home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240258 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Tatoveringer
« Svar #345: 04 Sep 2011, 21:51 »

Jeg skriver heller ikke nogen steder hvad der er rigtig eller forkert? Tag lige og læs engang til før du udtaler dig. Jeg kan lide tusser der symboliserer noget, og det synes jeg at de færreste klub logoer gør. Siger jeg at andre skal have den holdning? Nej vel? Og ja i sidste ende er det personens valg, så alt er jo frit at vælge. Men det er skam let at fortryde noget i tatoveringensverden hurtigt- men igen hvor intet vover.

Så tag det roligt Wink
Sorry hvis det kom lidt hårdt ud Wink
Mener bare at man har sine rettigheder og at andre ikke skal kommentere på om det er "det forkerte valg", hvis en person nu føler noget helt specielt for klubben.

Kom måske lidt op i det røde felt ticked off

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #346: 04 Sep 2011, 21:53 »

Sorry hvis det kom lidt hårdt ud Wink
Mener bare at man har sine rettigheder og at andre ikke skal kommentere på om det er "det forkerte valg", hvis en person nu føler noget helt specielt for klubben.

Kom måske lidt op i det røde felt ticked off
Det er jeg 100% enig i. Men som Enged lige har skrevet, og udtrykt væsentlig bedre end mig, så virker det bare kliche agtigt. Men hey, det gør de fleste tusser nu om dage, desværre.

Thumbs Up

Lavezzi
Gæst

« Svar #347: 09 Mar 2012, 16:37 »

Puha, så har jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en tatovering. Er sgu lidt nervøs/spændt, da det alligevel er en halv stor en jeg skal ha' lavet. Men det færdige resultat skal nok blive super fedt. 

Badefar
Manager

« Svar #348: 09 Mar 2012, 16:38 »

Puha, så har jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en tatovering. Er sgu lidt nervøs/spændt, da det alligevel er en halv stor en jeg skal ha' lavet. Men det færdige resultat skal nok blive super fedt. 

Et billede af Kevin Prince på den ene testikel?

Legenden
Manager

« Svar #349: 09 Mar 2012, 16:40 »

Hvad er det?
Hvor er det?
Hvor stor er den?
Hvorfor har du valgt at få den?

Kys

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #350: 09 Mar 2012, 16:51 »

Hvad er det?
Hvor er det?
Hvor stor er den?

Kys

Er hun lækker hende som skal lave den?
Hvilken by skal den laves i?
Hvad koster den?
Skal du have nogen med, når den skal laves?
Poster du et billede herinde?
Hvad hvis hun failer?
Poster du så stadigvæk et billede herinde, hvis svaret ovenover var ja?

Kys

Lavezzi
Gæst

« Svar #351: 09 Mar 2012, 16:59 »

Et billede af Kevin Prince på den ene testikel?
Ja, nej.
Hvad er det?
Hvor er det?
Hvor stor er den?
En hyldest/minde tatovering.
Den kommer til at være ret stor. En præcis størrelse kan jeg ikke give endnu.
Er hun lækker hende som skal lave den?
Hvilken by skal den laves i?
Hvad koster den?
Skal du have nogen med, når den skal laves?
Poster du et billede herinde?
Hvad hvis hun failer?
Poster du så stadigvæk et billede herinde, hvis svaret ovenover var ja?

Det er selvfølgelig en mand som skal lave den.
Den by jeg bor i.
Den koster penge.
Tror jeg ikke. Tvivler på jeg kan få nogen til at sidde og glo på mig i 3 timer af 2 omgange.
Det gør jeg nok, ja
Han failer ikke.

blomvikings
Manager

« Svar #352: 09 Mar 2012, 17:31 »

Held og lykke Smiley jeg går selv og sparer sammen til at få lavet mit 90% sleeve færdigt. Har pt. Ca 40% af venstre arm tatoveret og en enkelt tus på højre arm.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #353: 09 Mar 2012, 17:50 »

Ja held og lykke/tillykke eller hva man siger Peace

Går også selv med nogle tanker om at få lavet min 4. som skulle skjule den første jeg har. Har mit navn på hebraisk stående på indersiden af min højre overarm, og da jeg nu bor inde omkring Nørrebro, tænker jeg at der måske nogle der godt kunne få ondt i røven over det. Derfor har jeg lidt tænkt på at få lavet noget ind i mellem bogstaverne, så det bliver lidt blendet sammen. Mine ene søsters navn betyder f.eks. bølge på hebraisk, så tænker at det kunne være noget med en bølge eller noget Smiley

Håber det gav nogen mening overhovedet Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #354: 09 Mar 2012, 17:56 »

Giver ikke megen mening at skrive sit eget navn på armen, så jeg forstår da godt, du vil søge efter alternativer. Smiley

Men jeg skulle nok nødig snakke. Den pik i panden, som jeg fik lavet, er begyndt at irritere mig en kende.

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #355: 09 Mar 2012, 18:26 »

Har i nogle personlige tatoos, eller er det bare nogle fede tusser?? hvis personlige, hvilke har i så? Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #356: 09 Mar 2012, 18:29 »

Har i nogle personlige tatoos, eller er det bare nogle fede tusser?? hvis personlige, hvilke har i så? Smiley

Orkideer, som er min afdøde mosters yndlingsblomst, har 3 af dem, navnet "Aff" som er min afdøde oldemors mellemnavn (Også min søsters), Et kors der indeholder min Far, Mor og søsters dåbs år, tyrens tegn, behøver vel ikke forklares, og så lidt andet Smiley Jeg får ike lavet noget "kun" fordi det er fedt, det skal også betyde noget for mig.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #357: 09 Mar 2012, 18:31 »

Giver ikke megen mening at skrive sit eget navn på armen, så jeg forstår da godt, du vil søge efter alternativer. Smiley

Det giver mening for mig, hvilket jeg syntes er det vigtigste Smiley

Jeg har mine søskendes forbogstaver på indersiden af venstre overarm Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #358: 10 Mar 2012, 18:03 »

Har vist 14-15 stykker. En del af dem er oldschool. Og nej jeg ved det ikke er godt når man er begyndt at miste tal på dem Peace Hahha.

Zone 43
Manager

« Svar #359: 12 Mar 2012, 21:18 »

Har vist 14-15 stykker. En del af dem er oldschool. Og nej jeg ved det ikke er godt når man er begyndt at miste tal på dem Peace Hahha.

Lad os da få nogen billeder på bordet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010