home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BuzzerBeater - Online Basketball Manager
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: BuzzerBeater - Online Basketball Manager  (Læst 17007 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #45: 08 Okt 2010, 18:18 »

Til kampe så skal du kigge på hvilke spillere du har i din opstilling, og vælge en angrebs strategi der passer til det. F.eks. hvis dine spillere er dårlige under kurven så vil det være dumt at sætte dine spillere til at kigge under kurven, men har du en masse gode skytter der samtidigt også har en fin kondition ville løb og skyd være mere passende. Smiley

Træningen kan du planlægge sådan at du ser på hvilke spillere der er unge og med størst potentiale og så prøve at træne én ting, f.eks. forsvar i feltet eller forsvar på banen og så blive ved med det i et stykke tid. Så kan du så senere sælge dem du ikke selv kan bruge, men som måske samtidigt kan indbringe en pæn sjat penge, og så købe kompetente spillere ind til de manglende positioner.

Jeg har også skrevet på side 1 nogle andre fifs til lidt forskellige ting, og som jeg også skrev i det indlæg så husk at læs spilmanualen igennem. Smiley
Bare spørg hvis der er nogle andre ting i vil vide, jeg er ikke et orakel i spillet, men jeg ved nogenlunde noget om det, og ellers kan man også bruge BBs forum. Peace
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #46: 08 Okt 2010, 18:22 »

Til kampe så skal du kigge på hvilke spillere du har i din opstilling, og vælge en angrebs strategi der passer til det. F.eks. hvis dine spillere er dårlige under kurven så vil det være dumt at sætte dine spillere til at kigge under kurven, men har du en masse gode skytter der samtidigt også har en fin kondition ville løb og skyd være mere passende. Smiley

Træningen kan du planlægge sådan at du ser på hvilke spillere der er unge og med størst potentiale og så prøve at træne én ting, f.eks. forsvar i feltet eller forsvar på banen og så blive ved med det i et stykke tid. Så kan du så senere sælge dem du ikke selv kan bruge, men som måske samtidigt kan indbringe en pæn sjat penge, og så købe kompetente spillere ind til de manglende positioner.

Jeg har også skrevet på side 1 nogle andre fifs til lidt forskellige ting, og som jeg også skrev i det indlæg så husk at læs spilmanualen igennem. Smiley
Bare spørg hvis der er nogle andre ting i vil vide, jeg er ikke et orakel i spillet, men jeg ved nogenlunde noget om det, og ellers kan man også bruge BBs forum. Peace
Ok takker. Har desværre fået en af mine venner til at købe en elendig spiller til "overpris" 240000 kr. Men han virker nu okay. MVP potentiale. Håber at få lidt penge igen så jeg kan købe lidt mere billige spillere og bedre fremover Peace
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #47: 08 Okt 2010, 18:34 »

Velbekommen, men så burde du have mulighed for at kunne hente nogle rimeligt gode spillere ind, starter man ikke med 500.000 $? Smiley
Men pas på med den slags, BB slår angiveligt hårdt ned på det(selvom jeg ikke har nogen erfaring med det). Smiley
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #48: 08 Okt 2010, 18:37 »

Velbekommen, men så burde du have mulighed for at kunne hente nogle rimeligt gode spillere ind, starter man ikke med 500.000 $? Smiley
Men pas på med den slags, BB slår angiveligt hårdt ned på det(selvom jeg ikke har nogen erfaring med det). Smiley
Jup men det var nu ikke snyd. Min ven blev ved med at byde over ham den anden med få tusinde og tilsidst fik vi ham. blev bare lidt skuffet over købet Grin Tunge
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #49: 08 Okt 2010, 18:46 »

Nååh så du købte ham til din klub?
Jeg troede det var en ven der købte en spiller fra din klub til sin egen klub. Opstemt
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #50: 08 Okt 2010, 18:47 »

Nååh så du købte ham til din klub?
Jeg troede det var en ven der købte en spiller fra din klub til sin egen klub. Opstemt

Jep købte ham til min klub fra en fremmed. Men tror nu alligevel ikke at han er så ringe igen.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #51: 08 Okt 2010, 19:04 »

Med et MVP potentiale lover det godt, ss af ham evt.? Smiley
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #52: 08 Okt 2010, 19:46 »

Med et MVP potentiale lover det godt, ss af ham evt.? Smiley
http://www.buzzerbeater.com/player/14248002/overview.aspx  værsgo.

Han er nok holdets bedste spiller indtil videre.

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #53: 08 Okt 2010, 21:25 »

Jeg kan desværre ikke se din spillers stats, det kan jeg kun hvis du havde ham til salg, jeg kan kun se ham hvis du tager et ss af ham og uploader det. Peace
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #54: 08 Okt 2010, 21:51 »

Har sikkert ikke en chance i min liga Peace
Logged

Vi skal alle være her.

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #55: 08 Okt 2010, 22:27 »

Men så har du større chance for at få et godt draft pick. Wink
Så husk, hvis du ved at du vil fejle i sæsonen så invester lidt i talentspejderen om ugen, sådan at du kan scoute ordentligt til sidst i sæsonen og finde en gudespiller. Opstemt
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #56: 08 Okt 2010, 22:34 »

Men så har du større chance for at få et godt draft pick. Wink
Så husk, hvis du ved at du vil fejle i sæsonen så invester lidt i talentspejderen om ugen, sådan at du kan scoute ordentligt til sidst i sæsonen og finde en gudespiller. Opstemt

når man har lavet den der "manager tjekliste" får man så noget ?
Logged

Vi skal alle være her.

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #57: 08 Okt 2010, 22:36 »

Kan jeg ikke huske. Opstemt
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #58: 08 Okt 2010, 23:33 »

Nu har jeg heller ikke den store forstand på hvilke spillere jeg bør placerer hvor henne på banen, så kommer til at rode lidt med det de første par kampe. Men glæder mig ekstremt til at se hvordan mit ny indkøb kommer til at klare det. Han er holdets bedst betalte spiller og potentiale. Forventer minimum 20 points pr kamp  funny Opstemt

Resten af holdet er nu ikke noget særligt. Så finder vel hurtigt ud af hvem jeg vil bruge efter et par få kampe. Dermed sagt at jeg ikke regner med at slå Sydhavnen magic;)
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BuzzerBeater - Online Basketball Manager
« Svar #59: 09 Okt 2010, 15:31 »

Cactus måtte jeg se et ss af din mvp spiller? Peace
Jeg kan ikke bruge et link til spilleren til noget, da man ikke har mulighed for at se stats på andre holds spillere, med mindre de har ham til salg. Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010