home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240535 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Tatoo
« Svar #240: 27 Maj 2011, 18:49 »

Var under nålen igen i tirsdag - 2.30 time ca., og den er ikke helt færdig endnu. Ligeledes var det hos TW i Glostrup, pris: 3k.

Og så lige et bedre billed af min 'gamle' tattoo, ca. 1½ måned gammel.

Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #241: 27 Maj 2011, 18:51 »

Den øverste ser sgu vild ud! Thumbs Up

FCK

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #242: 27 Maj 2011, 20:29 »

Det er altid sejt med vikinger.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #243: 27 Maj 2011, 21:00 »

Kunne være jeg lige skulle få mig taget sammen til at uploade billede af min AaB tus på benet :-)
Og lækker tus Z43.

[Min signatur er for stor]

HansenLFC
Gæst

« Svar #244: 27 Maj 2011, 21:00 »

Tegner man dem selv, eller finder man billeder?

Zone 43
Manager

« Svar #245: 27 Maj 2011, 21:54 »

Det er helt op til dig selv, om du selv tegner det billed/tekst du skal have lavet eller printer det fra nettet. Ellers er det min erfaring, at alle/langt de fleste har billeder eller skitser liggende man kan kigge igennem, og se om der er noget spændende i blandt man vil have lavet. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #246: 27 Maj 2011, 21:57 »

Ellers er der også nogle steder hvor du kan komme med ønsker til et motiv, og så tegner tatovøren tatoveringen i stedet for man skal printe et motiv ud eller vælge et fra de "klassiske" mapper som ligger de fleste steder.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #247: 07 Jun 2011, 09:20 »

Så fik jeg endelig lavet den tatovering jeg har ønsket mig siden jeg blev far:

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MLL
Manager

« Svar #248: 07 Jun 2011, 09:46 »

Tegner man dem selv, eller finder man billeder?

Jeg fandt en skitse af det som jeg gerne ville have lavet. Derefter snakkede jeg så med min tatovør om detaljer, og satte mig sammen med ham og fik tegnet den. Men mit bud er at det er forskelligt, alt afhængig af hvor travlt tatovøren har.

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #249: 07 Jun 2011, 10:01 »

Jeg har egentlig aldrig rigtig tænkt at jeg skulle have en tattoo, og jeg var egentlig ret meget imod det for nogle år siden, men efterhånden har jeg nok ændret lidt mening. Jeg har overvejet at få en lille og diskret tatovering, f.eks. en med en løve og en flagermus til ære for to søde klubber. I kommer aldrig til at se mig med kroppen fyldt af tattoos eller bare med en tatovering i samme størrelsesorden som Zones viking. For det første så tror jeg at jeg ville fortryde det, og for det andet så egner store og måske også lidt badass tatoveringer sig ikke til en tændstiksmand. Men en lille en med noget jeg elsker, og som jeg en gang imellem kan kigge på og få minder fra, det er jeg begyndt at overveje!

EDIT: Men den her kunne godt nok være fed!
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 10:05 af Ghertesteas » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #250: 07 Jun 2011, 10:05 »

Så fik jeg endelig lavet den tatovering jeg har ønsket mig siden jeg blev far:

Har en af samme slags bare på højre underarm  Smiley

Der står selvfølgeligt også noget andet  Tunge
Nicklas 23-03-09
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 10:09 af JKJ » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #251: 07 Jun 2011, 10:09 »

Jeg har egentlig aldrig rigtig tænkt at jeg skulle have en tattoo, og jeg var egentlig ret meget imod det for nogle år siden, men efterhånden har jeg nok ændret lidt mening. Jeg har overvejet at få en lille og diskret tatovering, f.eks. en med en løve og en flagermus til ære for to søde klubber. I kommer aldrig til at se mig med kroppen fyldt af tattoos eller bare med en tatovering i samme størrelsesorden som Zones viking. For det første så tror jeg at jeg ville fortryde det, og for det andet så egner store og måske også lidt badass tatoveringer sig ikke til en tændstiksmand. Men en lille en med noget jeg elsker, og som jeg en gang imellem kan kigge på og få minder fra, det er jeg begyndt at overveje!

EDIT: Men den her kunne godt nok være fed!

Har også tit tænkt at skulle have et FCK logo med en "levende" løve, lidt ligesom det motiv der.
Man kan vist kun se det, hvis man er logget ind på S12.  Smiley

FCK

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #252: 07 Jun 2011, 10:37 »

Har en af samme slags bare på højre underarm  Smiley

Der står selvfølgeligt også noget andet  Tunge
Nicklas 23-03-09

Satme skuffende at du ikke har fået skrevet det samme som mig! Tunge

Ghert: Nej, jeg har haft det på præcis samme måde. Jeg var også imod tatoveringer til at starte med men efterhånden er det blødet op, og derfor var det jo åbenlyst at få min søns navn og fødselsdato. Jeg ville godt nok heller aldrig gennemtatoveres - hvis jeg skal have flere, bliver det et navn mere nedenunder engang, hehe..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #253: 07 Jun 2011, 10:40 »

Har også tit tænkt at skulle have et FCK logo med en "levende" løve, lidt ligesom det motiv der.
Man kan vist kun se det, hvis man er logget ind på S12.  Smiley

Lige præcis, synes også det ville være lidt meh "bare" med et klublogo eller det helt samme dyr som fra logoet. Vil også gerne have en mere levende løve som ser lidt mere agressiv ud end den på vores logo, og flagermusen fra Valencia skulle også gerne flyve i luften så der var lidt bevægelse i. Og hvis man bare tager et logo, så er der nok heller ikke så meget at spørge ind til for andre, hvorimod de fleste nok hellere vil have en forklaring på en anden tegning af dyrene. Opstemt

Nå okay, surt Skuffet

Ghert: Nej, jeg har haft det på præcis samme måde. Jeg var også imod tatoveringer til at starte med men efterhånden er det blødet op, og derfor var det jo åbenlyst at få min søns navn og fødselsdato. Jeg ville godt nok heller aldrig gennemtatoveres - hvis jeg skal have flere, bliver det et navn mere nedenunder engang, hehe..

Forståeligt! En tatovering skal være noget specielt synes jeg, da man jo har den for altid(captain obvious her). Så jeg kan godt forstå at du besluttede dig for at markere din søns fødsel med en. Det er sådan en tatovering du ikke kan fortryde, fordi sentimentalværdien(er det ikke det det hedder Grin) er så stor.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 10:43 af Ghertesteas » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #254: 07 Jun 2011, 11:31 »

Hehe tror jeg får et forklaringsproblem af de større når den bedre halvdel begynder at spørge ind til det så  Opstemt

Jeg har også en lille en med mit stjernetegn på overarmen men de store får jeg heller ikke.
Jeg prøver at forestille mig hvordan de vil se ud når jeg bliver 60-70 år og så er de nok ikke så kønne.
Hvis/når jeg skal have flere bliver det også med endnu et navn og evt et med en Liverbird  Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010