Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23491
0 Brugere, 1005 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
adarshlumina
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2010
Kategori: Idéfabrikken FM2010
"Din vej" af JSkovC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
9
Forfatter
Emne: "Din vej" af JSkovC (Læst 37778 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
Sv: "Din vej" af JSkovC
«
Svar #60:
09 Sep 2010, 18:08 »
"DIN VEJ" af JSkovC
UPDATE 1
1/9/09
Så er det tid til første update af min version af "DIN VEJ". Denne første update, vil blive præget af en del informationer om, hvordan jeg gerne vil have det hele til at forløbe, nye tiltag og ikke mindst en lille forklaring af de farver jeres spillere kan blive udstyret med.
Først og fremmest er det herligt at se den entusiasme, der altid er hos folk i dette projekt, det giver virkeligt lyst til at skrive. Men det giver ikke bare lysten til at skrive, det giver også lysten til at lægge hovedet i blød, og finde på nye tiltag, så projektet kan skille sig ud fra mængden af de mange "din vej" der efterhånden har været. Et af de nye tiltag jeg vil præsentere jeg for, er at der i hver update kommer en lille præsentation af den spiller jeg vurderer til at være "updatens spiller". Det vil sige at der i bunden af hver update kommer en lille "kronik", om denne spillers bedrifter siden seneste update.
En anden ting jeg glæder mig til at præsentere, er "hotte transferrygter". Jeg ved ikke om det er set før, men ligeledes nederst på siden, vil jeg lave en lille oversigt over de hotteste rygter omkring transfers. Altså en lille vejledning om hvor du eventuelt kan være på vej hen. Men ligesom i virkelighedens verden, er dette kun rygter, og som vi alle ved kan disse både være opdigtede og sande.
Sidst men ikke mindst, vil jeg i de forskellige updates forsøge at skabe en lille historie om de forskellige spillere, så det ikke bliver den sædvanlige fakta-mølle, men kommer til at minde mere om en blog.
NB! Husk at der nederst på siden i denne update, vil være en farveforklaring på de forskellige farver din spiller kan blive udstyret med igennem spillet. God fornøjelse!
Benjoe Sørensen: Hvidovre IF
Da Benjamin der også er kendt under navnet "Benjoe", i sin tid tog sine spæde skridt stod det klart at han skulle spille fodbold. Da han første gang tog med faderen ud til barndomsklubben Lejerbo Boldklub, var der ingen der vidste hvad det skulle blive til. Det er efterhånden længe siden at Benjoe for første gang trådte knopperne i det grønne græs, men en del ting er sidenhen blevet besvaret for det unge talent. Som et signal på at Benjoe er på rette vej, blev Lejerbo her til sommer skiftet ud med byens største klub Hvidovre IF. Her er det blevet til en ganske glimrende start, hvor det er blevet til syv kampe for U holdet, dog uden mål.
Patrick Bisballe: Real Betis
Det kom som lidt af et chok. For mindre end tre måneder siden, påbegyndte det unge danske talent Patrick Bisballe sin daglige løbetur rundt om Silkeborg søerne. På daværende tidspunkt stod det endnu ikke klart hvad der skulle ske den eftermiddag, men én ting var sikker, de kommende hændelser ville komme til at lave en radikal ændring i den unge spillers liv. For to uger siden havde Bisballe været til prøvetræning i det spanske. Da han kom hjem kunne han se at hans far stod i døren og viftede med en konvolut. Det skulle blive starten på eventyret, og her fire måneder senere må man konstatere at det er blevet til en ganske udmærket start, med fem kampe for U holdet, dog uden en eneste kasse.
