Det var så noget af en milepæl jeg har nået i dag, mit seneste mål, var nemlig mit mål nummer 100 for klubben i fifa 11..
Det har været utrolig mange gode år vi har haft sammen. Jeg har været med siden slutningen af fifa 09, og jeg vil først og fremmest takke nogle af de gode gamle gutter.. TAK!
Specielt dig Hansen, du var med til rekruteringen af mig.. Du har altid været klar på et godt spil, om det bare var os to, eller vi var 9 andre, du skal have en stor tak! Du er nok den jeg har brugt mest tid med i klubben. Du har været der når opbakningen var lille & da den var stor, vi har siddet flere gange alene, og kæmpet for klubben! Jeg vil også gerne takke for den tillid du har vist mig det seneste stykke tid, hvilket har gjort jeg har fået langt mere "magt"/inflydelse på driften af klubben, du er om nogen den der skal have et rigtig stort TAK!
Benjoe, du er også en af de gode gamle, du foretrækker faktisk en forsvarsplads, hvilket du skal have stor ros for, specielt fordi du gør det rigtig godt dernede også! Ydermere er du en flink fyr, med forkærlighed for dine hunde. Sjov skype samtale vi havde os også! TAK
Derudover vil jeg selvfølgelig takke i andre gamle drenge! Muten, Crazypoul, Niklasob, Zidan, Wicked, GG osv. I ved hvem i er TAK!
Derudover synes jeg nogle af jer nye kræfter fortjener stort tak, det er jer der skal tage arven og fortsætte når vi mere erfarende får for store fifa skader
Derudover vil jeg lige hurtigt give bowlingop nogle få ord med på vejen, tak fordi jeg endelig fik dig overtalt til at deltage, håber du har nydt det og kommer til at nyde det som jeg har! Du er en holdspiller og tak for det. Fortsæt! TAK!
Her vil jeg specielt takke Sejeklovn, du er en fremragende spiller, utrolig flink fyr, og sidst men ikke mindst en klog spillet, HOLDET FREM FOR DET INDIVIDUELLE, hvilket du virkelig spiller efter! Thumbs up!
Dan, du er en af de helt nye, men du har stadig kommet med en utrolig arbejdsvillighed, du er ligeglad med position og hjælper med glæde i den deffensive del.. Du skal også have tak, ydermere skal du have Thumbs Up for den gode start, bliv ved!
Jeg betragter nu mig selv som en af de rutinerede som skal hjælpe de nye igang, og være en del af den daglige drift af klubben, rekrutering osv ser jeg også mig selv som en del af. Men jeg forventer flere gode stunder, nye talenter osv i fremtiden! Men alle i og omkring klubben skal have et stort TAK!
Hvis nogle føler sig overset skal jeg nok give dem et ord med på vejen! Ellers må det vente til jeg runder de 100 assist