home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  2 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Billige fodboldrejser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Billige fodboldrejser  (Læst 36956 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #45: 11 Nov 2011, 23:27 »

Hi-jacker lige tråden engang..

I hvilket prisleje ligger billetter til Eredivisie, Bundesliga og 2. Bundesliga i, sådan generelt. Der vil næppe være tale om derbies, lokalopgør e.l., men blot 'almindelige' kampe so to speak.

Den hollandske række ved jeg intet om, men tysk fodbold er super billigt, du får glimrende pladser for 20-25 euro.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #46: 12 Nov 2011, 20:15 »

Den hollandske række ved jeg intet om, men tysk fodbold er super billigt, du får glimrende pladser for 20-25 euro.

Det var satme da billigt. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #47: 17 Nov 2011, 20:35 »

Heyhey! :-)

Skal på studietur til London fra d. 17-22 marts næste år. Derfor har jeg selvfølgelig undersøgt hvilke kampe der er i Londonområdet på det tidspunkt. Men de steder jeg har kigget (primært londonfodbold.dk) synes jeg det er lidt dyrt. Så ville lige høre jer om i har nogle billige hjemmesider at bestille billetter fra, eller om det bedst kan svare sig at købe direkte fra klubbernes hjemmesider. Det skal lige nævnes at pengepungen nok ikke har råd til at se de allerstørste hold derover, så Tottenham, Arsenal og Chelsea er udelukket.
Håber i har nogle lækre hjemmesider. ;-)

Btw, kender i nogle hold fra de lavere engelske rækker (under Championship) der også ligger i Londonområdet? 
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #48: 17 Nov 2011, 20:47 »

Heyhey! :-)

Skal på studietur til London fra d. 17-22 marts næste år. Derfor har jeg selvfølgelig undersøgt hvilke kampe der er i Londonområdet på det tidspunkt. Men de steder jeg har kigget (primært londonfodbold.dk) synes jeg det er lidt dyrt. Så ville lige høre jer om i har nogle billige hjemmesider at bestille billetter fra, eller om det bedst kan svare sig at købe direkte fra klubbernes hjemmesider. Det skal lige nævnes at pengepungen nok ikke har råd til at se de allerstørste hold derover, så Tottenham, Arsenal og Chelsea er udelukket.
Håber i har nogle lækre hjemmesider. ;-)

Btw, kender i nogle hold fra de lavere engelske rækker (under Championship) der også ligger i Londonområdet? 

Altså straks du er under pl niveau så er det blot at købe hos klubberne selv, er sjældent udsolgt så ingen grund til at få fordyrende billethajer indover.

I league one er der charlton brantford og leyton orient og i league two er der afc wimbledon barnet og Dagenham & Redbridge som er at betragte som "london" klubber.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #49: 17 Nov 2011, 20:49 »

Heyhey! :-)

Skal på studietur til London fra d. 17-22 marts næste år. Derfor har jeg selvfølgelig undersøgt hvilke kampe der er i Londonområdet på det tidspunkt. Men de steder jeg har kigget (primært londonfodbold.dk) synes jeg det er lidt dyrt. Så ville lige høre jer om i har nogle billige hjemmesider at bestille billetter fra, eller om det bedst kan svare sig at købe direkte fra klubbernes hjemmesider. Det skal lige nævnes at pengepungen nok ikke har råd til at se de allerstørste hold derover, så Tottenham, Arsenal og Chelsea er udelukket.
Håber i har nogle lækre hjemmesider. ;-)

Btw, kender i nogle hold fra de lavere engelske rækker (under Championship) der også ligger i Londonområdet? 
Jeg var i London med mit gymnasie for 3 år siden. Vi var på White Hart Lane og se Tottenham - Aston Villa, og jeg mener ikke det var sådan mega dyrt. Det var dog en utrolig fed oplevelse.
Logged

welbz is dat guy

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #50: 17 Nov 2011, 20:51 »

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #51: 17 Nov 2011, 21:10 »

Men Barca boy i england spiller de jo om lørdagen kl 15 engelsk tid, så med mindre i ankommer lørdag morgen er jeres udvalg af mulige kampe jo nærmest ikke eksisterende, og på hoteller etc kan i jo ikke checke in før kl 14 heller.

