home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  FM 2011 - Spørgsmål besvares.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FM 2011 - Spørgsmål besvares.  (Læst 62627 gange)
aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #60: 09 Okt 2010, 20:29 »

Super fedt, at du gider bruge din tid på at tilfredsstille de sultne brugere herinde Smiley
Og det kunne være super fedt, hvis du (som der også er blevet efterspurgt) kunne komme lidt rundt omkring i europa og vise lidt Smiley Stillinger fra ligaerne og måske nogle flere af de kendte spillere Peace Jeg så at du smed Rooney op, kan vi få Fabregas, Lampard, Gerrard, Torres op- bare så man kan sammeligne med fm10 Smiley Og det kunne være enormt, hvis du gad vise mig, om Lennon og Walcott stadig er totalt undervurderet? Smiley


På forhånd tak  Thumbs Up
Hehe en helt anden diskussion er jo så, OM de egentlig var undervurderet i FM10. Walcott har startet sæsonen udmærket, men det er jo begge to utrolig ustabile spillere. Lennon har et helt fantastisk topniveau, men hans bundniveau er sgu ikke ret højt. Det samme gælder Walcott, der dog har vist flotte takter i et par kampe i år indtil videre.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #61: 09 Okt 2010, 20:44 »

Må sige, at jeg støtter antagelsen af, at de to spillere som regel er undervurderet. At spillerne er ustabile kan man vise ved deres mentale stats, ikke ved at ødelægge deres fysiske og tekniske stats. Som regel spiller begge to dog rigtig godt alligevel.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #62: 09 Okt 2010, 21:07 »

Må sige, at jeg støtter antagelsen af, at de to spillere som regel er undervurderet. At spillerne er ustabile kan man vise ved deres mentale stats, ikke ved at ødelægge deres fysiske og tekniske stats. Som regel spiller begge to dog rigtig godt alligevel.
Deres fysiske stats er der skam intet i vejen med i spillene. De har fået deres hurtighed, acceleration og balance - mere fortjener de vist ikke. Hvad angår det tekniske, kan jeg godt følge jer i, at de er en smule undervurderede, men ikke meget. Lennon har f.eks. 15 i teknik, 14 i indlæg og 17 i dribling, og det synes jeg da ikke er nogen skræmmende undervurdering af ham. Man skal jo ikke kun bedømme ham ud fra hans største kampe, men over en hel sæson Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #63: 09 Okt 2010, 21:08 »

Hey! Ja nu er jeg her igen.. Må jeg få et screenshot af Jack Rodwell og Marco Verratti tak Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #64: 09 Okt 2010, 21:14 »

Kunne godt tænke mig at vide hvad Manchester United´s transferbudget ligger på. Smiley
Logged


aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #65: 09 Okt 2010, 21:23 »

Og Chelsea's transferbudget, tak Smiley
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #66: 09 Okt 2010, 21:31 »

SS af David De Gea !
Voldsomt undervurderet i FM10 Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #67: 09 Okt 2010, 21:33 »

Begynder at undre sig over, hvorfor der ikke er kommet nogle screens i lang tid. Glad for, at jeg ikke skal til at ligge 100 SS op Peace
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #68: 09 Okt 2010, 21:36 »

Så er den første røvfuld screenshots klar - pga. den overvældende interesse, så har jeg valgt at oprette et Google Picassa fotoalbum og smider så SS derind løbende, så jeg nogenlunde kan følge med efterspørgslen Smiley

Albummet kan findes her, og jeg er nået en del - hvis jeg (højst sandsynligt) har glemt nogle af jer, så råb endeligt højt.

http://picasaweb.google.com/simonlyhne/DropBox?authkey=Gv1sRgCPXUvu-R_JDLSA#
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #69: 09 Okt 2010, 21:38 »

Nice lavet, en god løsning, det andet ville tage hundrede år og en krig at gennemføre, og så ville lysten til screens fra FM11 nok ikke være så stor... Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #70: 09 Okt 2010, 21:40 »

Kunne man få et SS af Johnny Thomsen, Quincy Antipas, Rasmus Hansen, Olafur Skulason og Kenneth Fabricius fra SønderjyskE? Smiley
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #71: 09 Okt 2010, 21:43 »

Så er den første røvfuld screenshots klar - pga. den overvældende interesse, så har jeg valgt at oprette et Google Picassa fotoalbum og smider så SS derind løbende, så jeg nogenlunde kan følge med efterspørgslen Smiley

Albummet kan findes her, og jeg er nået en del - hvis jeg (højst sandsynligt) har glemt nogle af jer, så råb endeligt højt.

http://picasaweb.google.com/simonlyhne/DropBox?authkey=Gv1sRgCPXUvu-R_JDLSA#

Super godt arbejde af dig!

Hvorfor er det lige, du har FM11, om jeg må spørge?
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #72: 09 Okt 2010, 21:46 »

Kunne man få et SS af Johnny Thomsen, Quincy Antipas, Rasmus Hansen, Olafur Skulason og Kenneth Fabricius fra SønderjyskE? Smiley

Så er de inde i albummet Smiley
Super godt arbejde af dig!

Hvorfor er det lige, du har FM11, om jeg må spørge?

Det kan du læse i mit første indlæg - det er fordi jeg skal anmelde det til dailyrush.dk Smiley Så har modtaget en review/preview kode af Sega.
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #73: 09 Okt 2010, 21:47 »

Må desværre sige, at jeg ikke kan finde dem :-/
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 2011 - Spørgsmål besvares.
« Svar #74: 09 Okt 2010, 21:48 »

Må desværre sige, at jeg ikke kan finde dem :-/

Hmm mystisk - virker det hvis du går ind via det her link, og så bare går videre?!
http://picasaweb.google.com/simonlyhne/DropBox?authkey=Gv1sRgCPXUvu-R_JDLSA#5526134694072364434
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010