home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Vis din karriere fM10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vis din karriere fM10  (Læst 2265 gange)
SørenA
Gæst
 
Vis din karriere fM10
« : 10 Sep 2010, 14:54 »

Kunne godt tænke mig at se hvordan folk agerer i spillet .

Erder nogle klubludere der ude, eller er folk loyale som dagen er lang Smiley

Fortæl en smule om din nuværende karriere i FM10 Smiley

Personligt er jeg efter 3 sæsoner i Leverkusen nu igang med min 2 sæson i spidsen for Valencia :9
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #1: 10 Sep 2010, 16:08 »

Har lige sagt op i AB i fjerdesæson i Januar, eftersom tingene ikke rigtigt gik som jeg gerne ville have de skulle Smiley

Nu har jeg så fået job i BV Veendam som spiller i Jupilar league i Holland. Har ikke helt fattet deres oprykningsplayoff system i nu, men holdet ligger også så langt nede at det kan være ligemeget Opstemt
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #2: 10 Sep 2010, 16:18 »

Jeg er Hércules i første sæson skal til at starte anden sæson, men min første sæson i Hércules der fik jeg en fin 8. plads Smiley

og har forventninger til at komme i top 6 i den kommende sæson - Kikin Foncesca og ham målmanden Kameni fra Espanyol kommer til klubben..
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #3: 27 Sep 2010, 18:05 »

Efter de 3 sæsoner i leverkusen, tog jeg som sagt til valencia, hvor det også blev til 3 sæsoner hvor det blev til 2 gange the double.. Alt. Madrid tilbød sig efter en skuffende sæson fra deres side med et tilbud og en spillertrup, man simpelthen ikke kunne sige nej til.. I truppen fandtes bla. Zapztz, Di Maria, Dzeko, Tafar, Clichy og mange flere - desværre er jeg kun i EL, men så skal det også være i denne sæson jeg får min første europæiske titel som manager.. Smiley
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #4: 27 Sep 2010, 18:45 »

Startede i Fulham, hvor min bedste placering blev til en 3. plads i ligaen. Jeg blev i Fulham i 4 år. Her dukker Sevilla ligepludselig op, og vil have mig som manager, hvilket jeg takker ja til. De første to år ender jeg på 3. pladsen, og klarer mig UDMÆRKET i CL(kvartfinalerne). I 3. sæson bliver jeg overhalet i sidste kamp af Valencia, og ender derfor som nummer 4. I Champions League formåede jeg sensationelt at ryge i finalen, hvor jeg dog tabte 4-1 til Real Madrid(som har domineret ligaen for sindsygt de sidste par år).
LIGE efter kampen bliver jeg fyret i Sevilla, med grunden at de kunne bruge et friskt pust.
Nu er jeg så i Roma, hvor jeg kun har fået spillet 2 kampe, men det er da blevet til 6 point :-)


EDIT: Hvorfor ligger den i FM09???
« Seneste Redigering: 27 Sep 2010, 18:47 af TMP » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #5: 27 Sep 2010, 19:49 »

Startede med 6 sæsoner i Arsenal hvor jeg stoppede efter at have vundet samtlige turneringer med holdet i samme sæson, og skiftede så til At. Madrid som jeg efterhånden også har vundet det hele med efter 5 sæsoner, flere sæsoner i træk, men tror ikke jeg skifter klub igen inden FM11 udkommer, tror i stedet jeg vil se om jeg kan skabe flere ungdomstalenter og optimere økonomien (ligger nr 2 i verden, men er stadig lidt under en mia. efter Real Madrid). Er også igang med et eventyr med Tyrkiet på 3. år.
« Seneste Redigering: 27 Sep 2010, 19:51 af Highbury » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #6: 27 Sep 2010, 20:09 »

Jeg skal til at starte på 18, sæson med Birmingham. Startede stille og roligt ud, med en masse midterplaceringer, indtil min storhedstid kom mellem 2020-2025, hvor jeg næsten vandt alt. Nu er den storhedstid ovre, og vi ligger stabilt på en sen Champions League plads. Nordtveit, Rodwell, Zuculini og Asenjo skabte defensiv stabilitet. Nu er de fleste på holdet regen, og holdet er totalt engelsk, undtagen 1 dansker.
Logged


requim
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vis din karriere fM10
« Svar #7: 29 Sep 2010, 12:27 »

Et af de bedste spil jeg havde i fm10 forløb således: Startede ud i Palermo, hvor jeg efter 3 sæsoner havde vundet mesterskabet og fået etableret holdet i CL. Her kom Arsenal så med et tilbud, efter de havde fyret en skuffende Arsene Wenger. Jeg overtog et Gunners hold som ikke havde købte andre spillere end Albin på de 3 år og havde altså lidt af et arbejde foran mig for at gøre dem slagkraftige igen. Men jeg fik rettet op på det og i løbet af mine 5 sæsoner i klubben blev de verdens bedste hold, vandt PL 4 gange, CL 5 gange og hentede spillere som Pjanic, Kroos og Ribery til klubben - plus nogle helt ustyrligt gode regens. Efter den 5. sæson blev jeg kontaktet af Recreativo, der med en rigmand i ryggen havde fået etableret sig som top 5 hold i Spanien. Bl.a. havde de hentet Fabio fra United, som i spillet var verdens bedste venstre back. Jeg tog der til, hentede et par regens fra min tid i Arsenal med i klubben og gik på jagt efter Barca og Real. Første sæson endte jeg 3'er, a point med de to storklubber, men næste sæson fik jeg guldet. Men så var der bud efter verdens bedste manager, hvilket jeg selvfølgelig var blevet på dette tidspunkt. Chelsea var blevet overhalet godt inden om af Arsenal - og mig selv - og jeg takkede selvfølgelig ja til udfordringen. Spillede et par sæsoner og hentede nogle unge stjerner til klubben, men det var sgu svært at bide skeer med Arsenal og det hold jeg selv havde skabt.
Logged

Glory, Glory Man United - As The Reds Go Marching On, On, On!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010