home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23437
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132923 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Min 4-4-2 fejler altid!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Min 4-4-2 fejler altid!!!  (Læst 7434 gange)
Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Min 4-4-2 fejler altid!!!
« Svar #15: 20 Okt 2010, 19:27 »

Super tråd, men intet mindre end GENIAL svar fra Dexter.

Kom til at tænke på, hvilken opstilling starter du så med, 4-2-3-1_10..?? Eller jurstere man den på 12 eller 14 hvis man er favorit i kampen og ned på 8 eller 6 hvis man er underdog??  Cool
Tak  Smiley
Det mest geniale man kan gøre, er at genkende formationer. Dvs ved en 4231_6. Er min formation egentlig mere end 42211_6. " 2 DMer 2 MCer 1 omc og angriber. Alle er tæt markeringer undtagen de 2 offensive. Ideen med dette er evt att holde et resultat eller sikre at modstand ikke laver mål. Problemet med at beholde en formation kan være skader og lign. Derfor er det en god ide at genkende formationer til brug af modstanders formationer. Din ass er sikkert inde på når han nævner at "vi ofte har problmer med en eller anden formation eller specifike modstandere" Her kikker man så lidt på sine muligheder og jeg har indtil nu ikke fundet en løsning. Heldigvis  Smiley Men for at guide dig hen hvad jeg vil med det. Kan jeg nævne at feks 532 er god når du har mange skader i forsvaret. her vil en defensiv midt med 2 Mcer foran hjælpe et svækket forsvar. En mere normal taktik er så 4411. her kan du spille mere balanceret alt efter hvilken slags skader og lign. Nu kikker man så alle setups igennem feks defensiv linie mentalitet som passe med defensiv linie osv. Kæmpe stykke arbejde.  Opstemt Det handler lidt om fornemmelse. En hjælp kan faktik være at benytte dig af genie scout. Her vil du altid for den bedste formation til den næste kamp. Men du vil stadig tabe  Wink Men at jeg fortæller hvad jeg gør hjælper måske ikke dig. Mit råd er at prøve dig frem. Spil 5 kampe på en måde og de samme så på en anden måde. Det gir dig denne fornemmelse jeg snakker om og du vil lære dit hold at kende.
HVem spiller du ?
Hilsen Dex
Ps. du kan evt selv ved at vælge en formation inde i spillet og så sætte spillet til at dele roller og pligter selv. Så mener jeg at spillet siger et eller andet med. en standard opsætning eller i den retning. længe siden  Wink Nu kikker du på mentaliteterne og divdere med spillerne dvs 11. En standard taktik burde jo gerne ende på 10 eftersom der er 20 muligheder Smiley Herefter hæver og sænker du med det du syntes : 1 eller 2 og voila du har en masse taktikker som gir dig et arsenal af muligheder. Derefter skal du kikke på selv formationerne. tryk dem tæt sammen ved defensive og skub alt frem ved offensive. Problemer skal du nok få og da handler det om at revurdere sin formation igen. Der er ingen lette løsninger og derfor kan jeg ikke fortælle dig at du skal vælge _10 eller _12 eller noget andet  Djævel
pss. Det at spillet selv deler roller og pligter ud kan være lidt farligt, har jeg fundet ud af. Men jeg tror du stadig vil mærke en forskel i forhold til det du spiller med  Peace Derfor : rate mit talent eller hvordan skal jeg bruge ham, - er derinde du justere de sidste ting. .
Men prøv at lave 6-7 taktikker alt efter hvad du lige ender med og gi en melding  Thumbs Up
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

stelle
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Min 4-4-2 fejler altid!!!
« Svar #16: 20 Okt 2010, 23:59 »

Hej..

Jeg er startet et helt ny spil med AaB. Jeg har spillet meget med 4-2-3-1 før, og altid syntes den var rigtig god så prøver jeg os her  Smiley

Må indrømme jeg har kopieret en del fra den tråd med Fcm, da jeg opdagede det var samme opstilling som min favorit Smiley Er godt klar over det kommer selvf. an på hvilke spillere man har. Men har aldrig gået så meget i dybden med taktikken, alene af den grund jeg simpelthen ikk kunne overskue det hele  Ubeslutsom

Det jo en ren videnskab at sætte sit hold perfekt op.


Stelle.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min 4-4-2 fejler altid!!!
« Svar #17: 23 Okt 2010, 16:52 »

Hej Dexter,
Tænkte på hvordan er det du regner ud hvad den enkelte spiller f.eks. skal have i kreativfrihed eller om de skal løbe med bolden, eller spille den dybt osv. Altså generelt bare hvordan du bestemmer de personlige indstillinger.
Har generelt godt styr på den med holdindstillinger, filosifi osv, men mangler lige det sidste med spillerindstillinge rne så burde der være styr på det hele Wink
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010