Kasper Damsgaard: Guiseley
(LEJE)
Endnu engang er der tale om et dansk talent der forsøger at søge lykken i det store udland. Den unge knægt fra Nykøbing Falster, har lige siden han var ganske lille fulgt nøje med i engelsk fodbold, hvilket ikke stillede ham med den mindste form for tvivl da han modtog tilbudet fra Leeds. Kasper begyndte at lege med tanken om, hvorvidt han skulle være en af de vidunderbørn der kunne gå direkte ind i startopstillingen. Sådan skulle det dog ingenlunde gå, da han efter 11 dage i Leeds, blev udlejet til upåagtede Guiseley. Til trods for at det ikke var en drømmestart, har han fået en ganske god start i de lavere rækker, hvor han indtil nu har spillet 2 liga og 3 cupkampe, hvor det er blevet til et enkelt oplæg.
Hamza Inayat: Lyngby BK
Det var ikke fodbold der prægede Inayats spæde år. Hamza der oprindeligt er født i Pakistan, havde før familiens flugt til København, aldrig set en fodbold. Til al held for det kommende danske fodboldlandshold, lykkedes det den lille familie at flygte fra det undertrykte pakistanske liv, og kommer til det noget mere fredelige Nørrebro. Her begyndte han som otteårig at spille fodbold i B93 på Østerbro. Sidenhen er der kommet endnu mere vand under broen, og i denne sommer lykkedes det Hamza at spille sig til en ungdomskontrakt i Lyngby. Her er det indtil videre blevet til en del kampe for U holdet, hvor han har scoret fem mål.
Kim Nguyen: Torino
Den unge danske angriber med det ret atypiske navn Nguyen, valgte i sommers at skifte Viby boldklub ud med de noget mere noble forhold i italienske Torino. Det har ikke været oplagt fra starten at Kim skulle blive til et stort fodboldtalent, da han ikke begyndte at trylle med bolden før han nåede de 13 år. Siden da er det tilgengæld gået hurtigt, og han har på forholdsvis kort tid udviklet sig til det talent han er i dag. Det kan ses ved den store interesse Torino udviste for ham inden hans skifte, hvor han blot har nået tre U kampe uden hverken mål eller oplæg.
Jonas Petersen: FC Svendborg
Den unge Svendborg dreng har siden et besøg hos lægen, været fast besluttet på at han skulle få opfyldt sin drøm om at kunne leve af sin store passion, fodbold. Dengang fik han ellers besked på at han måtte opgive fodbolden, da han er kraftigt platfodet, og dermed risikerede at ødelægge sine fødder af spillet med bolden. Men som tidligere fortalt trodsede den unge Petersen lægens råd, og var mere end nogensinde opsat på at få opfyldt sin drøm. Og i sommeren kom han så et skridt tættere på drømmen, da han fik tiltusket sig en ungdomskontrakt med barndomsklubben FC Svendborg, hvor det indtil nu er blevet til 9 kampe fra start, hvor han har sendt klatten i kassen tre gange.
Michael Søgaard: Brescia
Velkommen til dialekternes land, der er ingen tvivl om at dette folkefærd ville ønske at de ikke blot var en landsdel, men et egenrådigt land. Der er naturligvis tale om Nordjylland, hvor den unge Michael Søgaard gennem sine unge år har spillet i Frederikshavn Boldklub. Til trods for klubbens klejne størrelse, har Michael altid været godt tilfreds, og havde aldrig drømt om, at han skulle spille i italienske Brescia. Her er han startet ganske godt ud, og har spillet en enkelt cupkamp, og otte U kampe hvor det er blevet til to oplæg.
Johannes Falkenberg: Grosseto
Och det hände i dag att barnet John Falkenberg föddes i den lilla svenska staden Falkenberg. Hans far var lycklig, det var som en uppenbarelse när han tidigare hade två döttrar. Inte för att det var något fel med döttrar, men nu har han äntligen fått en son som han kunde njuta av sin hobby. Det er efterhånden ved at være længe siden, og faderen har virkeligt fået sin drøm udfyldt til fulde, da han nu skal se sin søn tørne ud for Grosseto. Indtil nu har faderen dog ikke fået det helt store at juble over, da sønnen i fire U kampe endnu ikke har scoret et mål.
