home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Porto
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Porto  (Læst 2105 gange)
Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Porto
« : 07 Sep 2010, 17:44 »

Er det nogen de spille med det her hold ligesom mig Smiley
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Porto
« Svar #1: 07 Sep 2010, 17:46 »

jeg har tit spillet en måned med dem men så... ja det blev noget lort...
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Porto
« Svar #2: 07 Sep 2010, 17:53 »

Hvaad sket der?
Logged

Nicocp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Porto
« Svar #3: 07 Sep 2010, 17:53 »

Jeg fik spillet 6 sæsoner med dem Smiley Det blev til 6 ligatitler, og så nogle cupturneringer Smiley
Logged

Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Porto
« Svar #4: 07 Sep 2010, 17:55 »

Lyder godt fik du nogen gode spiller til klubben?
Logged

schousboe
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Porto
« Svar #5: 07 Okt 2010, 15:14 »

Vi liver lige denne tråd op igen!  Peace

FC Porto skulle tilbage på tronen af portugisisk fodbold, og efter en veloverstået første sæson må man sige 'mission accomplished':

Titel, pokalturnering og liga cup står nu i skabet!  Cool

I EL røg vi ud i 1/8-finalen til ... Benfica... 0-4 ude efter at have vundet 4-1 hjemme. Skidt. Pinligt.

Jeg synes selv, jeg handlede ganske fornuftigt ind. Jeg manglede lidt stål og rutine i forsvaret efter salget af Bruno Alves til Zenit, så Marcelo Bordon blev hevet ind på en fri transfer. En oprydder på midtbanen ved siden af kreatøren Moutinho var også et must, og Mahammadou Diarra blev hurtigt udpeget som den helt rette til opgaven, hvorfor en lejeaftale med købsoption blev indgået med Real Madrid.

Efter de største brænde var slukket, skulle der tænkes fremadrettet, så den talentfulde venstreback, Dodô, blev ligeledes hentet ind på en lejeaftale med option på køb, og Milan Badelj blev fløjet ind fra Kroatien for 26 mio. kr. for at aflaste den argentinske playmaker Fernando Belluschi og give øget konkurrence til den resterende offensiv.

Til januar blev der investeret 23 mio. kr. i bredden i forsvaret med indkøbet af Jonathan Maidana, som havde været jagtet siden sommer. Et skifte blev dog først aktuelt til vinter, da han smed en transfer request på bordet i Metalist, som hidtil havde plantet et prisskilt på 75 mio. kr. Et røverkøb!

Formationen er en offensiv 4-2-3-1 med zoneopdækning og ekstra pres. Stærkeste starter gennem sæsonen:

-Helton-
-Fucile- -Otamendi- -Bordon- -Pereira-
-Moutinho- -Diarra-
-Hulk- -Belluschi- -C. Rodriguez-
-Falcao-


Kléber pressede Falcao godt hele vejen, Sapunaru var ikke langt fra Fucile på højreback og unge James Rodriguez er mildt sagt inde i billedet til én af yderpositionerne. Ellers er/var resten sikre valg.

Til den kommende sæson er der foreløbig kig på Samba Sow fra Lens, da Diarra ikke ønsker at skifte permanent, og så skal Maidana køres helt ind som afløser for Bordon efter en skadespause på 3-4 mdr efter skiftet i januar. En ny højre back og lidt bedre alternativer til de offensive pladser - som pt. er J. Rodriguez, Badelj, Leandro Lima, Ruben Michael og Silvetre Varela - er også øverst på listen. Tre sidstnævnte skydes utvivlsomt af.

Just my two cents!  crazy
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010