikke finde dem....
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #78: 09 Okt 2010, 21:54 »

Rimelig syret - Må du så beholde spillet? eller hvordan foregår sådan noget Huh

Ja, jeg må gerne beholde det Smiley Det er bundet til min steam-konto nu, og det "udløber" ikke når spillet udkommer - heldigvis, hehe.

Når vi modtager spil til PS3, PC, Xbox360 og Wii, så kommer spillene i "promo" tilstand - det vil sige at der ikke er omslag på coveret, der er ikke tryk på dvd'en, udover titlen på spillet og ingen manualer/tingeltangel halløjsa som normalt følger med til et retail-spil - når anmeldelsen så er skrevet, så må vi beholde spillene til eget brug.

Kan stadigvæk ikke finde dem....

Hmm det lyder skisme lidt underligt - nå, jeg smider lige SønderjyskE spillerne ind på imageshack, der går lige 2 min.
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #79: 09 Okt 2010, 21:55 »

Malouda er stadig meget undervurderet. Samme med Nani synes jeg.
Er Lampard ikke blevet dårligere? Huh
Logged

19-18!

wriedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #80: 09 Okt 2010, 21:56 »

Kan du ikke være en flink en og smide et SS op af Mike jensen og Jan K ?  Smiley
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #81: 09 Okt 2010, 21:58 »






Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #82: 09 Okt 2010, 22:00 »

Jeg må nok hellere få lavet noget aftensmad, jeg skal nok vende stærkt tilbage med flere screenshots og svar på spørgsmål om en lille times tid Smiley
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

wriedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #83: 09 Okt 2010, 22:03 »

Jeg må nok hellere få lavet noget aftensmad, jeg skal nok vende stærkt tilbage med flere screenshots og svar på spørgsmål om en lille times tid Smiley

Du er fandme for vild du gider at tage dig tid til at svare og smide alle de SS op ! TAK !  Thumbs Up
Logged

Wonderboii
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #84: 09 Okt 2010, 22:04 »

Hehe en helt anden diskussion er jo så, OM de egentlig var undervurderet i FM10. Walcott har startet sæsonen udmærket, men det er jo begge to utrolig ustabile spillere. Lennon har et helt fantastisk topniveau, men hans bundniveau er sgu ikke ret højt. Det samme gælder Walcott, der dog har vist flotte takter i et par kampe i år indtil videre.
Hehe vi to er nok ikke enige om så mange ting, så en længere diskussion er næppe nødvendig. Jeg synes deres mentale stats er undervurderet - når jeg sammenligner dem med andre, spillere i spillet, som slet ikke spiller på lige så højt niveau irl, også synes jeg også at tæller lidt at de spiller på det engelske landshold - så må man have lidt mere mentalt, end de plejer at få Smiley Ved ikke om du kan følge mig! Lennon ser lidt bedre ud, mens walcott ser udforandret ud, lidt skuffende imo. Det ser også ud som om, at Gerrard endelig er gået en smule ned i tal, herligt- bare ikke nok! Wink
Lampard har så 17 i førsteberøring, mens Torres har 15 - Guderne må vide, hvor de har de har den bedømmelse fra! Men nok om det, jeg glæder mig helt ekstremt til det nye spil og endnu engang tak til Simon, det er helt super at du gider! Smiley
Logged

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #85: 09 Okt 2010, 22:16 »

Kunne man få et SS af Ozil, Canales  og Khedira? Forresten vil jeg også takke dig for, at du gider at gøre det her. Smiley
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #86: 09 Okt 2010, 22:16 »

det kunne være godt at se et screenshot af  Mike Jensen, og Bolanos og claudimir. Grin
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #87: 09 Okt 2010, 22:52 »

I mine øjne virker det indtil videre til, at der er brugt en del mere tid på at skabe de nye features, end der er på spillernes stats, men sådan virker det jo altid når man ikke sidder med spillet i hånden...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #88: 09 Okt 2010, 23:15 »

Kan du vise med ss hvilke spillere de danske klubber kan tiltrække? Eller ja hvilke spiller den viser som mulige køb?
Gerne FCM.. fedt gjort af dig  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #89: 10 Okt 2010, 00:08 »

Tak, for de efterspurgte screenshots. Det var fornemt!

Men, kunne være alletiders at se hvilke spillere eksempelvis BIF kan tiltrække i FM 2011. Mon ikke de fleste top klubber i danmark har nogenlunde ens reputation med undtagelse af FCK måske.

Et screenshot fra spillets start eller nogle år frem, der viser hvilke spillere man kan lokke til DK ville være helt perfekt.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010