|
Chamberlain15
|
|
Som supplement til Yessir så skal det lige nævnes at Esbjerg ligger i Vestjylland .. Ja vel nærmest den vestligste (større) by i Jylland .. Det er fiskerbyen!! Så blev du så meget klogere Fernando  hehe det var så dagens geografi time  Lær ham dog noget som han kan bruge her i livet  Foreksempel at scorer damer!  Giv ham en lille "smagsprøve" på dit talent med pigerne  Intern joke! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Behøver sgu ikke noget hjælp, men ellers tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Håber Varde møder FCK, bare så FCK kan tæske dem groft, så Brøndby's præstation vil blive endnu mere pinlig (hvis det overhovedet er muligt)
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Håber Varde møder FCK, bare så FCK kan tæske dem groft, så Brøndby's præstation vil blive endnu mere pinlig (hvis det overhovedet er muligt)
FCK kan jo ikke tæske Varde!? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
FCK kan jo ikke tæske Varde!?  Haha. pas nu på med at gøre varde bedre end de er 
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
De er jo tydligvis bedre end Brøndby? Altid det bedste hold der går fra banen med en sejr 
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Håber næsten ikke Silkeborg kan trække dem, for vi har det sgu bedst med store hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Hvilket minder mig om at det er skidt, at vi skal møde amatørerne fra vestegnen på Søndag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Haha. pas nu på med at gøre varde bedre end de er  Tja, så vidt jeg husker, har vi da en målscore på 19-2 efter tre runder i Pokalturneringen. Og turneringens topscorer, Jakob Hollænder, render ligeledes rundt i klubben.  Der er lodtrækning til middag imorgen drenge. Jeg glæder mig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
FCK kan jo ikke tæske Varde!?  Måske ikke noget man kan bruge til det helt vilde, men bare lige som en lille fodnote må man lige nævne at FCK tæskede Varde 0-4 i Varde for 2-3 år siden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Lær ham dog noget som han kan bruge her i livet  Foreksempel at scorer damer!  Giv ham en lille "smagsprøve" på dit talent med pigerne  Intern joke!  haha Petter du er jo totalt vild mand ..  Måske du ville ha dig en lille "smagsprøve" ?  hehehe Du siger bare til står altid til rådighed for dig haha !!  Har allerede lært ham lidt geografi idag.. Nu tager vi lige en ting af gangen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
jaja, men vidste det godt i forvejen!  og slap af med alle de blinkende smileyer! tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
jaja, men vidste det godt i forvejen!  og slap af med alle de blinkende smileyer! tak. Sorry !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
I skal nok lige huske at det ikke er en chat-tråd, men en varde tråd. 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|