home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvilket landshold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvilket landshold?  (Læst 2250 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hvilket landshold?
« : 26 Sep 2010, 02:01 »

Hej Folkens

Har ledt efter en passende tråd hvor jeg kunne poste dette problem, men efter at have søgt og scrollet over de første 5 sider ud af 199 sider med resultater på "landshold" så valgte jeg at lave dette indlæg, sig til hvis der er en tråd i forvejen!

Jeg er igang med et save, hvor jeg er Landstræner for Tyrkiet. Jeg har netop ført dem til en 3. plads ved EM. Hvilket var et godt resultat for holdet, men da slutrunden var færdigspillet valgte den sejrende manager, England, at trække sig tilbage, hvorefter jeg har fået tilbudet om at overtage den frie stilling som Englands manager.

Mit problem er nu, at jeg efter noget tid er ved at få styr på det Tyrkiske landshold, som har en del stjerner, dog ingen på mit klubhold. Derimod har jeg hele tiden kendt til stjernerne og tallenterne i England, og jeg har da også de bedste af dem på mit klubhold. Så nu står jeg med fordele og ulemper ved begge stillinger, så spørgsmålet er, skal jeg vælge at fortsætte for Tyrkiet eller skal jeg overtage posten som Engelsk landstræner?

Derudover vil jeg gerne høre om der er andre der har været i samme situation, og ellers gerne hvis i har oplevet at hive et lille land helt til tops? Har selv gjort det med Uruguay i et andet save (ved godt de ikke er helt miniature, men førte dem fra en 52. plads til en fast top 5 i løbet af nogle sæsoner).
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #1: 26 Sep 2010, 02:12 »

Valget mellem Tyrkiet og England er svært, men jeg ville dog nok vente til at jeg ligesom havde nået toppen med Tyrkiet. Før dem til en titel og derefter træk dig tilbage, når du og holdet er på toppen.


Til det andet, så er jeg selv gang i et større projekt, da jeg overtog Østrig, da de lå nummer 67 i verden og nu har jeg faktisk formået at få dem i top 20 på 2 år. Jeg overtog dem med to kampe tilbage i kvalifikationen til VM, hvor de allerede havde udspillet deres rolle. Nu har jeg dog sikret dem kvalifikation til EM 2052 via en andenplads i puljen (Frankrig, Sverige, Makedonien og San Marino) og samlet sejr i play-off over Bulgarien.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #2: 26 Sep 2010, 02:54 »

Valget mellem Tyrkiet og England er svært, men jeg ville dog nok vente til at jeg ligesom havde nået toppen med Tyrkiet. Før dem til en titel og derefter træk dig tilbage, når du og holdet er på toppen.


Til det andet, så er jeg selv gang i et større projekt, da jeg overtog Østrig, da de lå nummer 67 i verden og nu har jeg faktisk formået at få dem i top 20 på 2 år. Jeg overtog dem med to kampe tilbage i kvalifikationen til VM, hvor de allerede havde udspillet deres rolle. Nu har jeg dog sikret dem kvalifikation til EM 2052 via en andenplads i puljen (Frankrig, Sverige, Makedonien og San Marino) og samlet sejr i play-off over Bulgarien.

Mht. det første så var det også en af mine "Pros" for at fortsætte med Tyrkiet, for med England kan jeg også kun få det til at gå ned af bakke. Men har dog haft Tyrkiet til at ligge nr 1 i verden flere gange i min periode som landstræner, men har desværre kun opnået den 3. plads i en slutrunde. Men forsøger igen til VM om to år, har fået en meget nemmere pulje end jeg fik til EM-slutrunden. EM-slutrunden: Spanien, Holland og Østrig.. VM-kval: Danmark, Irland, Ungarn, Montenegro og San Marino.

Ja jeg må indrømme at det er lidt af et projekt med Østrig, synes aldrig der kommer nogle store talenter fra Østrig i mine saves. Men godt klaret med kvallen, og må sige: 2052, godt gået.. I mit længste save i år, er jeg i 2020, og det er i det hvor jeg er Tyrkisk landstræner.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #3: 26 Sep 2010, 10:41 »


Ja jeg må indrømme at det er lidt af et projekt med Østrig, synes aldrig der kommer nogle store talenter fra Østrig i mine saves. Men godt klaret med kvallen, og må sige: 2052, godt gået.. I mit længste save i år, er jeg i 2020, og det er i det hvor jeg er Tyrkisk landstræner.
Det er et større projekt, men de har faktisk ganske udmærkede spillere, uden at kunne være med, når de helt store lande spiller med musklerne.

Det er dog ikke første gang, hvor jeg prøver at få et land op ad ranglisten igen. Jeg har tidligere prøvet med Elfenbenskysten, men efter et mislykket ANC, så valgte jeg at træde tilbage.

