Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 519 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Søren Larsen siger også fra..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Søren Larsen siger også fra.. (Læst 3937 gange)
N17
Manager
Sv: Søren Larsen siger også fra..
«
Svar #15:
12 Aug 2006, 01:01 »
Citat af: mini90 12 Aug 2006, 00:57
bombede og bombede løs ved jeg nu ik!
Jeg synes nu 27 mål i 30(4) kampe er at bombe løs. Det er temmelig imponerende, selvom det er reserveholdet i Ars****
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Freak
Gæst
«
Svar #16:
12 Aug 2006, 01:34 »
Citat af: John Spurs 12 Aug 2006, 00:46
Synes han spillede rigtig godt under u21 em. Det var sku godt gået, og når han kan spille fast på et Championship hold i England, så viser det bare hvor mange klasser bedre end f.eks. Duncan han er
Synes det er lidt tyndt at erklære ham for fast man efter 2 kampe hvor han blev skiftet ind i den ene.
Bendtner er fremtidens mand, men synes egentlig ikke han burde spille på A-holdet endnu, lad ham dog få lidt mere end de 4 kampe på U-21, så han ikke bukker under for presset at skulle bringe DK til EM.
Niels
Reserveholdsspiller
«
Svar #17:
12 Aug 2006, 08:23 »
Det er det fede ved fodbold: Vi ved alle sammen bedre end trænerne
Spøg til side, så synes jeg, det er fino at udtage Bendtner, da han utvivlsomt havner på A-landsholdet før eller siden og derfor ligeså godt kan få smag for det nu - og blive banket lidt på plads af Graver og Co. - altså i stil med den tur, Preben Elkjær var igennem, før han var rigtig moden til landsholdet.
Morten Duncan er en dygtig angriber, som nok skal blive endnu bedre og en dag måske nå en ikke kun glimtvis, men også stabil landsholdsklasse. Bendtners potentiale er bare SÅ meget større.
Og tænk at kampen spilles i min barndoms idylliske by, og jeg sidder sværtet til i arbejde på Vestsjælland og kan ikke komme ud på stadion at se den
www.derbycountyfc.d
k
-
www.voresfodbold.dk
Thore
Manager
«
Svar #18:
12 Aug 2006, 09:53 »
Syntes det er fint at Bendtner er udtaget, men når nu Søren Larsen melder fra, så kunne der efter min mening godt blive plads til Duncan, han må jo også siges og være en fremtidens mand, jeg går også ud fra at man på et eller andet tidspunkt vælger en 4-4-2 opstilling på landsholdet, og der kan Bendtner og Duncan da egenlig passe fint sammen engang i fremtiden.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #19:
12 Aug 2006, 10:36 »
Jeg sad lige og kiggede truppen igennem og kan ikke forstå den helt. Christian Poulsen og Søren Larsen har meldt afbud og derfor er de ikke på listen, men hvorfor udtager Morten Olsen ikke erstatninger det er mig en gåde. Grunden til at der findes venskabskampe er at man skal kunne spille nye spiller ind på holdet eller give debut til unge spiller. Hvis vi tager truppen en for en sådan næsten. Dette gælder også til fremtidige kampe i EM- kvalen.
Målmand:
Jesper Christiansen
Thomas Sørensen
Thomas Sørensen her igennem snart flere år været førstevalget, men nu er Jesper Christiansen nu kommet og true ham lidt, hvilket jeg ikke mener skulle give problemer for Thomas Sørensen. Der er meget stor forskel på den engelske Premier League og SAS ligaen. Derfor skal Thomas Sørensen være førstevalget.
Forsvaret:
Brian Priske
Daniel Agger
Jan Kristiansen
Lars Jacobsen
Michael Gravgaard
Niclas Jensen
Per Krøldrup
Thomas Helveg
Hvad fanden laver Daniel Agger og i særhed Thomas Helveg og Niclas Jensen på landsholdet. Daniel Agger er stadig skadet og kommer ikke til at spille for Agger i denne weekend hvad skal han så på landsholdet for "MANDEN ER SKADET" Thomas Helveg og Niclas Jensen spiller overhoved ikke fast for deres klubber. Thomas Helveg er efter min mening for gammel og må overlade pladsen til yngre kræfter. Her kunne jeg godt tænke mig at se spiller som Kristian Bak Nielsen og Michael Jakobsen, der er unge og har en fremtid. Førstevalget skal være Lars Jacobsen/Brian Priske, Michael Gravgaard/Martin Laursen, Daniel Agger/Per Krøldrup, Jan Kristensen/Michael Jakobsen. Jeg ved godt at Martin Laursen lige er kommet tilbage efter skade og skal ikke med de første 2-3 kampe i EM-kvalen.
