home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Sjove / Interessante billeder FM10
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Sjove / Interessante billeder FM10  (Læst 98804 gange)
TroelsJ
Førsteholdsspiller

Sv: Sjove / Interessante billeder FM10
« Svar #90: 07 Jul 2010, 19:40 »

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #91: 07 Jul 2010, 20:43 »

Apropos den forrige post.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 07 Jul 2010, 22:55 »

Apropos den forrige post.

Hihi  Opstemt

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

søgaard
Gæst

« Svar #93: 10 Jul 2010, 19:31 »

Jeg er efterhånden en garvet rotte i mit spil Tunge

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #94: 10 Jul 2010, 19:40 »

Jeg er efterhånden en garvet rotte i mit spil Tunge

WOW!!!  Shockeret hvordan kan du spille til år 2035!?!? Shockeret Vildt!

Aldrig alene!

søgaard
Gæst

« Svar #95: 10 Jul 2010, 19:43 »

WOW!!!  Shockeret hvordan kan du spille til år 2035!?!? Shockeret Vildt!
Ganske nemt, når man ikke har haft andre spil i gang siden dengang man modtog spillet med posten på releasedagen Tunge Og med masser af tid i skole og læseferie, så har jeg åbenbart fået spillet en del Smiley

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 10 Jul 2010, 20:46 »

Ganske nemt, når man ikke har haft andre spil i gang siden dengang man modtog spillet med posten på releasedagen Tunge Og med masser af tid i skole og læseferie, så har jeg åbenbart fået spillet en del Smiley

Hvor god er den bedste spiller i dit spil så? Og har der været nogle "legender" på højde med Maradona og Pelé i din tid? Opstemt

Naah.

søgaard
Gæst

« Svar #97: 10 Jul 2010, 20:59 »

Hvor god er den bedste spiller i dit spil så? Og har der været nogle "legender" på højde med Maradona og Pelé i din tid? Opstemt
Ehm, altså jeg har jo haft folk, som jeg vil anse som legender, men jeg har selv et par spillere, som hedder Ilyes Auger og Javier, som begge er blevet verdens bedste spiller to gange. Samme har Gonzalo Carter, som jeg tidligere har haft i truppen, som dog nu har trukket sig tilbage og er træner hos mig. Fresnel Tokala, som længe var en målræv hos mig har vundet prisen tre gange, hvilket er samme antal som en anden regen ved navn Silvano Scheuren.  Messi har dog overgået enhver i mit spil, da han er blevet verdens bedste spiller intet mindre end 8 gange!
Jeg har valgt at bruge den pris til at sammenligne, da det umiddelbart er svært at sammenligne med "rigtige spilleres" præstationer.

Den bedste spiller lige nu, må dog næsten siges at være denne fyr fra Lyon, som jeg længe har jagtet: http://imageshack.dk/imagesfree/LDV88303.png
Han mangler måske lidt fysisk, men hans indsatser er altid på topniveau, hvilket hans gennemsnit også siger lidt om!

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 10 Jul 2010, 21:17 »

Ehm, altså jeg har jo haft folk, som jeg vil anse som legender, men jeg har selv et par spillere, som hedder Ilyes Auger og Javier, som begge er blevet verdens bedste spiller to gange. Samme har Gonzalo Carter, som jeg tidligere har haft i truppen, som dog nu har trukket sig tilbage og er træner hos mig. Fresnel Tokala, som længe var en målræv hos mig har vundet prisen tre gange, hvilket er samme antal som en anden regen ved navn Silvano Scheuren.  Messi har dog overgået enhver i mit spil, da han er blevet verdens bedste spiller intet mindre end 8 gange!
Jeg har valgt at bruge den pris til at sammenligne, da det umiddelbart er svært at sammenligne med "rigtige spilleres" præstationer.

Den bedste spiller lige nu, må dog næsten siges at være denne fyr fra Lyon, som jeg længe har jagtet: http://imageshack.dk/imagesfree/LDV88303.png
Han mangler måske lidt fysisk, men hans indsatser er altid på topniveau, hvilket hans gennemsnit også siger lidt om!

Han spiller dog i Marseille ikke Lyon som du siger, men det er underordnet.
Han ser da virkelig virkelig vild ud. Hvad har du opnået på de 25 du har været træner? Opstemt Og stor respekt herfra for at have tålmodigheden. Opstemt

Naah.

søgaard
Gæst

« Svar #99: 10 Jul 2010, 21:25 »

Han spiller dog i Marseille ikke Lyon som du siger, men det er underordnet.
Han ser da virkelig virkelig vild ud. Hvad har du opnået på de 25 du har været træner? Opstemt Og stor respekt herfra for at have tålmodigheden. Opstemt
ah, kunne ikke lige huske det, da jeg skrev det og glemte det efter jeg havde smidt linket op Tunge

Jeg har opnået alt hvad der næsten kan opnåes Smiley
Champions League, VM for klubhold, Serie A, Coppa Italia, Europæiske supercup, Italienske supercup og VM er alle vundet og lige nu er jeg godt på vej til at kvalificere mig til EM med Italien, så jeg forhåbelig også kan få det på CV'et samt Confederations cup, som reelt er det eneste jeg mangler for at fuldende mit pokalskab Smiley

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 10 Jul 2010, 21:34 »

ah, kunne ikke lige huske det, da jeg skrev det og glemte det efter jeg havde smidt linket op Tunge

Jeg har opnået alt hvad der næsten kan opnåes Smiley
Champions League, VM for klubhold, Serie A, Coppa Italia, Europæiske supercup, Italienske supercup og VM er alle vundet og lige nu er jeg godt på vej til at kvalificere mig til EM med Italien, så jeg forhåbelig også kan få det på CV'et samt Confederations cup, som reelt er det eneste jeg mangler for at fuldende mit pokalskab Smiley

Nice job. Smiley
Men du mangler stadig de andre kontinentale mesterskaber, altså Asiens, Afrikas osv. Smiley

Naah.

søgaard
Gæst

« Svar #101: 10 Jul 2010, 21:46 »

Nice job. Smiley
Men du mangler stadig de andre kontinentale mesterskaber, altså Asiens, Afrikas osv. Smiley
Ja, jeg holder mig dog i første omgang til Europa Smiley Ved ikke om Sydamerika kommer ind på et senere tidspunkt, men Asien, Afrika, Oceanien og Nordamerika er dog udelukket, da jeg ikke umiddelbart har nogen lande med der, hvilket begrænser mit udvalg af spillere Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #102: 14 Jul 2010, 20:00 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ekV30022.png (Overskriften) Vi må håbe at spillerne stadig kan præstere efter det funny

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #103: 14 Jul 2010, 21:05 »

Ham Zarate er en frækkert:

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #104: 14 Jul 2010, 22:09 »

Ham Zarate er en frækkert:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ekV30022.png (Overskriften) Vi må håbe at spillerne stadig kan præstere efter det funny

FM er sgu ikk for små børn  Grin

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010