GatoGordo
|
|
Det trophy som jeg vandt hvad hed det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Rooooolig ; du skal jo bare sidde på internettet og få penge for det HÅÅÅÅÅRDT hehehe nej hehehe tro mig søndag er meget værre hehe og skal være på arbejde hele dage
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
hvad hed det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
hehehe nej hehehe tro mig søndag er meget værre hehe og skal være på arbejde hele dage
Jaja ... Nu får du måske 7 gæster på to timer ... Satme dejligt jeg ikk arbejder ved DSB ... fuck man arbejder meget og fuck man har lange dage. Får du 30.000 i løN ?
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Jaja ... Nu får du måske 7 gæster på to timer ...
Satme dejligt jeg ikk arbejder ved DSB ... fuck man arbejder meget og fuck man har lange dage.
Får du 30.000 i løN ?
i nogle erhverv vil 7 gæster på to timer betragtes som rigtigt meget
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er klar efter klokken 17.00 imorgen drenge- håber jeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
i nogle erhverv vil 7 gæster på to timer betragtes som rigtigt meget Måske har DSB indført det i en af de vogne Peast opholder sig i? Hvem ved; jeg kører aldrig med tog så kan ikke udtale mig
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Er klar efter klokken 17.00 imorgen drenge- håber jeg! Dagen er ung endnu ; lad os se hvad den bringer ...
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Jaja ... Nu får du måske 7 gæster på to timer ...
Satme dejligt jeg ikk arbejder ved DSB ... fuck man arbejder meget og fuck man har lange dage.
Får du 30.000 i løN ?
nej jeg får kun 18,000 før skat. og vi har faktisk mange kunder om søndagen. fra klokken 7 til nu har der da været omkring 150 kunder Måske har DSB indført det i en af de vogne Peast opholder sig i? Hvem ved; jeg kører aldrig med tog så kan ikke udtale mig jeg er altså ikke i togene det er de kiosker der er på stationerne. det er sådan en jeg arbejder i hehe
|
|
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 13:37 af PEAST »
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
nej jeg får kun 18,000 før skat. og vi har faktisk mange kunder om søndagen. fra klokken 7 til nu har der da været omkring 150 kunder jeg er altså ikke i togene det er de kiosker der er på stationerne. det er sådan en jeg arbejder i hehe Nånå ... Er der klub rabat i den kiosk?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Nånå ...
Er der klub rabat i den kiosk?
det kan man da godt finde ud af hehe men det bliver jo så kun når jeg er her
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
det kan man da godt finde ud af hehe men det bliver jo så kun når jeg er her
haha det lyder godt ; hvor er det?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hellerup station.....
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg kigger forbi !
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
hvornår?
|
|
|
|
|
|
|
|