home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Sjove / Interessante billeder FM10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] Udprint
Forfatter Emne: Sjove / Interessante billeder FM10  (Læst 92394 gange)
Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #405: 22 Jun 2011, 18:34 »

Nu har jeg brug for hjælp??!

Tror sgu der er en bug i spillet. Min præsident som normalt aldrig blander sig og afviser jævnligt bud på 300.000.000 og 400.000.000 på mine spillere, men nu har han da tabt sutten!! Han har i de 50 år kun gjort det der en eneste gang, men der var jeg lort og havde ingen økonomi. Nu er jeg verdens rigeste klub og har 2 mia til at købe spillere for. Hvad fanden sker der?? Please hjælp en eller anden, jeg vil simpelthen ikke miste ham her, har givet ham sygt meget spilletid siden han var 16 og han er allerede klar til at spille som fast mand, men nu butfucker min præsident mig, kan jeg stille noget som helst op?? :S



(Kunne ikke finde argh tråden)
« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 18:41 af Laziofan » Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #406: 22 Jun 2011, 18:39 »

Nu har jeg brug for hjælp??!

Tror sgu der er en bug i spillet. Min præsident som normalt aldrig blander sig og afviser jævnligt bud på 300.000.000 og 400.000.000 på mine spillere, men nu har han da tabt sutten!! Han har i de 50 år kun gjort det der en eneste gang, men der var jeg lort og havde ingen økonomi. Nu er jeg verdens rigeste klub og har 2 mia til at købe spillere for. Hvad fanden sker der?? Please hjælp en eller anden, jeg vil simpelthen ikke miste ham her, har givet ham sygt meget spilletid siden han var 16 og han er allerede klar til at spille som fast mand, men nu butfucker min præsident mig, kan jeg stille noget som helst op?? :S

http://www.billedeupload.dk/upload/files/2011-06/ef01ee16.dib

(Kunne ikke finde argh tråden)


Går udfra, at han har accepteret et bud på din spiller for dig? Hvis ja kan du prøve, at gå ind under transfercenter og annullere handlen.
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #407: 22 Jun 2011, 18:48 »

Det kan jeg ikke, amen hvor er det sindsygt hvis jeg mister ham, så orker jeg næsten ikke at fortsætte. Fandme så vanvittigt når man har brugt to sæsoner på at træne ham og har givet ham utrolig mange kampe selvom han var meget ung. Dårligt humør som ind i helvede hvis der ikke er noget man kan stille op Græder



Græder Græder Græder

Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #408: 22 Jun 2011, 19:19 »

Tilbyd ham ny, en meget forbedret, kontrakt.
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #409: 22 Jun 2011, 19:28 »

Nu har jeg brug for hjælp??!

Tror sgu der er en bug i spillet. Min præsident som normalt aldrig blander sig og afviser jævnligt bud på 300.000.000 og 400.000.000 på mine spillere, men nu har han da tabt sutten!! Han har i de 50 år kun gjort det der en eneste gang, men der var jeg lort og havde ingen økonomi. Nu er jeg verdens rigeste klub og har 2 mia til at købe spillere for. Hvad fanden sker der?? Please hjælp en eller anden, jeg vil simpelthen ikke miste ham her, har givet ham sygt meget spilletid siden han var 16 og han er allerede klar til at spille som fast mand, men nu butfucker min præsident mig, kan jeg stille noget som helst op?? :S



(Kunne ikke finde argh tråden)

jeg vil også gøre som ulle siger
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #410: 22 Jun 2011, 19:44 »

Jeg tilbød ham maks, men han gad ikke Skuffet Desværre var han den eneste i førsteholdstruppen der var utilfreds og havde derfor sat ham til salg i håbet om at jeg kunne nå at overbevise ham om på tre år at hans fremtid lå i klubben. Han gad ikke tjene den fyrstelige hyre jeg tilbød ham, og har nu ødelagt mit humør for en god rum tid. Fuck jeg hader football manager og overvejer nu seriøst at skifte klub, FML!!!!

Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #411: 23 Jun 2011, 01:22 »

Nu var der lige en taberklub der bød på en af mine ungdomsspillere, hvor præsidenten accepterede budet på 6,5 mil dkk!!! Hvor er det altså bare den fucking sygeste bug nogensinde!!?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #412: 23 Jun 2011, 03:32 »

Lyder umiddelbart for mig, som om du har fået en ny bestyrelsesformand, som eventuelt ikke er helt så rig, prøv at tjek din økonomi efter, hvordan ser det ud på bundlinjen, og har du nogen gæld? Har oplevet før at sidde med 3-4 mia. i flere sæsoner, hvor salg af spillere og køb af nye har givet plus, og så kommer der en ny bestyrelsesformand og "tømmer kassen" så jeg skal bygge op fra bunden. Dette gør dog for mig spillet mere interessant da det gør at jeg aldrig stopper med at købe unge spillere og smide rundt i mine samarbejdsklubber.

om det er tilfældet eller ej, syntes jeg nu du skal se det som en mulighed frem for en hindring, eventuelt vil jeg foreslå at du i protest bruger hele dit budget på køb af talenter. så er fremtiden sikret, om end mange af dem aldrig når stjernestatus.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #413: 23 Jun 2011, 13:39 »

Jeg er verdens rigeste klub med 6 mia. på bundlinjen. Jeg satser allerede super hårdt på talentarbejde og talenter i al almindelighed så har allerede rigeligt unge spillere. Gennemsnitsalderen på mit førstehold er også omkring de 24 så unge spillere er ikke det der er mangel på.

Ham Perez køber jeg efter han har fået en sæson i Lyon, så er jeg kold om jeg må slippe en mia, ham vil jeg have tilbage Opstemt

Og jeg har ikke fået ny præsident.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #414: 09 Mar 2013, 22:34 »



Blev noget overrasker da jeg så hvem der havde scoret i Varde. En eller anden tilfældig hollænder  Rullende Øjne

Hvorfor der er sort bagved må i ikke spørge mig om...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #415: 09 Mar 2013, 22:40 »



Blev noget overrasker da jeg så hvem der havde scoret i Varde. En eller anden tilfældig hollænder  Rullende Øjne

Hvorfor der er sort bagved må i ikke spørge mig om...

Var han flyvende?  Opstemt
Logged

Neal Caffrey!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #416: 09 Mar 2013, 23:20 »

Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 26 27 [28] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010