home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 1053 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Leje af en idrætshal?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leje af en idrætshal?  (Læst 7146 gange)
Boerre
Landsholdsspiller

Leje af en idrætshal?
« : 06 Sep 2010, 20:14 »

Hey. Er der nogle der ved, hvor man kan leje en idrætshal til at spille fodbold i, omkring København området. Har søgt på google, men har ikke kunne finde noget. Ville være taknemmelig hvis en kunne komme med lidt hjælp. Tak på forhånd!

DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Leje af en idrætshal?
« Svar #1: 06 Sep 2010, 20:16 »

Ehm svanemølle hallen ka du leje.. Wink Den ligger lige ved svanemøllen station Wink
Der ligger jo mange haller i kbh området men nogle af dem er umulige at få fat i Wink

Edit: Lav et arrangement i indendørs for FMF .. Så er du nice ! Opstemt  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Sep 2010, 20:21 af PrinceAshti » Logged

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Sep 2010, 20:18 »

Ehm svanemølle hallen ka du leje.. Wink Den ligger lige ved svanemøllen station Wink
Der ligger jo mange haller i kbh området men nogle af dem er umulige at få fat i Wink
Ja, det er også den eneste jeg har kunne finde frem til. Men synes bare det er svært at finde information omkring leje af haller, men det ender nok med at jeg må lave en forfærdelig masse opkald til de forskellige haller. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #3: 06 Sep 2010, 20:21 »

Der er Hedehusene-hallen, godt nok kun en enkelt bane, men som regel ledig og vidst nok til en billig penge. Det er efterhånden nogen tid siden, jeg har været der sidst. Det ligger ca. 5 min. gågang fra Hedehusene st., mellem Høje Taastrup og Roskilde. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4: 06 Sep 2010, 20:22 »

Zone vil du ikke lave indendørs arrangement for FMF Wink Det er længe siden vi har lavet fmf arrangement + du lavede jo et vildt mål sidst Opstemt

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #5: 06 Sep 2010, 20:27 »

Der er Hedehusene-hallen, godt nok kun en enkelt bane, men som regel ledig og vidst nok til en billig penge. Det er efterhånden nogen tid siden, jeg har været der sidst. Det ligger ca. 5 min. gågang fra Hedehusene st., mellem Høje Taastrup og Roskilde. Smiley

Hvis vi alligevel er derude af, så kan det jo ligeså godt blive fløng hallen Wink

Godt sagt af en der bor i nordjylland!  Thumbs Up

Aldrig alene!

Enged
Gæst

« Svar #6: 06 Sep 2010, 20:29 »

Der ligger en lige ved Blågaards Plads. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den er ikke umulig at få fat på, tror nok det koster 500 kr for en time, men det er jo heller ikke så galt, hvis man blot er en 10 stykker.

Zone 43
Manager

« Svar #7: 06 Sep 2010, 20:49 »

Zone vil du ikke lave indendørs arrangement for FMF Wink Det er længe siden vi har lavet fmf arrangement + du lavede jo et vildt mål sidst Opstemt

Sidst jeg prøvede, at arrangere noget, blev det ikke til noget. Så næppe godt, hvis jeg skal stå for det. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #8: 06 Sep 2010, 21:13 »

Tak for hjælpen allesammen!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9: 06 Sep 2010, 21:18 »

Sidst jeg prøvede, at arrangere noget, blev det ikke til noget. Så næppe godt, hvis jeg skal stå for det. Wink

Nej da kun fordi dig og Benja ikke ku tage jer sammen til at finde en bane + et fast tidspunkt men konstant lavede om på det.. Kom igang! Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #10: 06 Sep 2010, 21:34 »

Edit: Lav et arrangement i indendørs for FMF .. Så er du nice ! Opstemt  Thumbs Up

Du ved jo, at jeg bliver mejet ned Ashti Opstemt Grin

Zone 43
Manager

« Svar #11: 06 Sep 2010, 21:48 »

Nej da kun fordi dig og Benja ikke ku tage jer sammen til at finde en bane + et fast tidspunkt men konstant lavede om på det.. Kom igang! Opstemt

Præcis. Og det bliver næppe bedre. Opstemt Få nogen andre til det. Djævel

- Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #12: 06 Sep 2010, 22:03 »

http://www.stadions.dk/haller/kobenhavn.asp
Udover dem her, kan man også leje sig ind i Grøndalcentret for en billig penge http://kubik.kk.dk/groendalcentret/priser-1

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13: 06 Sep 2010, 22:10 »

Præcis. Og det bliver næppe bedre. Opstemt Få nogen andre til det. Djævel

Det kan ikke være så svært .. Ville gerne selv gøre det men har intet overskud til det.. Sidder og læser mellem 40 og 80 sider til hverdag hvor jeg overstreger i mine bøger og skriver noter  Huh  Græder

Så tænkte jeg hvem har mere tid end mig til det og wuptii dit navn kom ind i mit hoved !  Thumbs Up  Peace

Altid FCK
Manager

« Svar #14: 06 Sep 2010, 22:45 »

Som sagt er Svanemøllen et sted, hvor mange private lejer baner til bl. a. hygge fodbold. Ryparken Hallen er også en mulighed, Bellahøj Hallen kunne også være et alternativ.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010