Nå, jeg måtte jo slippe denne debat i går ved 4-tiden, da jeg jo skulle derind af, til det der blev en underholdende kamp, men med en ærgerlig udgang for nogen af os.
Jeg vil stadig mene, at det er grotesk, at folk kan fryde sig over et dansk nederlag. Noget fint ville være en ordentlig forklaring, men da jeg er af stik modsat holdning, vil jeg jo nok aldrig mene at den er ordentlig. Det pisser mig derfor meget mere af, at se disse latterlige kommentarer, der er anført af Absalonsen, som virkelig bringer denne debat meget godt. Tilsæt selv ironi, hvis I er i stand til at se den.
Nice

Ja, jeg syntes de tuder mere. Eller de gjorde i hvert fald med ham Niels Christian, for han var lidt af et "tude-hoved".
/Absalonsen - Vis kage er færdig og køler af nu..
Og dette var så svaret på, om du synes, at FCK-fans og spillere tuder mere end BIF. Jo jo, nu er NCH en gammel spiller, og han brokkede sig da også over ting, men for mig at se, har han ikke været i FCK's spilletrup nogensinde.
Hvem har brugt den flet gange??
/Absalonsen - Som må løbe fordi kagen næsten er færdig..
Ja, for man kan virkelig tælle det op, og igen synes jeg virkelig ikke, at du bringer noget konstruktivt til denne debat.
Altså når alt kommer til alt, så er BIF og FCK altså ikke så forskellige. At sige at man ligefrem hader modstanderen og deres fans er at gå over stregen. Had er en meget stærk følelse, som jeg ikke tror vi fans herhjemme kan forholde os til. Det er ikke som i andre sydlige lande hvor der er politiske og religiøse ting der spiller ind. Man kan måske ikke fordrage modstanderens fans, eller måden deres klub bliver kørt på, men der skal vidst lidt mere til for at sige at man hader nogen

det er en ide evt. at tjekke med en ordbog inden man slynger om sig med den slags ord.
mht til
vores skader, så har det mest været ledelsen og staben der har fremhævet det. De fleste fans jeg "kender" er ærgelige over det, men ved også at det sådanne ting der kan forekomme. Det skal man være forberedt på.
Her er jeg ret enig. Jeg vil tro, at mht. jeres skader, så opstår fokus på et problem, når man har hørt klubben udtale sig om det...
Vi græd ikke - Vi ærgede os!

Og igen et flot indlæg - det bringer utrolig meget frem her på et ellers velfungerende forum.
Det kan de få i UEFA Cuppen...der er også større chance for at få point til Danmark. Fremfor i CHL mod de store hold.
Øh, mon ikke det giver en del point at komme i gruppespillet i CHL. Hvis fck skulle ryge ud i kvalrunden her, har de en seedet modstander at se frem til, hvor den dårligste måske er BIF, men dem kan man ikke trække.
Og hvis det bliver klaret, har man 4 kampe at gøre noget i udover de 2 kval-kampe, og vejet op imod de 6 kampe i CHL gruppespillet, må det da gå lige op?
Tænk dig om, kommer de i CHL er det slut med at få point til Danmark. I UEFA Cuppen derimod kan de bedre skrabe point ind

Tænk dig selv om.
Jeg vil skyde på, at man får flere point for at opnå et godt resultat i chl end i EC. Derfor, opvejet imod modstanden, må man da sige, at det ville være klart bedre med et hold i chl.
Tiltrække spillere? det gaver vel ikke andre end FCK selv. Viborg får da ikke bedre spillere af den grund. Og som BIF fan håber jeg selvfølgelig at de ender i det lille gruppespil, nemlig i UEFA Cuppen, der mener jeg også chancen for point er større. Hvis de altså når til gruppespillet.
Det vil da uden tvivl gavne DK at få et hold med i CHL. - og ikke kun FCK. Selvglad som jeg er, kan jeg da bare citere mig selv fra tidligere i tråden, da det ellers bare ville være det samme som at gentage sig selv:
1) Point til DK. Man kan vist rolig sige, at det er gået de danske hold, med FCK som førerhund, skidt i Europa, og derved er vi helt nede og skrabe bunden, hvad angår point til de europæiske turneringer. Uden at være 100% sikker på fordelingen af disse vil jeg klart regne med, at hvis man kvalificerer sig fra 2. runde til 3. runde og fra 3. runde til gruppespillet, må det give en del point til landet.
2)BIF vil blive nødsaget til at blive bedre. For når deres evige konkurrent forstærker sig, må de selv også gøre det. Det er en elastik-effekt vi kører med i dansk fodbold, hvor man "blot" skal kigge sig over skulderen efter den ene rival, som der har været. Så hvis FCK kommer i CHL og derved kan tiltrække flere spillere, må BIF også handle ind og gøre sig bedre for at følge med.
3)Opdagelsen. Opdagelsen af dansk fodbold har været væk stort set de senere par år. Hvis man som land får mere fokus på dansk klubfodbold kan vi få 2 ting ud af det:
3.1)Tiltrække flere og bedre spillere til alle landets klubber(på deres respektive niveau selvfølgelig).
3.2)Videresalg af danske talenter og etablerede spillere. Hvis den danske liga vil blive mere anerkendt, vil flere klubber kigge herop ad, og de vil måske ikke nødvendigvis købe flere spillere, men de danske klubber kan sætte et lidt dyrere prisskilt på, idet man som land er mere respekteret og ikke bare sælger, fordi det er en overdådig situation, at udelandske klubber er interesserede.
Meget afhænger altså af succes i Europa, og jeg håber, at jeg ikke er den eneste, der satser på et lidt højere niveau i SAS-ligaen fremover
Det er lige hvad den er...
Jojo, korrekt, banen er det samme for alle, men det havde han jo også skrevet, så endnu en intetsigende one-liner - godt klaret hr.
Og det er ikke den klassiske udgave.. Men en lidt mindre rund, og med en mere konfrekt agtig bund.. Det er bare sagen!!!!! (Salve smiley her)
Og jeg som troede, at emnet var FCK-AJax?
Godt klaret at skrive udelukkende crap, men håber da, at kagen smagte dig.
Sjovt nok 3 minutter senere, må du hellere lige minde dig selv om, at du har lukket lort ord(undskylder sproget, mne det der trætter mig)