Fernando Murillo: Real Betis
Endnu et ungt talent hvis opmærksomhed Real Betis fik tiltrukket. Denne gang er der tale om den unge Fernando Murillo, der er født og opvokset i Alicante. Til trods for en opvækst i det spanske, med siesta og hvad der ellers hører sig til, har det ikke altid været barnemad for den unge spanier. Allerede fra han var ganske lille, stod det helt klart at han skulle kæmpe med næb og kløer for at få succes her i livet, da han var uden far, og havde en mor på overførselsindkomst
. Men i stedet for at se grædende til, valgte Murillo at drible sig ud af problemerne ved at fokusere på fodbolden. Og det gav som sagt pote, da han skrev ungdomskontrakt med Real Betis, og indtil videre har sikret sig otte kampe, dog uden hverken mål eller oplæg.
Nicolaj Tolstrup Madsen: Hjørring
Endnu engang skal vi en tur til Nordjylland, nærmere betegnet til den lille by Hjørring. Her finder vi den unge spiller Nicolaj Madsen, der gennem hele sit liv, i det lettere "snobbede" Nordsjælland, har drømt om at spille fodbold på topplan. Det med topplan må han nok vente med lidt endnu, men der skal ikke hærske tvivl om at han i Hjørring kan tilspille sig en god portion erfaring, hvilket han allerede har formået ved at spille 16 kampe på U og reserveholdet, og score fire kasser.
Theis Hansen: Nordvest FC
Sidste sæson var en kæmpe succes for den lille Holbæk klub FC Nordvest, der på daværende tidspunkt spillede Danmarksseriefodbol
d. På trods af det formåede den lille klub, at spille sig hele vejen til semifinalen i den danske pokalturnering, hvor de dog måtte se sig slået af "mægtige" FC København. Ovenpå den oplevelse kom troen på mere i Holbæk, og op til denne sæson besluttede de at opruste kraftigt. Det betyder blandt andet at de har hentet det unge stjernefrø Theis Hansen, der er startet ganske glimrende ud ved at spille fire liga og to cup kampe, og score imponerende to mål på det højeste niveau Nordvest kan tilbyde.
Marc Kjær Rasmussen: AC Horsens
Man kan ringe fra Ringsted til Thisted, men man kan ikke tisse fra Thisted til Ringsted. Den remse har den unge Ringstedboer Marc Rasmussen hørt mange gange gennem hans opvækst, og til større og større irritation hver eneste gang. Derfor var det også en lettelse for ham, da han kunne bytte remse-byen ud, med en helt ny tilværelse i Horsens. AC Horsens er netop rykket ud af den bedste række, og i bestræbelserne om at rykke tilbage med det samme, har klubben hentet flere unge talenter, og der er Marc som sagt imellem. Det er ikke en handling han har fortrudt indtil videre, da han har spillet 11 kampe fra start for diverse af klubbens hold, heriblandt en cupkamp hvor han også fik scoret et mål.
Jannik Skov: AFC Wimbledon
Det er jo min egen spiller, så her i starten kommer der ikke nogle historier om ham, dog har jeg indtil videre spillet fem kampe for AFC Wimbledons førstehold, hvor jeg har lukket pinlige ti mål ind.
FARVESYMBOLIK:
RØD:
Er din spiller markeret med rødt, er han skadet over en måned.
GRØN:
Er din spiller markeret med grønt, har han skiftet klub siden seneste update.
ORANGE:
Er din spiller markeret med orange, er din spiller blevet lejet ud siden seneste update.
GUL:
Er din spiller markeret med gul, er der foretaget delejerskab siden sidste update.
BLÅ:
Er din spiller markeret med blå er han blevet kåret til updatens spiller, og vil fra næste update blive tildelt en kronik i bunden af updaten.
PINK:
Er din spiller markeret med pink er han blevet kåret til updatens største skuffelse.
SORT:
Er din spiller markeret med sort, er han gået på pension.