Derudover har jeg også været ture forbi Spanien, Italien, Brasilien og England, som landsholdstræner.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #4: 26 Sep 2010, 12:16 »

Det er et større projekt, men de har faktisk ganske udmærkede spillere, uden at kunne være med, når de helt store lande spiller med musklerne.

Det er dog ikke første gang, hvor jeg prøver at få et land op ad ranglisten igen. Jeg har tidligere prøvet med Elfenbenskysten, men efter et mislykket ANC, så valgte jeg at træde tilbage.

Derudover har jeg også været ture forbi Spanien, Italien, Brasilien og England, som landsholdstræner.

Ja, der er lidt en øvre grænse for hvor langt op de kan komme på ranglisten. Har ikke spillet med Elfenbenskysten i denne udgave af FM, men gjorde det i de tidligere da de har et meget interessant landshold, og lykkedes mig faktisk den ene gang at vinde VM, efter at Drogba havde en super slutrunde (hvorefter han trak sig tilbage).

Okay, af de andre har jeg kun spillet med Brasilien. Det var tidligere i det save jeg er i nu, men der var jeg manager for Arsenal samtidig hvor jeg havde  3-4 faste spillere på landsholdet.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #5: 26 Sep 2010, 13:18 »

Har selv været landstræner for Tyrkiet gennem de sidste 10 år, hvor det er blevet til et VM og nr. 2 ved EM to år efter. Har kvalificeret holdet til alle VM og EM sidenhen, ligesom Tyrkiet har ligget i top 5 på ranglisten gennem de sidste mange år. Jeg ville anbefale at fortsætte som landstræner for Tyrket, hvis du ønsker udfordringer, ligesom man ikke stiller så store krav til landstræneren, hvor jeg kan beholde mit job, hvis Tyrkiet kvalificerer sig. Der burde være mulighed for at vinde pokaler. En ide kunne også være at købe tyrkiske talenter til ens egen klub (selvfølgelig hvis man er træner for en klub), og således udvikle talenterne til stjerner til gavn for landsholdet.

I mit spil er England det bedste hold og nr. 1 på ranglisten, og jeg ville også gerne være landstræner for England, da det er her de bedste spillere befinder sig. Men jeg ved, at en mindste lille fejl kan koster mig landstrænerposten, da man kræver meget.

Så Tyrkiet, hvis det giver succes, og ellers England, hvis muligheden foreligger.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket landshold?
« Svar #6: 26 Sep 2010, 13:51 »

Har selv været landstræner for Tyrkiet gennem de sidste 10 år, hvor det er blevet til et VM og nr. 2 ved EM to år efter. Har kvalificeret holdet til alle VM og EM sidenhen, ligesom Tyrkiet har ligget i top 5 på ranglisten gennem de sidste mange år. Jeg ville anbefale at fortsætte som landstræner for Tyrket, hvis du ønsker udfordringer, ligesom man ikke stiller så store krav til landstræneren, hvor jeg kan beholde mit job, hvis Tyrkiet kvalificerer sig. Der burde være mulighed for at vinde pokaler. En ide kunne også være at købe tyrkiske talenter til ens egen klub (selvfølgelig hvis man er træner for en klub), og således udvikle talenterne til stjerner til gavn for landsholdet.

I mit spil er England det bedste hold og nr. 1 på ranglisten, og jeg ville også gerne være landstræner for England, da det er her de bedste spillere befinder sig. Men jeg ved, at en mindste lille fejl kan koster mig landstrænerposten, da man kræver meget.

Så Tyrkiet, hvis det giver succes, og ellers England, hvis muligheden foreligger.

Jeg fik beskeden "England vil have <Managernavn>" lige efter slutrunden, hvorefter jeg så li stoppede spillet for at overveje det. heh Men ja, jeg er i samme situation i mit save, England har de bedste spillere, og jeg har de allerbedste på mit klubhold. Har derimod ingen tyrkiske spillere, men det er kun fordi jeg ikke havde pengene da spilletss bedste angriber, Bilgin, blev solgt til Everton for 410 mio kr, og så har de lige forlænget med ham igen, med en kontrakt til værdi af over 500 mio DKR. 

Men tror jeg fortsætter med Tyrkiet for der kan man godt tillade sig at man ikk vinder hver eneste kamo med en masse mål.. Dog spiller jeg med samme opstilling som på mit klubhold. I klubben har jeg Aguero til at bombe for 5. sæson i træk, med ca 40-50 mål pr sæson. For Tyrkiet har jeg den førnævnte Newgen Bilgin som er ved at slå alle scoringsrekorder på landsholdet, for tyrkiet, og til EM lavede han 8 kasser, og i kvallen var han også målfarlig...

Men takker jer begge for uddybende svar Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010