home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Billige fodboldrejser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Billige fodboldrejser  (Læst 36964 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #30: 03 Nov 2010, 23:44 »

Rayo og Alcorcon billetter burde du da kunne købe på stadion, tror ikke der er udsolgt til den gennemsnitlige Rayo eller Alcorcon kamp. Smiley
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #31: 03 Nov 2010, 23:59 »

Generelt set er der ikke udsolgt til den almene kamp i La Liga.. Det er nærmest kun hvis det er lokalbrag eller rivalopgør .. Smiley
Så tror ikke du har de store problemer med at få fat i billetterne medmindre Real Madrid møder At.Madrid eller Barca eller sådan noget sjovt Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #32: 04 Nov 2010, 00:20 »

Tak til jer begge. Wink

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #33: 04 Nov 2010, 10:40 »

Nå det blev så ikke Liverpool alligevel, min far vil hellere til Madrid, og det har jeg da intet imod! Wink
Men hvor vil i anbefale at købe billetter? Både til Real, Getafe og Atleticos kampe. Derudover hvor køber man så billetter til Rayo samt Alcorcons kampe?

Nogle som har været i Madrid området, for at se noget bold, som evt. kunne fortælle lidt om det?

Jeg er i den herlige situation at jeg rejser til Madrid i morgen, fordi jeg på søndag skal på Bernabeu og se Real Madrid - Atletico Madrid Opstemt

Turen derned er selv arrangeret (dog ikke af mig). Men jeg ved da så meget at billetterne vist er købt på den officielle hjemmeside Smiley

Skal nok fortælle lidt om det når jeg kommer hjem Smiley
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #34: 14 Nov 2010, 16:32 »

Hej alle. Min far fylder 40 år her lige om snart, og jeg kunne godt tænke mig at forære ham en tur til london for at se vores hold møde hinanden. Tottenham (mit) mod Liverpool som er hans hold.
Mit spørgsmål er hvor ville i tro at det var billigst at gøre det?
Logged

maaahhh-h-h-h

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #35: 14 Nov 2010, 19:47 »

Billetter til en sådan kamp bliver sværere at få fat i igennem klubben, så en pakkeløsning er nok den eneste mulighed
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #36: 19 Dec 2010, 20:13 »

Nogen der har erfaringer med denne side? http://www.viagogo.dk/Sports-Billetter

Nogen af billetterne er jo helt vildt billige!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #37: 19 Dec 2010, 20:26 »

Det ser ikke lige frem troværdigt ud, med alle de mærkelige datoer
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #38: 18 Aug 2011, 19:17 »

Hejsa!

Min far og jeg overvejer at tage på en tur til London for at se Arsenal. Vi var sidste år med den danske fanklub derovre. Jeg tænker så på, om det måske er muligt, at få fly+hotel+billetter til billigere penge end en klubtur med fanklubben. Nogle der ved, om det overhovedet kan betale sig, eller om man ligeså godt kan tage klubturen endnu en gang?

Tak på forhånd. Smiley
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #39: 18 Aug 2011, 19:28 »

Jamen det kommer jo meget anpå kampen, samt hvad du selv har af muligheder for at skaffe biletter til kampen.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #40: 18 Aug 2011, 19:30 »

Kampen der er snakket om er Arsenal-Everton, men andet er da også muligt! Har ikke selv den store mulighed for at skaffe billetter.
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #41: 18 Aug 2011, 19:36 »

Okay, well den spilles først i december kan jeg se, og dermed kan du ikke købe billetter pt, og der ligger ej heller en fast kampdato.
Enten skal i begge melde jer ind i med ret red membership hedder det hos jer, til 33 £ per person, også købe biletterne når de bliver sat til salg. Eller også skal i ud og finde et af de mange firmaer der sælger biletterne videre. Hvad der er billigst er jo så spørgsmålet, formentligt det første. I det medlemskab får i jo så også andre ting end blot lov til at købe biletterne. Kan måske enda være i allerede er medlemmer ?.

Fly og hotel, tjaeh det er jo helt op til en, om man vil lande på en mark eller tage heathrow og betale lidt mere. Samme med hotel man vælger selv om man vil bo på en mark uden for london eller i centrum.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #42: 18 Aug 2011, 19:39 »

Kiggede lige på jeres fanklubs tilbud, tjaeh er jo ikke rigtigt skrevet noget om hverken flyselskab eller hotel, så mon ikke det er ryanair fra billund og easyjet fra cph, til den lokale mark, uden for london.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #43: 18 Aug 2011, 19:41 »

Kan se at jeres fanclub ligesom vores er indehaver af en række sæsonkort til alle kampe som i så kan købe fra kamp til kamp, dette er naturligvis næppe en mulighed, til den givne kamp nu der laves en tur ud af det, men til andre kampe burde du kunne få dem derigennem, så frem du er medlem og der ikke er udsolgt.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #44: 11 Nov 2011, 23:19 »

Hi-jacker lige tråden engang..

I hvilket prisleje ligger billetter til Eredivisie, Bundesliga og 2. Bundesliga i, sådan generelt. Der vil næppe være tale om derbies, lokalopgør e.l., men blot 'almindelige' kampe so to speak.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010