Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Hvad er jers erfaring med Paris ?? Vil Gerne starte et længerevarende gem med dem 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Sep 2010, 11:35 af Søgaard »
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvad er jers erfaring med Paris ?? Vil Gerne starte et længerevarende gem med dem  Har spillet med dem før.. 5 sæsoner godt hold med masser af gode spiller..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Har spillet med dem før.. 5 sæsoner godt hold med masser af gode spiller..
Er startet der er masser af fremtid i dem  Gode talenter !!
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Coupet er blevet skadet med en brækket arm , i januar transfer vinduet, er Areola klar til at tage pinden de næste 8 uger eller skal der investeres 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Coupet er blevet skadet med en brækket arm , i januar transfer vinduet, er Areola klar til at tage pinden de næste 8 uger eller skal der investeres  køb ochoa ham kan du få til ingen penge.. ham synes jeg du skal købe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
køb ochoa ham kan du få til ingen penge.. ham synes jeg du skal købe..
Kigger på ham , takker  så kan areola blive på ungdomsholdet  Mange stor klubber er bare allerede begyndt at byde ind på ham !
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Kigger på ham , takker  så kan areola blive på ungdomsholdet  Mange stor klubber er bare allerede begyndt at byde ind på ham ! han er også rigtig god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
han er også rigtig god
Ja sgu  han kan sagtens ryge ind i truppen  Skal lige ha økonomien til at hænge sammen  Men håber at han kan blive præsenteret snart 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Sep 2010, 14:45 af Michael_KBH »
|
|
FTW !!
|
|
|
|
rapmus
Lilleputspiller
|
|
Jeg har også et spil igang med dem hvor jeg kun prøver at købe fransk. Nået til anden sæson, mens jeg i første sluttede på tredjepladsen og vandt pokalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Linket virker ikke.. 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Så er jeg også startet med Paris SG med en summer update fra FM-Base. Virkelig et spændende hold, med masser af talenter. Satser stærkt på at købe talenter, da jeg synes det er fedt. Mit mål for sæsonen er top 6, hvilket jeg ikke ser som urealistisk, udelukker dog ikke at der bliver ændret lidt på målsætningerne i løbet af sæsonen.. 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Sådan husk at skriv hvordan det går i jeressæsoner  Glæder mig til at se jeres hold  Jeg kører også summer update fra FM Base som Seller 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Vil du ikke smide et SS af dine transfers op? 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|