home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1064 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240196 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: Tatoveringer
« Svar #420: 28 Mar 2012, 16:40 »

Nej, men tillykke hr. - nu føles 2 måneder langt, vil jeg tro Smiley
Rigtig længe, desværre.
Er det Tebows ansigt der kommer til at pryde din brystkasse?
Er du spåkælling? Skuffet

Nej, der er et ansigt, men ikke af Tebow. Heldigvis.

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #421: 28 Mar 2012, 16:45 »

hey oververjer at få min første tatoo, bare en lille Y.O.L.O. under håndleddet.

Gør det nas og kan det sammenlignes med en anden smerte :O

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Lavezzi
Gæst

« Svar #422: 04 Apr 2012, 18:38 »

Long overdue, men ja, her er den: Er godt nok træt af at vente på den kan blive færdig. 

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #423: 11 Apr 2012, 08:53 »

hey oververjer at få min første tatoo, bare en lille Y.O.L.O. under håndleddet.

Gør det nas og kan det sammenlignes med en anden smerte :O

Det kan, sjovt nok, sammenlignes med at nogen tager en nål, stikker den ind i huden på dig, og trækker den lidt rundt.

Den første jeg fik gjorde ret nas, især omridset, mens udfyldningen ikke var nær så galt. Min anden mærkede jeg næsten ikke at han lavede.

JKJ
Gæst

« Svar #424: 11 Jul 2012, 15:04 »

Jeg skal snart have en tatoo med prinsessens navn og fødselsdag, magen til den jeg har med den store knægt.

Men jeg overvejer samtidig at få en med et eller andet Liverpool også. Som tingene ser ud pt bliver det mok noget med LFC og så ynwa nedenunder i mindre skrift.

Er der andre der har en tatoo af en eller anden form med deres favoritklub og hvad har de så fået?

blomvikings
Manager

« Svar #425: 11 Jul 2012, 15:16 »

Det kan, sjovt nok, sammenlignes med at nogen tager en nål, stikker den ind i huden på dig, og trækker den lidt rundt.

Den første jeg fik gjorde ret nas, især omridset, mens udfyldningen ikke var nær så galt. Min anden mærkede jeg næsten ikke at han lavede.

Sjovt som der er forskel på hvad folk synes er værst. Jeg synes klart omridset er det der gør mindst ondt. Farvning og skygger gør 10 gange mere ondt. Jeg har snart et helt sleeve på den ene arm, og jeg synes det er det samme hver gang, stregerne er ikke nær så slemme som skygger og farvning. Især området omkring albuen synes jeg er slemt.

At du næsten ikke mærkede din anden tatovering lyder helt vanvittigt. Hvor blev den lavet, og brugte du "bøssecremen" ? Wink

Jeg synes det gør rigtig ondt hver gang, but it's worth it Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #426: 11 Jul 2012, 15:20 »

Sjovt som der er forskel på hvad folk synes er værst. Jeg synes klart omridset er det der gør mindst ondt. Farvning og skygger gør 10 gange mere ondt. Jeg har snart et helt sleeve på den ene arm, og jeg synes det er det samme hver gang, stregerne er ikke nær så slemme som skygger og farvning. Især området omkring albuen synes jeg er slemt.

At du næsten ikke mærkede din anden tatovering lyder helt vanvittigt. Hvor blev den lavet, og brugte du "bøssecremen" ? Wink

Jeg synes det gør rigtig ondt hver gang, but it's worth it Smiley

Nu har jeg ikke så meget erfaring med det jo, men ham der lavede min første sagde at det var meget normalt at omridset gjorde mere ondt. Aner heller ikke om det gør nogen forskel at min bare er sort Opstemt

Min anden er Arsenals kanon (den gamle vestvendte) som jeg har fået i nakken (også svar til JKJ's indlæg), og jeg aner ikke lige hvad "bøssecremen" er Tunge

blomvikings
Manager

« Svar #427: 11 Jul 2012, 15:27 »

Nu har jeg ikke så meget erfaring med det jo, men ham der lavede min første sagde at det var meget normalt at omridset gjorde mere ondt. Aner heller ikke om det gør nogen forskel at min bare er sort Opstemt

Min anden er Arsenals kanon (den gamle vestvendte) som jeg har fået i nakken (også svar til JKJ's indlæg), og jeg aner ikke lige hvad "bøssecremen" er Tunge

Okay, det er vel en smagssag Smiley

Okay, nu har jeg heller ikke prøvet det i nakken, men uanset hvor på armene synes jeg det gør rigtig ondt Smiley

Bøssecreme skrev jeg fordi jeg ikke kan huske hvad cremen hedder. Men det er samme creme som fx børn bruger inden de skal vaccineres som 6 årig osv. Noget creme der lokalbedøver huden Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #428: 11 Jul 2012, 15:31 »

Bøssecreme skrev jeg fordi jeg ikke kan huske hvad cremen hedder. Men det er samme creme som fx børn bruger inden de skal vaccineres som 6 årig osv. Noget creme der lokalbedøver huden Smiley

Okay... Det tror jeg ikke så - så skulle tatovøren havde slappet det på uden jeg lagde mærke til det i hvert fald Tunge

blomvikings
Manager

« Svar #429: 11 Jul 2012, 16:12 »

Okay... Det tror jeg ikke så - så skulle tatovøren havde slappet det på uden jeg lagde mærke til det i hvert fald Tunge

Det tror jeg nu ikke Smiley Det skal vidst sidde i nogle timer før det virker Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #430: 11 Jul 2012, 16:42 »

Nu har jeg ikke fået de helt vilde tatto's.

Men synes da heller ikke det gør særligt ondt. Kan huske da jeg fik den første at jeg var noget spændt på hvor ondt det ville gøre. Blev da noget overrasket over at det ikke gjorde mere ondt.
Bevares, der bliver da prikket godt og grundigt i en og det kan da mærkes, men ondt? Det synes jeg ikke.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #431: 11 Jul 2012, 16:57 »

Okay, det er vel en smagssag Smiley

Okay, nu har jeg heller ikke prøvet det i nakken, men uanset hvor på armene synes jeg det gør rigtig ondt Smiley

Tryllecreme? Opstemt

Manchester United

MartinV
Juniorspiller
**

« Svar #432: 11 Jul 2012, 17:15 »

Har fået lavet hele armen gennem et år Smiley
Blev færdig i fredags ..
Skal siges at jeg sys heller ikke det gør ondt men ALBUEN kan satme mærkes Smiley
Kommer billeder sener ..
Bla står der You´ll Never Walk Alone !

JKJ
Gæst

« Svar #433: 11 Jul 2012, 17:24 »

Har fået lavet hele armen gennem et år Smiley
Blev færdig i fredags ..
Skal siges at jeg sys heller ikke det gør ondt men ALBUEN kan satme mærkes Smiley
Kommer billeder sener ..
Bla står der You´ll Never Walk Alone !

Klasse  Thumbs Up

Så voldsom bliver min dog ikke. det bliver som før nævnt nok bare nogle forkortelser af Liverpool FC og forkortelsen til det du har skrevet, ynwa  Wink

blomvikings
Manager

« Svar #434: 18 Jul 2012, 09:18 »

Jeg mangler nu "kun" omkring 7-8 timer før min arm er helt færdig. Jeg fik lavet endnu en god sjat igår Smiley Glæder mig til det er færdigt! Og ja, albuen er KLART det værste sted på armen.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010