home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Realisme som årene går, spillere til klubben?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Realisme som årene går, spillere til klubben?  (Læst 1977 gange)
nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Realisme som årene går, spillere til klubben?
« : 03 Okt 2010, 21:54 »

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskiften anyways here it goes.


Jeg er Everton i FM10, jeg har vundet Premier League de første tre år i træk, samt Champions League her i mit tredje år.
Jeg har før set folk, få Ronaldo, Messi og alle stjernerne til sin klub efter 2-3 år i spillet. Nogle af mine spillere hedder: Hulk, Moussa Sissoko, Diego Renan, Gervinho, Mirko Vucinic, Wilshere og Lukaku bare for at nævne nogle af mine spillere. Spillere som alle er til at få til din klub hvis du har økonomien og det går bare nogenlunde.

Nu har jeg så her i mit tredje år vundet ALT, og de mest nævneværdige spillere som vil til min klub kunne være: Alexis Sanchez, Miguel Veloso, Juan Manuel Vargas osv.

Mit spørgsmål er så, hvorfor er FM så urealistisk, når du vinder Premier League tre år i træk må du forvente at de helt store stjerner vil til din klub, men sådan er tilfældet ikke her hos mig. Men hvorfor er det sådan? Hvorfor kan jeg ikke få Ronaldo, Messi, Fabregas, Rooney osv?

Jeg mener bare, at efter ens resultater burde ens omdømme som manager og klub stige i takt med hvad man vinder og hvordan. Jeg savner realisme!

/Morten
Logged

Predator
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #1: 03 Okt 2010, 22:01 »

Det er jo bl.a. noget af det du kan glæde dig til i FM11.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #2: 03 Okt 2010, 22:47 »

Det plejer aldrig at være et problem for mig. Synes det lyder mærkeligt at der ikke er større stjerner som vil til dig...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #3: 03 Okt 2010, 22:51 »

Sys det er lidt forskelligt om man har held til at tiltrække de helt store spillere. Hvis nu klubben har vundet alt, så er der jo heller ikk den store udfordring ved at spille for klubben.

Men tja har med Arsenal (for at tage en engelsk klub af nogenlunde samme størrelse) prøvet at hente en del af de store spillere.. endte endda med at hente Pato i 4. sæson på fri transfer, for at nævne det indkøb jeg var allermest glad for..

Men har også prøvet at de andre stjerner ikke vil have noget med klubben af gøre... du må tage det som det kommer, og ellers bar se frem til FM11 Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #4: 03 Okt 2010, 22:55 »

Jeg forstår dig ikke helt...

Messi, Xavi, Ronaldo osv. gider da heller ikke til Inter nu, bare fordi de har vundet alt?
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #5: 04 Okt 2010, 10:37 »

Jeg forstår dig ikke helt...

Messi, Xavi, Ronaldo osv. gider da heller ikke til Inter nu, bare fordi de har vundet alt?

Nu har jeg jo vundet alt over de seneste tre år. Og jeg har set mange andre her på siden som har fået de store stjerner til deres klubber.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #6: 04 Okt 2010, 10:50 »

De spillere, som du nævner er spillere på allerhøjest klasse med det allerhøjeste omdømme af alle spillere og derfor vil de selvfølgelig også kun til de allerstørste klubber i verden. Mine erfaringer siger, at spillere tit vælger klubberne ud fra økonomi, omdømme og deres status i den kommende klub.

Selvom du måske har vundet en masse de tre seneste år, så har du helt sikkert ikke fået det samme omdømme, som Barcelona, Real Madrid, Manchester United og alle de andre helt store klubber og derfor kan du ikke tiltrække spillerne, som på nuværende tidspunkt spiller i de klubber. Når du ser folk henter Ronaldo osv, så er de som regel i forvejen en storklub eller hvert fald større end Everton og samtidig har de røven fuld af penge.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #7: 04 Okt 2010, 11:36 »

Nu har jeg så her i mit tredje år vundet ALT, og de mest nævneværdige spillere som vil til min klub kunne være: Alexis Sanchez, Miguel Veloso, Juan Manuel Vargas osv.
Ved ikke lige med de sidste 2 nævnte, men Alexis Sanchez kunne jeg få i første sæson med Eintracht Frankfurt, havde dog ikke de 100 Millioner.
Men du har da hentet Hulk, han er da sværd at få fat i.
Logged

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Realisme som årene går, spillere til klubben?
« Svar #8: 04 Okt 2010, 12:51 »

Jeg tror specielt lønfaktoren spiller ind med de helt store spillere, og da de ikke regner med, du kan klare 1,3 mio.-2,5 mio. / uge, så gider de ikke at tænke på det.
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010