home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1316 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FC - Seriøsitet - Tilmelding
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FC - Seriøsitet - Tilmelding  (Læst 18337 gange)
Yoggidk
Gæst

FMFreaks FC - Seriøsitet - Tilmelding
« : 06 Okt 2010, 22:27 »

Hej alle medfreaks

Vi er mange her på siden som spiller FIFA 11, og vi skal da have det hele sat på en prøve. Altså hvor gode er vi egentlig?

Derfor har jeg i samarbejde med BenjaBabs, Zidan99, CrazyPoul og HansenLFC udarbejdet en form for en plan, hvilket vil sige at vi rydder op i den nuværende trup, og henter de "seriøse" ind i klubben, for at få en større grad af organisation mm.

Så skriv her hvis du vil være med, og evt. hvorfor du burde være med.

På forhånd tak Wink

Skriv i PB eller her i tråden hvis du er interesseret! Og skriv lige din position... Vi har et tons af angribere allerede Wink

Vores mål er at vi vil slå FMDanmark og andre større klubber, så vær aktiv og træn for guds skyld, og udfordre os, hvis du er på de andres side...  Djævel

Kamprummet findes her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27739.0
« Seneste Redigering: 06 Okt 2010, 22:35 af Yoggidk » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: FMFreaks FC - Seriøsitet - Tilmelding
« Svar #1: 06 Okt 2010, 22:38 »

Jeg vil meget gerne være med Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 06 Okt 2010, 22:42 »

Det skal du have lov til Smiley Ansøg klubben, så kan vi lige nå en eller to kampe? Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #3: 06 Okt 2010, 22:45 »

Jeg har jo skrevet til dig tidligere og er stadig frisk Smiley

Dem, der spillede med på FMFs hold i 10'eren må vel kunne bekræfte, at jeg er seriøs? Tunge

Yoggidk
Gæst

« Svar #4: 06 Okt 2010, 22:46 »

Skriv venligst position Smiley!

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #5: 06 Okt 2010, 22:47 »

Har jeg skrevet til dig, men OMC Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #6: 06 Okt 2010, 22:47 »

Jeg har jo skrevet til dig tidligere og er stadig frisk Smiley

Dem, der spillede med på FMFs hold i 10'eren må vel kunne bekræfte, at jeg er seriøs? Tunge

Ingen tvivl der WS.

Du er også en af de få som er tilbage, da du hvis havde en aftale med allerede med yoggi Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #7: 06 Okt 2010, 22:48 »

Jeg var med i 2010 versionen, og synes selv jeg gjorde det okay når jeg spillede. Jeg spiller FIFA meget i perioder men altså hvis vi har noget der fungere vil det da nok holde lysten ved lige.

Ved ikke hvor god min spiller er pt. men han er OMC.

Ansøger nok klubben i morgen.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #8: 06 Okt 2010, 22:50 »

Ingen tvivl der WS.

Du er også en af de få som er tilbage, da du hvis havde en aftale med allerede med yoggi Smiley

Havde bare skrevet til ham, at jeg kunne være interesseret i den klub han vil starte og sådan, men ja er da stadig medlem af FMF Klubben Wink

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9: 06 Okt 2010, 22:53 »

Jeg vil gerne være med. Jeg vil dog ikke love noget om, hvor meget jeg vil kunne spille hvad dag osv. da mine dage er meget forskellige. Men jeg vil da spille når jeg lige har tid Smiley

Hvorfor jeg burde være med: Da jeg tog FIFA10 allermest seriøst i onlinespil lå jeg på et tidspunkt nummer 3 på Danmarksranglisten. Til sidst spillede jeg ikke så meget online og endte så vidt jeg husker på ca. 8.-10. pladsen i Danmark. Til sidst spillede jeg nemlig mere Pro Club Championship sammen med jer på FMF. Jeg er ikke nødvendigvis vanvittigt god til Be A Pro fordi det ikke er det jeg har gjort mest i. Men indtil videre har jeg trænet min Pro op til 81 som angriber (afslutter) og han skal trænes mere op. Jeg regner med at gøre ham til midtbanespiller og klare en masse bedrifter som midtbane også her i den nærmest fremtid og det samme som forsvar. Så jeg regner da med at jeg også vil kunne spille andre pladser end angriber, selvom jeg vil foretrække at være angriber Smiley

Desuden vandt jeg en FIFA turnering her på siden i januar i år og blev nummer 2 i den som lige har været her Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #10: 06 Okt 2010, 22:55 »

Jeg vil gerne være med. Jeg vil dog ikke love noget om, hvor meget jeg vil kunne spille hvad dag osv. da mine dage er meget forskellige. Men jeg vil da spille når jeg lige har tid Smiley

Hvorfor jeg burde være med: Da jeg tog FIFA10 allermest seriøst i onlinespil lå jeg på et tidspunkt nummer 3 på Danmarksranglisten. Til sidst spillede jeg ikke så meget online og endte så vidt jeg husker på ca. 8.-10. pladsen i Danmark. Til sidst spillede jeg nemlig mere Pro Club Championship sammen med jer på FMF. Jeg er ikke nødvendigvis vanvittigt god til Be A Pro fordi det ikke er det jeg har gjort mest i. Men indtil videre har jeg trænet min Pro op til 81 som angriber (afslutter) og han skal trænes mere op. Jeg regner med at gøre ham til midtbanespiller og klare en masse bedrifter som midtbane også her i den nærmest fremtid og det samme som forsvar. Så jeg regner da med at jeg også vil kunne spille andre pladser end angriber, selvom jeg vil foretrække at være angriber Smiley

Desuden vandt jeg en FIFA turnering her på siden i januar i år og blev nummer 2 i den som lige har været her Smiley

Du er allerede med faktisk, så det er okay Wink

N17
Manager

« Svar #11: 06 Okt 2010, 23:01 »

Ville gerne være med, men da I allerede har en masse angribere, så må jeg hellere trække mig. Det er sgu det eneste sted, hvor jeg kan finde ud af at spille, når jeg spiller Be A Pro Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #12: 06 Okt 2010, 23:05 »

Er medlem af klubben i forvejen.. Min ps3 står nede i stuen, så har ikke kunnet spille be a pro, da det er koblet til vores tv. Men regner med at jeg får den ned på værelset igen og så er jeg klar! Men btw, så er jeg angriber Smiley.. Ved bare ikke helt om jeg skal tage kanten, da jeg er lille og hurtig Smiley.

Yoggidk
Gæst

« Svar #13: 06 Okt 2010, 23:08 »

Ville gerne være med, men da I allerede har en masse angribere, så må jeg hellere trække mig. Det er sgu det eneste sted, hvor jeg kan finde ud af at spille, når jeg spiller Be A Pro Opstemt

Jamen du er da velkommen alligevel, da vi alligevel aldrig vil kunne ramme et tidspunkt hvor alle kan, så ansøg da Wink

søgaard
Gæst

« Svar #14: 06 Okt 2010, 23:20 »

Ligesom vi havde i til Fifa 10 og vi allerede har en af disse tråde omhandlende sådan et hold, så skal de være i børnehaven, så jeg har flyttet tråden derover.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010