Men back to topic!
Bravo!
Bedre?? Har jeg aldrig sagt!
Det gjorde du stort set, som LosCules også fortalte.
Lige mine ord, Ramos..

Godt med lidt baggrundskor til Ramos, men det var nok endnu et glory-indlæg til dine 916 andre. Det gav desværre heller ikke meget godt til debatten.
Pis!! (/&&/((/&)/&)=??)/%&¤#!!!
Hvem ved, måske har du lært, at 1 ord er for lidt til et indlæg - det var nogle flotte tegn, og desværre, er andre hoppet med på vognen? :
lort
Du HADER måske også FCK, som Absalonsen og Mini90?
det lange dyr
Snak venligst pænt om Hangelands organer, eller hvad det nu var, du hentydede til. Jeg synes nu, det var et kønt mål.
Man kan jo næsten regne ud, hvem der er først på tasterne, når Ajax igen kommer foran?
Yes!! Nice..
En præstation i sig selv, great job, eller hvad man siger i dine kredse.
Hvordan var det nu med at Ajax fjerner alt skidt?...
Muhaha, den var god - kom så med banneret. Kan I ikke bare låne det af AGF fra sidste år?
Ellers, hvis I nu ikke skulle ha' set deres hilsen, så er det godt fundet på, eller noget!
Fint, det var en engangsforseelse med latterligheden, som man i øvrigt har hugget fra sidste år, men dette kunne jeg måske ha' sagt mig selv:
Det hedder jeg også på MSN. "Ajax fjerne skidtet ! - Farvel FCK"

Bravo, endnu et indlæg på kontoen og endnu et indlæg, der ikke bidrager til en skid debat.
Og inden vi skal høre på FCK fansene, vil jeg henvise dem til
dette! 
Jo tak min søde ven, du ku' måske forudse, at jeg var blevet lidt sulten, efter jeg har læst tråden igennem med disse intetsigende indlæg. Du er da nok indbegrebet af sjov!
Kan ikke lade vær med at fryde mig.. LOVE IT !
Og du er tilbage. Fryd dig ligeså meget du vil. Man kunne som fck-fan spørge om en hel del ting, men fuck det, du
hader os alligevel.
Hvad med FCK? de har vidst aldrig været i et UEFA Cup gruppespil heller.
Kæft jeg elsker mod-bitching. Det er du god til, og du kan tilmed FCK's lortehistorie
Fuldt ud fortjent. Fck, kunne ikke holde niveau, og derfor kørte Ajax den forholdsvis nemt over i anden halveg.
men på den anden side?? Fck havde jo en meget hård kamp forleden dag i Viborg, og så var banen også meget dårlig idag.. Så det er sikkert derfor det ikke blev til Københavns sejr..
Wee, du omtaler dem du hader igen. Smukt, og du hentyder igen til at FCK konstant tuder - jo jo, der er jo ikke rigtig så meget at sige til det, for du vil hade os alligevel og komme med de der, undskyld udtrykket, meget ubegavede bemærkninger.
Jeg har også altid haft den mening, at Zuma blev gjort bedre end han var, fordi han scorede nogle perler en gang i mellem.
Men ellers er jeg enig med Guldbrand, de to har ikke klassen..
Et pip mere derfra, selvfølgelig brød du dig ikke om Zuma, som ellers gang på gang er blevet fremhævet som en af suppens bedste spillere, men du hader ham jo også...
-------
Alt dette kogt sammen så synes jeg bestemt ikke, at denne debat har været god, selvom den sagtens kunne være blevet, da der sidder mange kløgtige folk bag skærmen, men ovenstående ændrer bare lidt på helhedsindtrykket.
Lad os nu få en god debat i stedet for alt det lort der bliver lukket ud, for selvom I har fået en ganske flot chat, så kan I bare ikke holde jer der.
/Hafiz -der ærger sig
Edit: For at alt dette ikke skal lyde som en negativ klagesang over dette fine forum, vil jeg da blot påpege, at det blot er denne tråd, der har fået mit pis i kog, og emnet som sådan.
Men det er højspændt forhold som altid, det der pse kontra bif.
Og nu er det tid til at vælge en farverig smiley, hmmm: