home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23591
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Anna Lips
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Il Destino
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Il Destino  (Læst 8509 gange)
Krile
Gæst

Il Destino
« : 22 Sep 2010, 19:41 »

Il Destino

Prologo
Alt er stille. Byen ligger øde hen. Husene tomme og lukkede. Alt tomt, - som en heldags siesta, midt i det hele. Solen står på sit øverste, og bager ud over den tomme by. Kun et sted er der liv. Stedet hvor drømme bliver udlevet, passioner vist frem. Det er der de er. Alle sammen. Alle mødt op, og som legetøjssoldater står de og følger med. Stivnede. Forheksede. Ventende på nederlagets skuffelse, og det efterfølgende fald ned I støvet. Ventende på deres skæbne.

Velkommen til Italien – Velkommen til Il Destino
« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 19:33 af Krile » Logged

Krile
Gæst

Sv: Il Destino
« Svar #1: 22 Sep 2010, 19:41 »

Il Destino

Informazioni
Så er jeg klar igen. Klar med en blog, som forhåbentligt og formentligt bliver min sidste, inden vi alle starter forfra med et nyt spil. Det længe ventede FM 11. Men nok om det. Efter længere tids problemer med at finde lysten til FM og at skrive, hvilket førte til at min gamle blog sluttede hurtigere end forventet, kom den som regn fra en skyfrihimmel for en uges tid siden. Jeg startede FM op, og fandt et hold som straks fangede og jeg gik straks i gang med at skrive til en blog. Stilen vil blive meget skiftende, med alt fra den journalistiske vinkel over i en tredjepersons synsvinkel både fra managerens vinkel samt en fanvinkel. Eftersom jeg har været i gang med at skrive til denne blog, over en uges tid, har jeg fået lavet en god stak updates, som vil komme ca. en per dag. Men jeg vil ikke love noget, da jeg ikke kan sige noget om min aktivitet, da der også er en skole, venner osv. der skal passes.

Klubben som jeg har valgt, kan man måske ud fra banneret se, er Unione Calcio Sampdoria. Hvorfor valget faldt derpå er svært at beskrive, svært at sætte en finger på. En god grund er at jeg altid har været inspireret og fascineret af den bedste italienske række. Serie A. Fascineret af klubbernes fans og selve kulturen i støvlelandet. Nu er målet at føre holdet fra Genova op i toppen af den bedste række, og måske allervigtigst ende over rivalerne fra Genoa.

LA SQUADRA
Senest opdateret d.31/8-09
PORTIERI
1. Luca Castellazzi
23. Mario Cassano
30. Marco Storrari
DIFENSORI
2. Lukas Sinkiewicz
3. Reto Ziegler
8. Luciano Zauri
13. Marco Rossi
16. Mathias “Zanka” Jørgensen
20. Marco Padalino
22. Farizio Cacciatore
28. Daniele Gastaldello
CENTROCAMPISTI
6. Milan Badelj
7. Daniele Mannini
12. Fernando Tissone
17. Angelo Palombo
24. Dieter Elsneg
26. Adrien
77. Franco Semioli
ATTACCANTI
9. Stefan Scepovic
10. Giampaolo Pazzini
27. Roberto Palumbo
29. John Fleck
99. Antonio Cassano

Trasferimenti
Sidst opdateret d. 31.08.09

» Indkøb
22.07.09 - Roberto Palumbo, Nocerina - 300.000 kr.
28.07.09 - Lukas Sinkiewicz, bayern Leverkussen - 20.000.000 kr.
30.07.09 - Milan Badelj, Dinamo - 9.000.000 kr.
10.08.09 - Adrien, Sporting CP - 20.000.000 kr.
22.08.09 - Mathias “Zanka” Jørgensen, FC København - 25.000.000 kr.
30.08.09 - John Fleck, Rangers - 24.000.000 kr.

« Salg
18.07.09 – Daniele Franceschini, Parma – 5.000.000 kr.
20.07.09 – Stefano Lucchini, Olympique Lyonnais – 20.000.000 kr.
21.08.09 – Andrea Poli, Empoli - leje

Bloggen er optimeret til Google Chrome.
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 16:02 af Krile » Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 22 Sep 2010, 20:06 »

Følger allerede! (;

Hala Madrid!

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Sep 2010, 20:09 »

Følger helt klart med Thumbs Up

Jeg har altid været stor fan af dine blogs, og denne her tegner også til at blive god, hvis man allerede kan sige det (tænker mest på overskriften).

Krile
Gæst

« Svar #4: 23 Sep 2010, 09:54 »

Følger allerede! (;
Mange tak, jeg håber du vil læse med videre Smiley

Følger helt klart med Thumbs Up

Jeg har altid været stor fan af dine blogs, og denne her tegner også til at blive god, hvis man allerede kan sige det (tænker mest på overskriften).
Tak jeg håber du læser med videre, og at jeg kan fange dig Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Sep 2010, 11:05 »

Fiesta er en fest. Siesta er en middagslur.

Fernando
Gæst

« Svar #6: 23 Sep 2010, 12:56 »

Du skriver godt og en lækker grafik..

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #7: 23 Sep 2010, 13:13 »

Det' så pisse godt!

Gungner
Gæst

« Svar #8: 23 Sep 2010, 13:18 »

4 linier i introen er ikke nok til at jeg vil rose bloggen. Endnu. Jeg vil skam give den en chance og følge med Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #9: 23 Sep 2010, 14:39 »

4 linier i introen er ikke nok til at jeg vil rose bloggen. Endnu. Jeg vil skam give den en chance og følge med Smiley

Nej kunne selvfølgelig godt ha været lidt længere, men det er nu godt skrevet og håbede nu, at han lige havde en update eller to i parat Smiley det er altid godt have skrevet et par updates inden man går sådan helt igang.. Smiley

Krile
Gæst

« Svar #10: 23 Sep 2010, 17:56 »

Fiesta er en fest. Siesta er en middagslur.
Pinlig misser  Forlegen
Jeg retter det lige, håber du vil læse med alligevel...

Du skriver godt og en lækker grafik..
Mange tak, jeg håber også du læser med videre Smiley

Det' så pisse godt!

Mange tak til dig også Smiley
Dette er også kun en lille appetitvækker, der kommer en ny update om lidt og måske en senere i aften Smiley

Nej kunne selvfølgelig godt ha været lidt længere, men det er nu godt skrevet og håbede nu, at han lige havde en update eller to i parat Smiley det er altid godt have skrevet et par updates inden man går sådan helt igang.. Smiley
Der er flere end en/ to updates klar, så det behøver i ikke frygte for. Som sagt skulle der gerne komme en update om lidt Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #11: 23 Sep 2010, 18:22 »

Pinlig misser  Forlegen
Jeg retter det lige, håber du vil læse med alligevel...

Mon ikke det liiiiige går an...

Krile
Gæst

« Svar #12: 23 Sep 2010, 19:24 »

Sampdoria smider træner på porten, hvad nu?
21.06.09 – La Gazzetta dello Sport
Endnu en italiensk klub kunne i dag præsentere en fyret træner. Denne gang var det Luigi Delneri, som måtte forlade Sampdoria før tid. Den 58-årige træner fra Cassino området, nåede kun at være i Genova i tre måneder, før han altså i dag blev fyret.

Italiensk fodbold har gennem tiden oplevet flere specielle og anderledes trænerfyringer, og nu kan endnu en træner skrives på listen, over tidligt fyrede trænere. Efter kun at have været i klubben i et par måneder, måtte Luigi Delneri i dag tage skuffet hjem fra sin arbejdsplads i Sampdoria, med en frisk fyreseddel i hånden.

Delneri nåede i sin tid i klubben at føre den frem til en trettendeplads, hvilket betyder at klubben ikke skal ud og spille europæisk i den nye sæson. Noget der åbenbart ikke var godt nok for den ambitiøse klub, som i dag meldte ud, hvad grunden til fyring var. Dette gjorde de via præsident Riccardo Garrone, som i dag kunne fortælle følgende i en pressemeddelelse;

-”En enig bestyrelse har i dag valgt at ophæve samarbejdet med Luigi Delneri, da vi ikke længere mener at han er den rette mand til jobbet. Den største grund til det er meldinger fra truppen, som går på at spillerne har mistet troen på ham og hans visioner. Dermed er han ikke længere den rigtige mand for os, da vi skal have en træner som spillerne stoler på.”

Allerede nu begynder rygterne at pible rundt i de forskellige medier og på de forskellige fanforums. Der er så småt begyndt at danne sig en favorit til posten, i det den gamle træner for klubben Walter Novellino, som trænede klubben fra 2002 – 07 går uden kontrakt og skulle være ivrig efter at få jobbet. Andre kandidater til det tomme sæde i Genova, er bl.a. legenden fra Milano, Paolo Maldini, der nævnes som mulig arvtager. Noget der dog virker meget tvivlsomt, da han endnu ikke har en træner licens.

Det eneste som klubben har meddelt om en kommende træner, er at man arbejder på sagen, og at man regner med indenfor en uges tid, at kunne offentliggøre den mand som skal føre klubben helt op i toppen af Serie A, samt føre klubben frem til den europæiske succes, som klubben mangler. Selv havde Luigi Delneri, ikke noget så meget at sige om dagens nyhed, udover at han selvfølgelig var skuffet;

-”Jeg har været virkelig glad for min tid her i Sampdoria, og jeg var selvfølgelig meget skuffet da jeg hørte om ledelsens beslutning. Alligevel vil den korte tid her i Genova, være en tid som jeg ser tilbage på med stor glæde og stolthed. Jeg vil samtidig gerne ønske gutterne og de fantastiske fans her i klubben, al den hel og lykke i den nye sæson, som jeg kan. Det fortjener de.”

Nu venter alle på nyt fra Italien, her kort inden den nye sæson. En sæson som allerede tegner spændende for Sampdoria, da klubben skal forstærke sig hvis ambitionen om at spille europæisk fodbold, skal indfries.

« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 19:30 af Krile » Logged

Krile
Gæst

« Svar #13: 23 Sep 2010, 19:32 »

Mon ikke det liiiiige går an...
Det var det jeg håbede på Smiley

Ny update efter et par problemer, jeg håber det virker nu. Smiley
Læg i øvrigt mærke til at andet indlæg er blevet opdateret, og bliver det løbende igennem bloggen Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #14: 23 Sep 2010, 19:38 »

Kigger med Smiley

Du plejer jo at skrive meget godt Wink

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010