|
HansenLFC
Gæst
|
|
Skide god kamp til sidst drenge! Jeg er desværre nødt til at smutte nu, og kommer nok ikke på mere i dag
Iorden Dan; og tak for spil .. .du er vel klar imorgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Men GG du må meget gerne bare slå indlæggene når du er ude på kanten tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Men GG du må meget gerne bare slå indlæggene når du er ude på kanten tak  jeg stolede ikke på min egne indlægs færdigheder, men gør det nu så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Vanvittigt lag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
jeg gik ud, magter ikke en hel kamp uden en til at være enhver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
er der ikke en af jer der kan skrive hvordan kampen går hehe det er underligt at forstille sig hvad der sker udfra det i skriver
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
jeg gik ud, magter ikke en hel kamp uden en til at være enhver  Fik helt ondt i øjne af det lorte lag... Det var helt ekstrem..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
er der ikke en af jer der kan skrive hvordan kampen går hehe det er underligt at forstille sig hvad der sker udfra det i skriver
Lige vundet 3-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Det laggede helt vildt synes jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
ZIDAN HVOR BLIVER DU AF ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
tak for spillet gutter . jeg kan heller ikke spille mere i dag . men er frisk igen i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
jeg stolede ikke på min egne indlægs færdigheder, men gør det nu så  Godt at høre, men du behøver jo ikke gøre det hele tiden bare kom med indlæggene nået oftere tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
hehe super hehe det er jo bare lidt underligt hvis man bare står her og læser at en skriver: "læg boldene inderover med det samme hver gang du kommer ned til baglinjen" og så videre 
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Peast Kommer du?
|
|