home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240380 gange)
Cassano99
Reserveholdsspiller

Sv: Tatoveringer
« Svar #315: 26 Jul 2011, 08:46 »

Så godt ser hun sku heller ikke ud at man ligefrem skal have en tattoo med hendes navn.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #316: 26 Jul 2011, 08:58 »

Man kan sige at ballen er da relativ fint at placere sådan en tatovering når det nu skal være.

Idéen er sjov og kvalmende (Wink) på samme tid men om mange år så er det nok sådan en man fortryder noget så grusomt.

Men som sagt - den er sjov nu, placering er fin (når man nu skal have sådan en gang vås så er røven nu det bedste : D), men husk at tænk lidt fremad, hr Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JimmyGP
Manager

« Svar #317: 26 Jul 2011, 09:08 »

Lad for guds skyld være med at få den tattoo.. Jeg er overbevidst om at du fortryder det.. og det er ret hurtigt.. Peace

ellers til topic..

Jeg er selv indehaver af tre styks tattoos og jeg er bestemt ikke færdig.. jeg har mine initialer tatoveret på højre underarm, et skull på venstre skulder og min kones forbogstav på venstre læg..

Jeg er dog på ingen måde færdig.. har overvejet at få kombineret mit skull med et sleeve, men det kræver jo også ekstra tattoos i højre side.. Men i stedet for sleevetovervejer jeg også at få tatoveret en drage på ryggen.. Jeg er rimelig bredskulderet så der skulle være plads nok...  Djævel

Nu handler der bare lige om at få lavet lidt plads i økonomien og sparet lidt sammen til min udvidelse..

EDIT: Man bliver satme afhængig af det lort.. hehe Djævel Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #318: 26 Jul 2011, 09:23 »

Ser det fedt ud med en tatoo på underarmen? overvejer nemlig selv at få min fødselsdato der Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #319: 26 Jul 2011, 09:26 »

Ser det fedt ud med en tatoo på underarmen? overvejer nemlig selv at få min fødselsdato der Smiley

Jeg synes det ser mega nice ud.. Thumbs Up Kender flere der har det og synes det ser ret så nice ud.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

blomvikings
Manager

« Svar #320: 26 Jul 2011, 09:57 »

Jeg synes ikke man skal tatovere sig længere ned end albuen, selvfølgelig alt efter hvad man vil med sin fremtid.
Personligt har jeg et halvt sleeve på min venstre arm, og en enkelt på min højre arm. Men ikke længere ned end albuen.

Det skal altid kunne dækkes med tøj der er arbejdsrelateret. Fx skjorte og skjorte med oprullede ærmer. Men det er bare min mening.

Desuden kostede mit halve sleeve ca. 9.000 kr, så det er ikke helt billigt !!

http://www.colorblind-tattoo.dk/ - Det var der jeg fik lavet 90 % af mit Smiley De er super dygtige når det kommer til farver især. !

Ariana Grande
Manager

« Svar #321: 26 Jul 2011, 19:13 »

Det skal du tænke rigtig, rigtig godt over.. Tror du at du stadig vil synes at den er fed, og din kone og børn vil synes det samme når du engang bliver voksen? Altså, så er det da vel lidt barnligt at have en eller anden kendt tøs tatoveret på sin røv. Det er sjovt nu, men du skal tænke på at den er evig, så måske du skulle holde dig til en henna hvis det er .. Synes personligt ikke det er en fed idé Tunge

Okay, der tænkte du så også lige længere frem end jeg gjorde Tunge Tænkte godt på fremtiden, men tænkte at det egentlig kunne være ligemeget hvis jeg fortrød det. Ja for mig selv... Men når jeg får kone og børn er det jo nok ikke sikkert de synes det... Tunge

Dertil kommer der et andet spørgsmål.
Er det muligt at få tegnet det over så det bliver til noget andet? Altså fx. bare lave det til 1 stort hjerte som jo er helt harmløst? (Altså bare lave det hele sort hvis i forstår Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #322: 26 Jul 2011, 19:26 »

Ja, du kan selvfølgelig godt tegne det over. Mange tatovører får besøg af folk der har fået deres kærestes navn på armen og de så er gået fra hinanden, og så tegner de f.eks. en tribal over det - Det kan man jo nødt til hvis man har været dum nok til at få en tatovering som man senere fortryder - som f.eks. en kærestes navn eller et teenage starcrush Wink

Et kæmpe udfyldt sort hjerte på røven er nok heller ikke alt for flot.. Tunge Det ville dine kammerater i omklædningen til fodbold måske synes var meget gay alligevel, så måske en god idé.. Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Jul 2011, 19:29 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #323: 26 Jul 2011, 23:38 »

Ja, du kan selvfølgelig godt tegne det over. Mange tatovører får besøg af folk der har fået deres kærestes navn på armen og de så er gået fra hinanden, og så tegner de f.eks. en tribal over det - Det kan man jo nødt til hvis man har været dum nok til at få en tatovering som man senere fortryder - som f.eks. en kærestes navn eller et teenage starcrush Wink

Et kæmpe udfyldt sort hjerte på røven er nok heller ikke alt for flot.. Tunge Det ville dine kammerater i omklædningen til fodbold måske synes var meget gay alligevel, så måske en god idé.. Opstemt

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok.
Men ellers kan de vel lave noget andet sygt ud af det hvis det skulle være.
 Selvom det nok er begrænset hvilke syge tattos man kan lave på røven Opstemt

Men den vil jeg nu tænke lidt over i nu alligevel. Kunne sgu stadig godt finde på det Smiley

MLL
Manager

« Svar #324: 27 Jul 2011, 00:32 »

En af mine kammerater har fået lavet en smølf på sin diller og med skriften "gokkesmølf" over. SINDSYGT DUMT! men lige netop ham, vil aldrig komme til at fortyde det hahah Opstemt

Tilbage på FmF Opstemt

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #325: 27 Jul 2011, 01:10 »

Hahaha Grin vil gerne se billeder af tussen, meeeeeen, bob bob bob..

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #326: 03 Sep 2011, 00:47 »

FCK

emil5417
Ynglingespiller

« Svar #327: 03 Sep 2011, 01:18 »

Hahaha Opstemt

Arsenal<3

Legenden
Manager

« Svar #328: 03 Sep 2011, 10:34 »

De er godt nok grimme. Nogle af dem ligner slet ikke rigtige tatoveringer, men nærmere at de er tegnet med en tusch med glimmer. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ronnie_1989
Juniorspiller
**

« Svar #329: 03 Sep 2011, 15:31 »

Jeg har også en lille en på ryggen:

[size=10]Tekst[/size]
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 18:03 af ronnie_1989 » Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010