home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rage quit?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rage quit?  (Læst 4350 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Rage quit?
« : 21 Sep 2010, 16:40 »

Mit spørgsmål er ganske simpelt: Hvor tit har i bare gået ud af spillet uden at gemme fordi det hele bare gik afhelvedes til? Smiley
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #1: 21 Sep 2010, 16:41 »

det har jeg gjordt utallige gange Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Rage quit?
« Svar #2: 21 Sep 2010, 16:42 »

Er jeg stoppet med, at gøre Smiley

Men gjorde det meget før i tiden, hvis der var et resultat, der ikke lige gik min vej  Djævel
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rage quit?
« Svar #3: 21 Sep 2010, 16:47 »

Er jeg stoppet med, at gøre Smiley

Men gjorde det meget før i tiden, hvis der var et resultat, der ikke lige gik min vej  Djævel

Jeg siger også til mig selv at jeg skal stoppe men nogle gange så bliver jeg simpelthen nødt til det for ellers går det udover tastertur  Grin
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #4: 21 Sep 2010, 16:48 »

Samme som Crazy-Poul, gjorde det ret ofte engang Smiley men da jeg "kom over det", så indså jeg hvor meget federe spillet er, og hvordan du så virkelig føler du faktisk får succes, og ikke snyder dig til den.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Rage quit?
« Svar #5: 21 Sep 2010, 17:10 »

Jeg siger også til mig selv at jeg skal stoppe men nogle gange så bliver jeg simpelthen nødt til det for ellers går det udover tastertur  Grin

Har da også ødelagt en bærbar skærm, fordi jeg bankede min hånd ind i den, da det andet hold udlignede eller noget i den stil  Grin

Har også kastet min mus på skærmen på min stationære, der har efterladt et fint mærke  Grin (men kan dog næsten ikke se det) Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

søgaard
Gæst
 
Sv: Rage quit?
« Svar #6: 21 Sep 2010, 17:13 »

Det er aldrig rigtig noget, som jeg har brugt, da mine autosaves som regel er tilpas langt tilbage til, at jeg hellere vil have et nederlag end miste 6 måneder i FM Tunge

Derimod plejer jeg at have et viskelæder eller andet, som man kan kaste med, uden noget går i stykker, liggende på bordet ved siden af den bærbare Smiley
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rage quit?
« Svar #7: 21 Sep 2010, 17:19 »

jeg har ik tal på hvor mange gange jeg er stoppet med et spil fordi det gik helt ad helvede til, tilgengæld bruger jeg ik save/load metoden så et spil for mig er slut når jeg stopper.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rage quit?
« Svar #8: 21 Sep 2010, 17:21 »

jeg har ik tal på hvor mange gange jeg er stoppet med et spil fordi det gik helt ad helvede til, tilgengæld bruger jeg ik save/load metoden så et spil for mig er slut når jeg stopper.

Jeg overvejer også at stoppe det spil og begynde et nyt med samme hold Opstemt nu har jeg kun spillet 3 sæsoner men det har alligevel taget tid da jeg har sindssyg mange ligaer med
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #9: 21 Sep 2010, 17:23 »

Har da også ødelagt en bærbar skærm, fordi jeg bankede min hånd ind i den, da det andet hold udlignede eller noget i den stil  Grin

Har også kastet min mus på skærmen på min stationære, der har efterladt et fint mærke  Grin (men kan dog næsten ikke se det) Smiley


Damn, det er hårde betingelser dine ting er udsat for Smiley
Her sidste dag, fik bærbaren også en ordentlig ryste tur da jeg gamede FM og modstanderen vandt 2-0.
Min mate kiggede også noget underligt på mig Djævel

Hader når det ikke går, som det skal.
Kan huske jeg brugte Save/Load metoden meget ofte i Fussball Manager 2004 Smiley
Men dog ikke i FM2010, som TimE skriver.

Er også stoppet med mit Eintracht Frankfurt save fordi de simpelt intet fatter fra den ene dag til den anden Skuffet
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #10: 21 Sep 2010, 17:50 »

snakker i om hvor ondt det gør at tabe FM? så skulle i prøve at tabe i fifa.. det fik min fladskærm ihvertfald at mærke, dea mit joystick blev kastet med en gennemsnitshastighe d på omtrent de 120 km/t direkte ind i det..
Smiley good ol times, men den eneste dumme jeg har gjort i fm, var da jeg tabte blev jeg så gal at jeg spjættede, så mine knæ ramte mit skrivebord hvorpå min nuddelsuppe samt min bærbare stod. Det er med vilje jeg skriver stod Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

korzika
Gæst
 
Sv: Rage quit?
« Svar #11: 21 Sep 2010, 18:07 »

Må indrømme, at det stadig sker en gang i mellem, men det er aftagende i forhold til tidligere.

Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #12: 21 Sep 2010, 18:15 »

Jeg gør det i bestemte saves og så er der nogen andre saves jeg holder "clean". Smiley Så er det ligesom jeg kan for aggressionerne ud i de andre saves og samtidig have et hvor succesen er helt uden snyd Wink

Men ja mit taststatur har sgu også fået et par slag et par gange
Logged

FC Barcelona

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rage quit?
« Svar #13: 21 Sep 2010, 18:46 »

tja, hos mig er det vel bare mit eget hovede der får en tur i væggen Skuffet.
Logged

Kolo Abib Touré

Gungner
Gæst
 
Sv: Rage quit?
« Svar #14: 21 Sep 2010, 18:52 »

Jeg har smadret en mus ved at spille FM Grin

Men ellers er det sjældent det sker efterhånden, nok også fordi jeg er blevet ældre.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010