home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Spørgsmål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål  (Læst 1590 gange)
mixe1987
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Spørgsmål
« : 18 Sep 2010, 15:26 »

Hvor mange år skal en spiller have været i klubben før han henholdsvis tæller som en Spiller trænet af Danmark og en Spiller trænet af "klubben"Huh

Har gjort den fejl at jeg har købt mig til for mange udenlandske spillere så har problemer når jeg skal registrere til den kommende superliga sæson.
Logged

OliverO
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål
« Svar #1: 18 Sep 2010, 22:51 »

Han skal have været 3 år i klubben inden han fylder 21 (mener den sæson hvor han fylder 21 tæller med). Alternativt skal han have været 3 år i landet i den periode, for at være trænet i Danmark.

Er du i tvivl om hvilke af dine spillere der er dette, kan du få en detaljeret oversigt på siden med dit hold. Under vis vælger man noget i retningen af "egen avl status" kalder de vist for på dansk. Her kan man se datoen for hvornår en spiller opfylder et af de to krav.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Spørgsmål
« Svar #2: 27 Sep 2010, 10:22 »

Har et andet spørgsmål her Wink Når man kigger på ens manager profil og ser de der tal med 20 og 10 og det der, hvordan involvere man sig mere i klubben? hvordan stiger det? jeg har 15 i taktisk konsistens og økonomi, men 12 i klub loyaliatet og 9 i resten, men hvordan stiger jeg i resten? Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål
« Svar #3: 27 Sep 2010, 10:45 »

Har et andet spørgsmål her Wink Når man kigger på ens manager profil og ser de der tal med 20 og 10 og det der, hvordan involvere man sig mere i klubben? hvordan stiger det? jeg har 15 i taktisk konsistens og økonomi, men 12 i klub loyaliatet og 9 i resten, men hvordan stiger jeg i resten? Smiley
Det med involver sig i klubben forstår jeg heller ikke.
Med mit save i Østrig er det mindste jeg har 16. Men i mindre andre saves er "involveret i klubben" 5-7 stykker.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Spørgsmål
« Svar #4: 27 Sep 2010, 12:42 »

Det med involver sig i klubben forstår jeg heller ikke.
Med mit save i Østrig er det mindste jeg har 16. Men i mindre andre saves er "involveret i klubben" 5-7 stykker.

Ja, men gad nu godt vide, hvordan sådan noget stiger Smiley
Logged

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål
« Svar #5: 27 Sep 2010, 12:58 »

Søg og du skal finde (på google altså Smiley ):

"Club/Player Loyalty - How Loyal You Are To Your Club, eg. Reject Links to other club

Domestic PLayer Bias - If you are having more of the same nationality players then any other, eg. more english players then any other.

Financial Control - How good u are at controlling finance

Hands Of Approach - Take everything into hand. Eg. Do your own contracts, dont leave it to your assistant (maybe not the U18 squad) do your own team talks...This is important, as it gets you to know more about your squad.

Squad Discipline - How good u discipline it

Tactical Consistency - How consistent u use a tactic

You want a higher Club Player loyalty, Financial Control, Hands On Approach, Squad Discipline."


http://www.fmformation.net/fm2008-scouting-network/31289-hands-approach.html
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010