home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvem skal du være i Football Manager 2011?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal du være i Football Manager 2011?  (Læst 54851 gange)
søgaard
Gæst
 
Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« : 17 Sep 2010, 21:40 »

Football Manager 2011 er lige om hjørnet og små 50 dage til udgivelsen og et lukket transfervindue har vi nu et overblik over hvordan holdene ser ud. Derfor har vi nok allerede også fået en idé om hvem vi skal være managere for, når posten er kommet d. 5 november.

I denne tråd kan I sige hvilke hold, som bliver det første I skal være managere for, men her kan også diskuteres hvilke hold, som bliver ekstraspændende at se i Football Manager 2011.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #1: 17 Sep 2010, 21:43 »

Jeg ville nok starte ud med FCK som altid, men der er mange hold jeg har tænkt mig af prøve kræfter med bla. Liverpool, Besiktas og Blackpool Smiley
Logged

FCK

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #2: 17 Sep 2010, 21:46 »

Vil nok helt klart starte ud med Viborg FF Smiley
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #3: 17 Sep 2010, 21:46 »

Vil nok helst starte med enten Brøndby, City eller Blackpool som jeg syntes har fået nogle rigtig gode og spændene hold, orgh der var et hold jeg glemte, Scalhke! deres hold bliver og godt Thumbs Up
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #4: 17 Sep 2010, 21:46 »

Jeg skal lige som nicolajtmadsen,  starte med fck, som jeg altid bruger til lige at lære spillet at kende. Ellers vil jeg gerne prøve kræfter med den engelske og nogle af de østeuropæiske hold, skal der også prøves kræfter med. Smiley
Måske skal man også prøve at få Hertha Berlin tilbage, da de er rykket ned  Djævel
Logged

PSN: Guldfck

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #5: 17 Sep 2010, 21:54 »

Jeg skal uden tvivl starte med Real Betis som er det hold jeg har fået det længste save med i FM10. Smiley
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #6: 17 Sep 2010, 22:01 »

Starter traditionen tro med FCK.

Det har ikke noget med, at jeg nærer følelser for FCK eller noget, men jeg synes de er gode at starte med. Fordi
1. Man lærer at sætte taktikker, da man har det klart bedste hold i ligaen, så man har plads til lidt flere missere.
2. Man er økonomisk stærkt stillet uden at være bedst, så man lærer samtidig at finde billigere spillere, pga. man ikke er så attraktiv som de bedre europæiske klubber.
3. Man lærer også at stille taktikker, hvor man er underdogs og bare skal hive et godt resultat hjem.
4. Det er altid godt at starte med noget succes i et nyt spil Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #7: 17 Sep 2010, 22:09 »

Jeg er stadigt i tvivl, derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvad i andre gør jer af overvejelser, før jeg beslutter mig Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #8: 17 Sep 2010, 22:11 »

Jeg starter nok op med enten FCK, Roma, Dortmund eller muligvis en nem klub i form af FC Barcelona.

- Ellers kunne et hold som Hercules da være yderst spændende. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

cjensen94
Gæst
 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #9: 17 Sep 2010, 22:11 »

Regner med at starte med Brøndby som jeg plejer.

Derefter skal hold som; AGF, Hertha Berlin, Besiktas, Rubin Kazan osv.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #10: 17 Sep 2010, 22:13 »

Starter altid mit første spil med mit højt elskede FC Bayern.

Men skal med 100% sikkerhed have et West Ham save, med Bayern er det easy at vinde alt ret hurtigt. West Ham har jeg et super fedt save med i fm10, og har aldrig spillet så mange sæsoner i en klub som med dem Smiley
Specielt nu hvor de også har Hitzlperger på holdet.
Det er en klub med potentiale, unge spillere, super loyale fans og er en traditions klub.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #11: 17 Sep 2010, 22:14 »

Mit første spil har altid været med Manchester United, og det bliver der ikke ændret ved.

Til gengæld spiller jeg altid med "rivalerne" i demoen, så der kommer jeg nok til at spille med FCK, Chelsea og Real Madrid.
Logged

Red14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #12: 17 Sep 2010, 22:24 »

Starter op med OB, den klub jeg kender bedst, så ved lige hvor der skal forstærkes... Samtidig er man ikke nær så skarpe som FCK, men med gode indkøb og taktisk snilde kan man måske tage en titel eller 2....
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #13: 17 Sep 2010, 22:29 »

Jeg er faktisk også lidt i tvivl om hvilket hold jeg skal kaste kærligheden over. I Football Manager 2010 har jeg kun haft mit ene spil med Atalanta og sådan et spil vil jeg faktisk meget gerne have i FM11 også. Om kærligheden så falder på Atalanta igen eller om jeg skal til et andet land endnu har jeg ikke besluttet.

Da jeg ved siden af regner med at køre en blog omkring det, så skal det være et hold, som jeg kan connecte med, samtidig med at der er tilpas med udfordring i spillet.


Jeg kan se et par stykker har nævnt Blackpool. Hvad er grunden til dette? De fik vel ikke noget nævnværdige stjerner i løbet af sommeren? Eller er det netop af den grund, at de på forhånd nærmest er dømt til nedrykning i Premier League, at de bliver interessante?

Herculés har fået et interessant hold med de par stjerner, som de har fået lokket til i løbet af sommeren, men næppe et sted, hvor jeg vil rejse hen i FM11. Men Nelson Valdez, Trezeguet og Drenthe burde nok kunne sikre en respektabel position i ligaen.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2011?
« Svar #14: 17 Sep 2010, 22:35 »

Jeg forventer også et spil med West Ham, men ellers et lavere rangerende hold med noget udfordring Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010