|
GatoGordo
|
|
Hey guys  Jeg er klar fra næste kamp  Af uforklarlige årsager har min ps3 fundet net (ved virkelig ikke hvordan), så nu kan jeg være med igen. Ved af gode grunde ikke, hvor længe det holder, men er klar så længe det varer  vigtigt !! - kom ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kan desværre først i morgen drenge! ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg ville gerne ; men mit problem driller mig igen !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
herpes ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hey guys  Jeg er klar fra næste kamp  Af uforklarlige årsager har min ps3 fundet net (ved virkelig ikke hvordan), så nu kan jeg være med igen. Ved af gode grunde ikke, hvor længe det holder, men er klar så længe det varer  Er du snuppet mit? Mit har virket genialt indtil ved 16 tiden idag  ærgeligt jeg ikke kan være der; når en legende vender hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Er du snuppet mit? Mit har virket genialt indtil ved 16 tiden idag  ærgeligt jeg ikke kan være der; når en legende vender hjem  pjat, jeg har da været her hele tiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Har der ikke været nogle og kigge på det endnu?
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
herpes ?
Ja lige præcis; det er skide træls ... Synes ellers vi havde sådan en hyggelig nat og der var hellere ikke nogle problemer i morges, men det er kommet i løbet af dagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
pjat, jeg har da været her hele tiden  Så var det nok ikke dig  Har der ikke været nogle og kigge på det endnu?
Nej; han skulle ha været her tirsdag , men blev AFLYST pga. snestormen....  ... Men det virkede fra i torsdags, og så frem til ? (spillede omkring kl.12) og så kunne jeg ikk da vi skulle spille med fernando ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Hvad sker der for de lorte mål!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Beklager det røde, men jeg mangler fandme noget speed i bagkæden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Beklager det røde, men jeg mangler fandme noget speed i bagkæden  du må lige skifte en spiller så han kommer ned som central forsvar  - lige hvem det er bare det ikk er mig eller CP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
husk nu at gå ud med keeperen klovn  - og byt lige rundt, evt vores venstre kant for jeg kan godt overleve uden en spiller der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|