Midtbane:
Claus Jensen
Daniel Jensen
Jesper Grønkjær
Martin Jørgensen
Rasmus Würtz
Thomas Gravesen
Thomas Kahlenberg
Dennis Rommedahl
Midtbanen har jeg ikke de store problemer med. Jeg forstår ikke en mand som Dennis Rommedahl kan blive ved med at komme med, for jeg synes ikke rigtig han er en så god spiller igen. Tilgengæld er det godt at se en spiller som Rasmus Würtz og Thomas Kahlenberg. Med Christian Poulsen afbud kunne det godt se ud til at enten Daniel Jensen eller Rasmus Würtz bliver rykket ned ved siden af Gravesen. Jeg synes en spiller som Anders Due eller Simon Poulsen mangler på holdet. Førstevalget Christian Poulsen, Thomas Gravesen/Daniel Jensen/Rasmus Würtz, Jesper Grønkjær/Martin Jørgensen, Claus Jensen/Jon Dahl Tomasson/Daniel Jensen, Martin Jørgensen/Thomas Kahlenberg. Jeg synes også at hvis Gravesen ikke finder en ny klub skal han ikke med på landsholdet før han spiller fast.
Angrebet:
Jon Dahl Tomasson
Nicklas Bendtner
Peter Løvenkrands
Jon Dahl Tomasson må være førstevalget, hvis han ikke lige er nede på midtbanen eller skal Søren Larsen være førstevalget. Derudover skal de angriber Danmark var bru for være spiller med mål i støvlerne pt. Det har en spiller som Nicklas Bendtner, men jeg synes dog også det er for tidligt han er kommet med. En mand som Morten "Duncan" Rasmussen kunne være en god tilføjelse til truppen. Danmark mangler dog en rigtig stærk angriber, som spiller fast hver uge og score mindst 20 mål pr. sæson. Jeg vil håbe Nicklas Bendtner kan blive sådan en ellers skal han snart komme. Førstevalget Jon Dahl Thomasson/Søren Larsen
Husk truppen er set på sigt og derfor ikke kun ud fra denne kampe
morten81
Reserveholdsspiller
«
Svar #20:
12 Aug 2006, 10:51 »
Jeg tror at grunden til at der ikke er udtaget erstatninger må ligge ved at der er kamp her i denne weekend, plus at de fleste hold spiller ugen efter i uefa/chl. Derudover så er det kun 3 dages samling den her gang, tror det vil skabe mere uro en det gavner at hente nye debutanter ind.
Men kan jo tage fejl.
Det kan jo være han ikke mener der er nogen substitut som er god nok? Så kan man argumentere for duncan, men han ser ham nok mere som en comming man om nogen år og regner ikke med ham i den kommende sæsons em kvali. trup, så ville det være dumt at ødelægge u21 holdets forbedredelser. ( skal de spille nogen kvali?)
morten81
Reserveholdsspiller
«
Svar #21:
12 Aug 2006, 11:02 »
Citat af: Nees 12 Aug 2006, 10:36
Danmark mangler dog en rigtig stærk angriber, som spiller fast hver uge og score mindst 20 mål pr. sæson. Jeg vil håbe Nicklas Bendtner kan blive sådan en ellers skal han snart komme. Førstevalget Jon Dahl Thomasson/Søren Larsen
Jeg tror helt sikkert at Bendtner er manden med mål i støvlerne, men hvorfor er det fortidligt? Han har scoret mange mål for Arsenals reserver godt nok, men det er stadig et ok niveau. Og en mand med mål i støvlerne skal man ikke ignorere. Derudover havde han osse en fornuftig slutrunde, med lidt held havde han lavet nogen kasser der. Olsen og træner team ved udemærket godt hvad han står for, nu vil Olsen bare lige benytte lejligheden til at se hvad han kan præstere på højeste niveau. Gør han det godt der, ja så får han måske chancen mod polen og gør det skide godt, måske krydrer det med et mål. Så er vi alle glade og helt vilde med ham. Eller osse skuffer han lidt og må tilbage til birmingham og modnes lidt. Uanset så kan jeg ikke se det er fortidligt, der er ikke noget at tabe på det.
