home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1105 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240203 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Tatoveringer
« Svar #360: 12 Mar 2012, 21:33 »

Har i nogle personlige tatoos, eller er det bare nogle fede tusser?? hvis personlige, hvilke har i så? Smiley

Jeg har planlagt at jeg på et tidspunkt, skal have en Skorpion lavet i frihånd på mit venstre bryst, men ved ikke hvornår det bliver

Tidligere: Baloo38

blomvikings
Manager

« Svar #361: 12 Mar 2012, 21:41 »

Jeg har planlagt at jeg på et tidspunkt, skal have en Skorpion lavet i frihånd på mit venstre bryst, men ved ikke hvornår det bliver

No offense, men må jeg have lov at spørge, hvad det er ved en skorpion der er så "fedt" ? Smiley Medmindre det er dit stjernetegn, så er der en mening med det self.?

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #362: 12 Mar 2012, 21:49 »

No offense, men må jeg have lov at spørge, hvad det er ved en skorpion der er så "fedt" ? Smiley Medmindre det er dit stjernetegn, så er der en mening med det self.?

Det er lige det, det er. Jeg er skorpion i stjernetegn

blomvikings
Manager

« Svar #363: 12 Mar 2012, 21:53 »

Det er lige det, det er. Jeg er skorpion i stjernetegn

Super Smiley Så stopper den her Wink

Men jeg undrer mig stadig over folk der fx. får en skorpion lavet, uden at det har nogen speciel betydning. Men så igen, en skorpion er langt fra den dummeste tus jeg har set Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #364: 12 Mar 2012, 21:55 »

Super Smiley Så stopper den her Wink

Men jeg undrer mig stadig over folk der fx. får en skorpion lavet, uden at det har nogen speciel betydning. Men så igen, en skorpion er langt fra den dummeste tus jeg har set Smiley

Jeg kan godt følge dig i det du siger, synes en tattoo skal være noget personligt, også derfor jeg vil have lavet den i frihånd så jeg ved den er "one of a kind"

blomvikings
Manager

« Svar #365: 12 Mar 2012, 22:06 »

Jeg kan godt følge dig i det du siger, synes en tattoo skal være noget personligt, også derfor jeg vil have lavet den i frihånd så jeg ved den er "one of a kind"

Det også en god ide.

Jeg har selv en del, og alle mine har en betydning for mig personligt, samtidig med at jeg selvfølgelig synes de er super fede Smiley Men de er også unikke, sku jeg da mene Peace

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #366: 12 Mar 2012, 22:07 »

Det også en god ide.

Jeg har selv en del, og alle mine har en betydning for mig personligt, samtidig med at jeg selvfølgelig synes de er super fede Smiley Men de er også unikke, sku jeg da mene Peace

og sådan skal det være Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #367: 12 Mar 2012, 22:34 »

I teorien er der irrelevant hvad de forestiller, bare de betyder noget for en selv. Fuck hvad de andrer tænker. Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #368: 12 Mar 2012, 22:35 »

I teorien er der irrelevant hvad de forestiller, bare de betyder noget for en selv. Fuck hvad de andrer tænker. Wink

Ja det er jo også en måde at sige det på Peace

blomvikings
Manager

« Svar #369: 12 Mar 2012, 22:36 »

Det synes jeg nu alligevel har noget at sige.
Jeg laver jo ikke et tegn i panden fordi det betyder noget for mig lige netop der. Det ville både se utrolig uintelligent ud, samt mindske mine muligheder i fremtiden med tanke på job osv. Generelt bare blive taget seriøst Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #370: 12 Mar 2012, 22:37 »

Lad os da få nogen billeder på bordet.

Har ikke alt for mange af mig selv, men her er da et, hvor du kan se lidt. Skal nok se om jeg ikke kan få fingeren ud af popo'en en dag, og få lavede ordentlig billeder, så man decideret kan se dem. Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #371: 12 Mar 2012, 22:39 »

Det synes jeg nu alligevel har noget at sige.
Jeg laver jo ikke et tegn i panden fordi det betyder noget for mig lige netop der. Det ville både se utrolig uintelligent ud, samt mindske mine muligheder i fremtiden med tanke på job osv. Generelt bare blive taget seriøst Smiley

Det kommer jo an på hvor og med hvem du arbejder. Ikke? Wink

Men forstår dig godt. Har ingen umiddelbart synlige. Og det er fordi at jeg skal være pædagog. Men jeg vil nu ikke mene at det ligefrem ser uintelligent ud.

blomvikings
Manager

« Svar #372: 12 Mar 2012, 22:44 »

Det kommer jo an på hvor og med hvem du arbejder. Ikke? Wink

Men forstår dig godt. Har ingen umiddelbart synlige. Og det er fordi at jeg skal være pædagog. Men jeg vil nu ikke mene at det ligefrem ser uintelligent ud.

Enig.

Hvis jeg skal forsvare mit ordvalg (uintelligent) så mener jeg, at det måske vil give folk det syn på personen, at han træffer nogle mindre kloge beslutninger, og ikke ser så langt frem i tiden Smiley

Og jeg mener personligt, at enhver tus i panden ser dumt ud, bevis endelig jeg tager fejl Smiley Men jeg har endnu ikke set en jeg synes var flot / fed.

Enged
Gæst

« Svar #373: 12 Mar 2012, 22:52 »

Hvorfor skal de betyde noget? Kan det ikke bare være en måde at udsmykke sig selv på? Det er naturligvis permanent, men det er jo også bare udsmykning.

blomvikings
Manager

« Svar #374: 12 Mar 2012, 22:53 »

Hvorfor skal de betyde noget? Kan det ikke bare være en måde at udsmykke sig selv på? Det er naturligvis permanent, men det er jo også bare udsmykning.

Derfor er MIN holdning at de skal betyde noget for mig.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010