Her til sidst vil jeg bare anmode folk om at komme med forslag til kåringer, i den årlige "DIN VEJ AWARDS" der vil komme på fra næste september.
«
Seneste Redigering: 14 Sep 2010, 18:35 af jskovc
»
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth
Fernando
Gæst
«
Svar #61:
09 Sep 2010, 18:13 »
2 Dejlige mål fra mig i Nordvest FC og Jannick, hvornår skal vi begynde at komme med kåringer?
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #62:
09 Sep 2010, 18:21 »
Citat af: Fernando 09 Sep 2010, 18:13
2 Dejlige mål fra mig i Nordvest FC og Jannick, hvornår skal vi begynde at komme med kåringer?
I første omgang er det bare forslag til hvilke kåringer det skal være, og efter januar updaten regner jeg så med at vi skal stemme om hvem der har gjort det bedst i diverse kåringer...
-Citat Jørgen Leth
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
09 Sep 2010, 18:56 »
God update
Glad for at blive udlejet det skal nok blive sjovt, så kan man vel bare komme igang med træningen.
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #64:
09 Sep 2010, 19:02 »
Rigtig god update, dog kalder du mig Nicolaj Hansen, men hvad fanden
Syntes det er en sjov ide med den lille historie du kommer med, dog kan man ikke rigtig kalde min bydel for snobbede
FCK
Fernando
Gæst
«
Svar #65:
09 Sep 2010, 19:11 »
Citat af: Damse1994 09 Sep 2010, 18:56
God update
Glad for at blive udlejet det skal nok blive sjovt, så kan man vel bare komme igang med træningen.
Hvad hedder du Damse?
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #66:
09 Sep 2010, 19:11 »
Citat af: nicolajtmadsen 09 Sep 2010, 19:02
Syntes det er en sjov ide med den lille historie du kommer med, dog kan man ikke rigtig kalde min bydel for snobbede
Nå for faen, det må jeg lige have rettet til Madsen... Det kender jeg ikke noget til, jeg ved jo bare at du er fra den by der sælger mest rødvin i hele landet
-Citat Jørgen Leth
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
09 Sep 2010, 19:58 »
Det er nydelig læsning, og god research, med bl.a. Lejerbo, har dog aldrig spillet i Lejerbo, spillede alle min fodbold år i Rosenhøj, men pyt skidt, same shit.
KUTFGW
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #68:
09 Sep 2010, 20:01 »
Citat af: Mr Benjoe26 09 Sep 2010, 19:58
Det er nydelig læsning, og god research, med bl.a. Lejerbo, har dog aldrig spillet i Lejerbo, spillede alle min fodbold år i Rosenhøj, men pyt skidt, same shit.
KUTFGW
Sådan noget pis, jeg stod og vaklede mellem lejerbo og rosenhøj, men valgte lejerbo fordi det lød sjovest
-Citat Jørgen Leth
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #69:
09 Sep 2010, 20:09 »
Haha, men det gør ikke den store forskel, det er tæt på hinanden uanset hvad.
Legenden
Manager
«
Svar #70:
09 Sep 2010, 20:30 »
Citat af: Fernando 09 Sep 2010, 19:11
Hvad hedder du Damse?
Hvis er glad for at være blevet udlejet, og der er kun en spiller, der er blevet udlejet = Kasper Damsgaard.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Fernando
Gæst
«
Svar #71:
09 Sep 2010, 20:32 »
Ja fandt faktisk ud af det lidt efter!
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
09 Sep 2010, 21:47 »
Citat af: nicolajtmadsen 09 Sep 2010, 19:02
Syntes det er en sjov ide med den lille historie du kommer med,
dog kan man ikke rigtig kalde min bydel for snobbede
Hvad er det for en bydel du kommer fra??
Aldrig
alene!
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
09 Sep 2010, 22:08 »
God update
!
Håber på at gøre min far stolt<3.
Kolo Abib Touré
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #74:
09 Sep 2010, 22:17 »
glæder mig allerede til den næste update
Tidligere: Baloo38
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »