home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC St.Pauli tråden.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC St.Pauli tråden.  (Læst 3794 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
FC St.Pauli tråden.
« : 10 Sep 2010, 22:08 »

Så er den her.
Tråden om kultklubben FC St.Pauli, som er rykket op i Bundesligaen igen og hvor er det fedt og hvor glæder jeg mig til at se dem spille live mod Nürnberg i/til October.
Fuck det bliver fedt.
I er alle velkomne til at debatere om den fedeste klub nemlig kultklubben FC ST.Pauli...

Vh.Blackstone
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #1: 10 Sep 2010, 22:19 »

Det er mange år siden de sidst var deroppe og dengang var de vel mest af alt kendt for deres lokalopgør mod HSV, hvor uroligheder ikke var unormalt. Stortiden var jo i 80'erne, hvor jeg heller ikke var født, sammen med faktisk størstedelen af sidens brugere eller hvert fald var tilpas unge til ikke at kunne huske noget.

Kultstatusen er ligesom forsvundet med årene og det er vel kun nostalgikere, som husker tilbage på de gode tider, da den efterfølgende tid ikke just var god for St. Pauli, da de jo ikke ligefrem kommer fra overklassen i Hamborg eller Tyskland generelt.
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #2: 10 Sep 2010, 22:26 »

Det er bestemt en kongeklub Smiley regner med at jeg skal ned og se dem et par gange i den kommende sæson da det ikke koster mig en skid at komme ind på Millerntor Stadion Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #3: 10 Sep 2010, 22:41 »

Til Cassano99.
Hvor/hvordan køber du billetter til dem eller hvordan får du fat på dem når at det ikke koster en skid for dig.

Til Søgaard:Jeg kan ikke huske hvor mange år det er siden at de var oppe, men så mange år er det da ikke siden, som jeg husker der og ja kampene mod HSV var noget specielt.
De er også kendt for de voldsomme kampe mod Hansa Rostock.
Jeg kan huske at jeg først stiftede bekendtskab med dem i folkeskolen i de tidlige klasser vidst nok 4. eller 5. Klasse og det er mange år siden og dengang spillede de i de klassiske helt sorte trøjer.
Kult synes jeg nu stadig at de er...

Vh.Blackstone
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #4: 10 Sep 2010, 22:46 »

De var vel oppe i 1.Bundesligaen omkring årtusindskiftet i en enkelt sæson eller sådan noget, men selve storhedstiden var vel tilbage i 80'erne og starten af 90'erne, hvor den tyske ungdomskultur blomstrede, hvilket St. Pauli vel lidt var et symbol på. Den "stoppede" eller gik lidt baggrunden omkring murens fald.

Jeg er jo som sagt for ung til at selv have oplevet noget af det, så det meste af min viden omkring klubben kommer fra diverse historiebøger. 
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #5: 10 Sep 2010, 22:49 »

Til Cassano99.
Hvor/hvordan køber du billetter til dem eller hvordan får du fat på dem når at det ikke koster en skid for dig.

Til Søgaard:Jeg kan ikke huske hvor mange år det er siden at de var oppe, men så mange år er det da ikke siden, som jeg husker der og ja kampene mod HSV var noget specielt.
De er også kendt for de voldsomme kampe mod Hansa Rostock.
Jeg kan huske at jeg først stiftede bekendtskab med dem i folkeskolen i de tidlige klasser vidst nok 4. eller 5. Klassenog det er mange år siden og dengang spillede de i de klassiske helt sorte trøjer.
Kult synes jeg nu stadig at de er...

Vh.Blackstone

Det er simpelthen pga jeg har nogen gode fordindelser til Ultras St.Pauli, har en god ven som er en af de store i Ultras St.Pauli, og han var med i Bremen for 3 uger siden da mit hold Sampdoria spillede der vi havde billeter til dem, og de har altid billeter til os når vi gæster dem i Hamburg derfor er der gratis billeter  så det kan man sige er en god deal  Smiley
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #6: 10 Sep 2010, 22:55 »

Årets kamp for St.Pauli bliver lokalopgøret mod Hsv her den 19 September, de har ikke vundet over HSV siden 1977 det er første gang i St.Paulis historie at de skal spille på Millerntor mod Hsv før hen måtte de ikke spille på Millerntorn mod dem pga sikkerheden på Millerntor ikke var ok til et lokalopgør derfor blev lokalopgørene altid spillet på Hsv hjemmebane Smiley men lokalopgøret næste weekend bliver så endelig på Millerntor.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #7: 10 Sep 2010, 23:01 »

Til Cassano99:
Ok Lyder fedt  med at du kender en fra Ultras St. Pauli og dermed kan få gratis billetter.

Fedt med lokalopgør mod HSV næste weekend.
VEd du om der er nogen kanaler danske som tyske, som viser Bundesligaen og netop den kamp mod HSV...

Vh.Blackstone
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #8: 10 Sep 2010, 23:06 »

Til Cassano99:
Ok Lyder fedt  med at du kender en fra Ultras St. Pauli og dermed kan få gratis billetter.

Fedt med lokalopgør mod HSV næste weekend.
VEd du om der er nogen kanaler danske som tyske, som viser Bundesligaen og netop den kamp mod HSV...

Vh.Blackstone

Jamen Eurosport 2 sender ihvertfald Bundesliga kampe hele weekenden, men sender de ikke St.Pauli-Hsv så kan du se kampen på Bwin eller eventuelt på atdhe.fm  Wink
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #9: 10 Sep 2010, 23:16 »

Ok tak for svar Cassano99.
Jeg kan vidst godt se Eurosport 2, men overvejer ellers de andre muligheder...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 10 Sep 2010, 23:19 af Blackstone » Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #10: 10 Sep 2010, 23:20 »

Jamen Eurosport 2 sender ihvertfald Bundesliga kampe hele weekenden, men sender de ikke St.Pauli-Hsv så kan du se kampen på Bwin eller eventuelt på atdhe.fm  Wink
er du hooligan cassano:)??
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #11: 11 Sep 2010, 17:57 »

Hvorfor er det en kultklub?
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #12: 11 Sep 2010, 18:16 »

Hvorfor er det en kultklub?


http://en.wikipedia.org/wiki/FC_St._Pauli#.22Kult.22_phenomenon

Jeg er dog i mod alt den politik, der er forbundet med klubben.

Politik og Sport hører ikke sammen. Og det gælder ikke kun for højrefløjen, men også venstrefløjen.



Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #13: 19 Sep 2010, 17:25 »

Jeg sidder og ser St. Pauli-HSV og kampen står 1-1 efter at HSV lige har udlignet.
Fuck noget lort Skuffet ticked off.
Det gik ellers så godt, da St.Pauli kom uventet foran, men 1-1 er også flot, men ikke det samme, som en sejr.
Nogen af jer, som så kampen og hvordan vurderer i kampen?
Måske set over hele kampen var det fortjent med uafgjort, dog ærgeligt at HSV udligner så sent i kampen...

Vh.Blackstone
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC St.Pauli tråden.
« Svar #14: 19 Sep 2010, 17:31 »

Ja det var sgu noget af en kamp til sidst, lidt synd at HSV fik scoret til sidst dog.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010