Go Bendtner
Freak
Gæst
«
Svar #22:
12 Aug 2006, 12:33 »
Citat af: morten81 12 Aug 2006, 11:02
Jeg tror helt sikkert at Bendtner er manden med mål i støvlerne, men hvorfor er det fortidligt? Han har scoret mange mål for Arsenals reserver godt nok, men det er stadig et ok niveau. Og en mand med mål i støvlerne skal man ikke ignorere. Derudover havde han osse en fornuftig slutrunde, med lidt held havde han lavet nogen kasser der. Olsen og træner team ved udemærket godt hvad han står for, nu vil Olsen bare lige benytte lejligheden til at se hvad han kan præstere på højeste niveau. Gør han det godt der, ja så får han måske chancen mod polen og gør det skide godt, måske krydrer det med et mål. Så er vi alle glade og helt vilde med ham. Eller osse skuffer han lidt og må tilbage til birmingham og modnes lidt. Uanset så kan jeg ikke se det er fortidligt, der er ikke noget at tabe på det.
Go Bendtner
Ved heller ikke om jeg er så meget imod, at han spiller på det rigtige landshold. Tror mere det handler om at jeg er iretteret over at man udråber en mand som de færreste kendte for nogle måneder siden, til den helt store frelser.
Da jeg er Gunners supporter håber jeg inderligt at han får kæmpe succes, men synes bare ikke det behøver være endnu.
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #23:
12 Aug 2006, 13:03 »
Dengang Duncan meldte fra til det Halløj ovre i asien Sagde Morten Olsen at Så længe han var Træner blev Duncan ikk taget med i Truppen
og en fyr som Rommedahl Hva Helvede laver han i Truppen det samme som Helveg
hente da Nogle ind som Lorentzen og på Højre Fløjen er en Fyr som Silver(Silverbauer) da et Udmærket Valg for Hallo det er kun en Træningskamp
og for det 7 syns jeg at man skulle fyre Morten Olsen og lade en anden komme ind
Come On You Spurs
COYS
lurking
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #24:
12 Aug 2006, 13:20 »
Citat af: Mijitrix 12 Aug 2006, 13:03
Dengang Duncan meldte fra til det Halløj ovre i asien Sagde Morten Olsen at Så længe han var Træner blev Duncan ikk taget med i Truppen
og en fyr som Rommedahl Hva Helvede laver han i Truppen det samme som Helveg
hente da Nogle ind som Lorentzen og på Højre Fløjen er en Fyr som Silver(Silverbauer) da et Udmærket Valg for Hallo det er kun en Træningskamp
og for det 7 syns jeg at man skulle fyre Morten Olsen og lade en anden komme ind
Det var da Thomas Rasmussen der meldte fra til ligalandsholdets tur til Asien... Duncan var med u21 landsholdet i USA og der omkring
ZhotLog
Gæst
«
Svar #25:
12 Aug 2006, 13:29 »
Jeg synes IKKE at man burde fyre Morten Olsen.. Tror kun på at Michael Laudrup kunne gøre det ligeså godt, og han er ikke interreseret..
Thore
Manager
«
Svar #26:
12 Aug 2006, 13:31 »
Citat af: ZhotLog 12 Aug 2006, 13:29
Jeg synes IKKE at man burde fyre Morten Olsen.. Tror kun på at Michael Laudrup kunne gøre det ligeså godt, og han er ikke interreseret..
Når det bliver aktuelt med en ny landstræner, bliver det nok en udlænding
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
morten81
Reserveholdsspiller
«
Svar #27:
12 Aug 2006, 13:44 »
Ja det virker osse lidt tvivlsomt at fyre Morten Olsen. Der er nok ikke nogen der kan gøre et bedre arbejde for dansk fodbold en ham. Det skulle da lige være mig selv.
Men vil godt melde mig i koret der begræder helvegs fortsatte eksistens på holdet. Kan ikke se hvad han kan tilbyde længere. Rommedahl burde blive erstattet af anders due.
Så har vi grønkjær og løvenkrands/jørgensen på fløjene med Due som backup. Plus at kahlenberg kan spille der og silberbauer. Så rommedahl burde skuppes af holdet.
Thore
Manager
«
Svar #28:
12 Aug 2006, 13:54 »
Syntes det er fint Helveg er med, da jeg startede med og spille fodbold var ham, og Gary Neville mine store idoler (ja jeg var back), så ser gerne at han lige får 100 landskampe, men så heller ikk mere. Han skal under alle omstændigheder have en afskedskamp!
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #29:
12 Aug 2006, 13:58 »
Citat af: Thore 12 Aug 2006, 13:54
Syntes det er fint Helveg er med, da jeg startede med og spille fodbold var ham, og Gary Neville mine store idoler (ja jeg var back), så ser gerne at han lige får 100 landskampe, men så heller ikk mere. Han skal under alle omstændigheder have en afskedskamp!
Helveg har da rundet de 100 landskampe - så det eneste han mangler er vist en afskedskamp - og det kan ikke gå hurtigt nok.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »