HansenLFC
Gæst
|
|
Hvordan har du trænet din pro, Hansen. Han er da allerede 82  Min er indtil videre 75. Jeg har bare spillet med ham i areanaen og udført en masse ting. Og så spillet et par kampe med ham. Har du også været inde i karriere og spille med ham? Karriere ja samt arenanen ligesom dig / Spillede en del igår.
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Skal vi snart ha debut?
Muten? CP? Zidan ? Andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Vil først have gjort min mand lidt bedre. Jeg tror heller ikke I skal regne med at jeg spiller så meget Pro-holdspil her de første par måneder. Jeg går meget mere op i individuelt onlinespil..
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Vil først have gjort min mand lidt bedre. Jeg tror heller ikke I skal regne med at jeg spiller så meget Pro-holdspil her de første par måneder. Jeg går meget mere op i individuelt onlinespil..
Helt iorden  ...
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
hey jeg har en ven som gerne ville være med ..hans psn er langhoff92 han har dog ikke ansøgt endnu men han er klar på at spille i aften og det sammen er jeg
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
hey jeg har en ven som gerne ville være med ..hans psn er langhoff92 han har dog ikke ansøgt endnu men han er klar på at spille i aften og det sammen er jeg
super Zidan  ...
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Jeg burde være klar om en 20 minutter 
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nice CP - Hvis ikke andre er klar... så kan man hvis også to mand nu
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
jeg er klar
EDIT og til den guide til forsiden
ANSØG KLUBBEN tryk på Vituel pro - pro klubben - og så søge efter klubben
KOMME IND i KLUBBEN: Virtuel pro - Pro klubber ( sådan så går den selv ind i klubben) når du er blive godkendt
|
|
« Seneste Redigering: 30 Sep 2010, 17:31 af zidan99 »
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
super så vi 3, hvornår er du der cp ?
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
skal vi ta en kamp zidan ?
Cp er offline nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
skal vi ta en kamp zidan ?
Cp er offline nu
kan vi godt
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nu er vi her alle tre godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Er klar nu  super .. hvem laver kamprum? og skal vi deltage i en cup eller i ligaen?
|
|
|
|
|
|
|
|