home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240272 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Tatoo
« Svar #90: 12 Maj 2009, 22:40 »

Haha næ det har jeg sgu ikke, ikke irl anyways, du har jo flashet den online et par gange Peace

Haha got me! Eller nej  Cool. For jeg har jo kun vist den i tattoo-tråde, som denne, og jeg mener faktisk det er ligesom når folk viser deres grafik eller andet, i andre tråde.

Men irl flasher jeg den aldrig, bare for at flashe den. Men det gør jeg selvfølgelig for dig næste gang jeg ser dig! Wink

Cesc
Gæst

« Svar #91: 12 Maj 2009, 22:45 »

Jeg går meget op i tatoveringer, og når jeg får alderen til det, skal jeg helt sikkert have et par stykker. Det er stensikkert at jeg skal have "Birk" til at stå på min venstre underarm, men ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal have... Overvejer at få skriften: "Victoria Concordia Crescit" på den modsatte arm, altså den højre, men det ved jeg ikke helt endnu. Måske min søsters initialer samme sted om Fàbregas har sine egne.. Ja, overvejer mange ting, og finder helt sikkert frem til noget inden det sker!

Kigger altid på en masse tatoveringer, da jeg virkelig synes fedt om dette fænomen!

Fandt lige en genial en:

-LFC-
Manager

« Svar #92: 12 Maj 2009, 22:48 »

Jeg er simplethen nødt til at spørge og ved godt jeg kommer til at lyde som gammesmølf Smiley Men hvorfor få en tatovering? For mig fremstår en tatovering som en plat måde at vise sig frem på for at være ærlig Smiley Hvad er det helt præcist man vil opnå med en tatovering?
Ja, det er jo et interessant spørgsmål, som jeg ikke kan svare på, men jeg skal selv have mine tatoveringer (regner med at få lavet en 2-3 stykker) af personlige grunde. Den ene skal på en eller anden måde vise min passion for Liverpool F.C. (Om det bliver logoet, The Liverbird eller bare teksten You'll Never Walk Alone ved jeg ikke, tager jeg stilling til) mens resten bliver navnene på evt. børn. Peace

Ben92
Gæst

« Svar #93: 12 Maj 2009, 22:49 »

Går selv med tanken om, at få lavet en tatovering med mit navn(Benjamin) på hebraisk, da det sjovt nok er et hebraisk navn. Regner ikke med det er noget jeg skal have lavet foreløbig, da jeg ikke tør med hensyn til jobmuligheder osv. Nogen der ved noget om det?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #94: 12 Maj 2009, 22:50 »

Kunne det ikke nemt misforstås som, at du har været amerikansk marineinfaterist? Det er nemlig lige præcis deres "motto".

Har du aldrig set amerikanske actionfilm, hvor de alle sammen råber "Semper fi, motherfucker!" Opstemt

Jo, det kan det vel godt Smiley Men det ændre ikke min holdning, det er den tatovering jeg vil have. At folk kan misforstå det er bare ærgeligt, så kan de altid spørge hvad den betyder for mig. Men har faktisk aldrig set det på film. Men skidt, jeg vil gerne i søværnet senere, så kan altid sige at jeg har taget den lette udgave xD

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

ManUtd83
Manager

« Svar #95: 12 Maj 2009, 23:11 »

Går selv med tanken om, at få lavet en tatovering med mit navn(Benjamin) på hebraisk, da det sjovt nok er et hebraisk navn. Regner ikke med det er noget jeg skal have lavet foreløbig, da jeg ikke tør med hensyn til jobmuligheder osv. Nogen der ved noget om det?

Under langt de fleste omstændigheder vil det kun påvirke dine jobmuligheder, hvis tatoveringen er synlig med normal påklædning. Det udelukker egentlig kun hals, nakke, ansigt og underarme. En tatovering på brystet, ryggen, skulderen eller lignende vil ikke være et problem.

søgaard
Gæst

« Svar #96: 12 Maj 2009, 23:15 »

Jeg overvejer at få tatoveret HL på mit venstre bryst omkring hjertet, da det er min afdøde mors initialer.
Det skal hverken være en stor eller fancy tatovering, men blot en lille og simpel, da det er betydningen, som er vigtig og ikke designet, men selvfølgelig skal den være flot og en, som jeg vil gå resten af livet med.

Ben92
Gæst

« Svar #97: 12 Maj 2009, 23:18 »

Under langt de fleste omstændigheder vil det kun påvirke dine jobmuligheder, hvis tatoveringen er synlig med normal påklædning. Det udelukker egentlig kun hals, nakke, ansigt og underarme. En tatovering på brystet, ryggen, skulderen eller lignende vil ikke være et problem.
Tanken var, at det skulle være på venstreunderarm.. Ved du hvor stor indvikning en tatovering kan have på ens jobmuligheder, hvis man har den de synlige steder som du nævne?

søgaard
Gæst

« Svar #98: 12 Maj 2009, 23:21 »

Tanken var, at det skulle være på venstreunderarm.. Ved du hvor stor indvikning en tatovering kan have på ens jobmuligheder, hvis man har den de synlige steder som du nævne?
Mange steder, hvor du kommer i kontakt med kunder. Altså butiksarbejde osv. bliver langt de fleste lukket land, når man får synlige tatoveringer. Politiet er også lukket land. Generelt er der mange, som ikke er glade for tatoveringer på de synlige steder med normal påklædning.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #99: 12 Maj 2009, 23:22 »

Det er stensikkert at jeg skal have "Birk" til at stå på min venstre underarm... (redigeret)
Hvor er du bare søøøøød, Cesc.  Græder Kys

Veni, vidi, vici

Ben92
Gæst

« Svar #100: 12 Maj 2009, 23:25 »

Mange steder, hvor du kommer i kontakt med kunder. Altså butiksarbejde osv. bliver langt de fleste lukket land, når man får synlige tatoveringer. Politiet er også lukket land. Generelt er der mange, som ikke er glade for tatoveringer på de synlige steder med normal påklædning.
Okay. Regner ikke med at være noget indenfor det du nævner, eller noget i retning af det, men jeg tror, at jeg venter til jeg er færdig med uddanelse og har fundet ud af hvad jeg vil, så jeg ikke dummer mig på den måde. Tak for svaret.

Cesc
Gæst

« Svar #101: 12 Maj 2009, 23:27 »

Hvor er du bare søøøøød, Cesc.  Græder Kys

Det er kun fordi jeg holder af dig, og mit første efternavn.  Wink Kys

Men mest dig, selvfølgelig.  Kys

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #102: 12 Maj 2009, 23:29 »

Du er en sand romantiker Cesc!

Men hvorfor ikke bare blive tattooveret som denne fyr?

http://www.capohedz.com/typebrighter/uploaded_images/tattoo-2004-067b-716138.jpg

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #103: 12 Maj 2009, 23:29 »

Mht til synlige tatoveringer, kommer det self. an på hvad det er, og hvor stort det er. Jeg har selv en enkelt synlig på underarmen, godt nok meget lille, men jeg har aldrig haft problemer med at få et job.

Det er lidt andre tider tror jeg, og folk lægger ikke så meget i det mere.

Veni, vidi, vici

vondracek
Gæst

« Svar #104: 12 Maj 2009, 23:30 »

Du er en sand romantiker Cesc!

Men hvorfor ikke bare blive tattooveret som denne fyr?

http://www.capohedz.com/typebrighter/uploaded_images/tattoo-2004-067b-716138.jpg

Han har måske set for meget Prison Break Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010