Tottenham, Fulham og QPR har hjemmekampe i pl i den runde der spilles imens i er derover, hvilken hvis nogen af disse kampe rykkes til søndag eller mandags, afgøres først nogle uger før kick off. Så som sådan kan i slet ikke planlægge efter det heller.

Samme har Millwall, Watford og Crystal Palace i 1 divsion. Disse kampe spilles helt sikkert lørdag kl 15.
Samme tidspunkt er kampene i league one og two.

Så med mindre i kan planlægge med at skulle kunne tage til bold fra kl 12 lørdag så er det ganske simpelt umuligt for jer at komme til det.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2011, 21:15 af Sunbao » Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #52: 17 Nov 2011, 22:00 »

Har snakket med min lærer om netop den problemstilling, men hun siger at vi skal temmelig tidligt afsted, så vi nok allerede er der i løbet af formiddagen. Så håber da lidt det kan lade sig gøre alligevel. :-)
Men du siger altså at vi skal vente med at købe til et par uger før, eller hvordan mener du? :-)
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #53: 17 Nov 2011, 22:25 »

Har snakket med min lærer om netop den problemstilling, men hun siger at vi skal temmelig tidligt afsted, så vi nok allerede er der i løbet af formiddagen. Så håber da lidt det kan lade sig gøre alligevel. :-)
Men du siger altså at vi skal vente med at købe til et par uger før, eller hvordan mener du? :-)

Hvor flyver i fra og til hvilken london lufthavn.
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #54: 17 Nov 2011, 22:40 »

Kastrup til Heathrow er jeg ret sikker på. :-)
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #55: 17 Nov 2011, 22:47 »

Kastrup til Heathrow er jeg ret sikker på. :-)

Oki Smiley men i vil fint kunne købe biletter til championship kampe nu da de næppe bliver rykket, men pl kampene er der chance for bliver rykket rundt på, nogen tidligere nogen senere, nogen andre dage.
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #56: 17 Nov 2011, 23:21 »

Bare i orden. Jeg takker for din rådgivning! :-)
Logged


AlexTheGreat
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #57: 25 Nov 2011, 14:49 »

Men husk at være tidligt ude når i/du skal købe billetterne, medmindre i altså kender nogle som kan skaffe jer dem, var selv i England her i efterårsferien hvor jeg boede hos en meget passioneret Spurs fan og han kunne skaffe billetter gratis (De skulle spille mod newcastle og Rubin Kazan den uge jeg var der). Men hold lige øje med hvornår de starter billetsalgene, kan evt lige spørge ham (Red. Terry som jeg boede hos)..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #58: 25 Nov 2011, 14:59 »

Være tidligt ude jaeh, altså for at købe biletter hos de store hold, skal du jo først købe medlemskab for overhovedet at være med i kampen om biletter, og man kan kun købe en billet pr medlemskab. Derefter når den periode de har forkøbsret i udløber, kan de få lov til at købe ekstra biletter til andre. Efter det kan alle andre så først få lov til at købe eventuelle rest biletter, hvilket der sjældent er nogen af.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #59: 25 Nov 2011, 20:12 »

Som Sunbao skriver, så er det en kompliceret process at få billetter til de store klubber i London, såsom Spurs, Chelsea og Arsenal. Resten burde kunne klares igennem deres hjemmesider, jeg har ihvertfald selv fået billet til West Ham-Arsenal igennem general sale.
Jeg ved at Chelsea's official ticket exchange er Viagogo.co.uk som ikke kræver fanklub membership. Jeg ved ikke helt med resten (Sune må kunne hjælpe med Spurs), men vil tro at både ARsenal og Spurs er meget svære at få fat i, da de vel altid er udsolgt.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010