home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fck og Ajax
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem Vinder imorgen?  (Afstemning slut: 11 Aug 2006, 03:46)
Ajax?
- 19 (52,8%)
Fck
- 17 (47,2%)
Antal Stemmer: 36

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Fck og Ajax  (Læst 20318 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #120: 10 Aug 2006, 13:42 »

Jeg har også altid haft den mening, at Zuma blev gjort bedre end han var, fordi han scorede nogle perler en gang i mellem.

Men ellers er jeg enig med Guldbrand, de to har ikke klassen..

Ingen tvivl om at medierne har gjort ham bedre end han er.. Men jeg vil stadig mene at han var en rigtig god spiller da han spillede på sit højeste, og stadig være en spiller som ville kunne gøre en forskel i kampe mod f.eks. Ajax og det er det FCK har brug for.. spillere der kan hæve sit niveau i de store kampe. og en som er meget meget mere målfarlig !
Logged

Morti17
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #121: 10 Aug 2006, 14:00 »

Var så sikker på at Fck Vandt at jeg odset 500 kr på de kig vider! og hvad fanden sker der!
Men Eller Første halvleg var go! men anden Var Sku Skidt! Vi Kig Næsten Helt ned i De sidst 25minutter!
men Tror På en 1-o sejer i Ajax! også vi´nder vi på Straffe!?!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #122: 10 Aug 2006, 14:04 »

Var så sikker på at Fck Vandt at jeg odset 500 kr på de kig vider! og hvad fanden sker der!
Men Eller Første halvleg var go! men anden Var Sku Skidt! Vi Kig Næsten Helt ned i De sidst 25minutter!
men Tror På en 1-o sejer i Ajax! også vi´nder vi på Straffe!?!

Selvom FCK vinder 1-0 i Holland, så vil de ikke gå videre da Ajax går videre på reglen om udebanemål..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #123: 10 Aug 2006, 14:09 »

Var så sikker på at Fck Vandt at jeg odset 500 kr på de kig vider! og hvad fanden sker der!
Men Eller Første halvleg var go! men anden Var Sku Skidt! Vi Kig Næsten Helt ned i De sidst 25minutter!
men Tror På en 1-o sejer i Ajax! også vi´nder vi på Straffe!?!

Hvordan skulle i vinder 1-0 og vinde på straffe?? Hvis I vinder 1-0 er Ajx stadig videre!

Shit.. Glemte at se på Guldbrand's post..  Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #124: 10 Aug 2006, 14:09 »

Nå, jeg måtte jo slippe denne debat i går ved 4-tiden, da jeg jo skulle derind af, til det der blev en underholdende kamp, men med en ærgerlig udgang for nogen af os.

Jeg vil stadig mene, at det er grotesk, at folk kan fryde sig over et dansk nederlag. Noget fint ville være en ordentlig forklaring, men da jeg er af stik modsat holdning, vil jeg jo nok aldrig mene at den er ordentlig. Det pisser mig derfor meget mere af, at se disse latterlige kommentarer, der er anført af Absalonsen, som virkelig bringer denne debat meget godt. Tilsæt selv ironi, hvis I er i stand til at se den.


Nice  funny  Smiley


Ja, jeg syntes de tuder mere. Eller de gjorde i hvert fald med ham Niels Christian, for han var lidt af et "tude-hoved".

/Absalonsen - Vis kage er færdig og køler af nu..

Og dette var så svaret på, om du synes, at FCK-fans og spillere tuder mere end BIF. Jo jo, nu er NCH en gammel spiller, og han brokkede sig da også over ting, men for mig at se, har han ikke været i FCK's spilletrup nogensinde.

Hvem har brugt den flet gange??

/Absalonsen - Som må løbe fordi kagen næsten er færdig..

Ja, for man kan virkelig tælle det op, og igen synes jeg virkelig ikke, at du bringer noget konstruktivt til denne debat.



Altså når alt kommer til alt, så er BIF og FCK altså ikke så forskellige. At sige at man ligefrem hader modstanderen og deres fans er at gå over stregen. Had er en meget stærk følelse, som jeg ikke tror vi fans herhjemme kan forholde os til. Det er ikke som i andre sydlige lande hvor der er politiske og religiøse ting der spiller ind. Man kan måske ikke fordrage modstanderens fans, eller måden deres klub bliver kørt på, men der skal vidst lidt mere til for at sige at man hader nogen Smiley det er en ide evt. at tjekke med en ordbog inden man slynger om sig med den slags ord.

mht til vores skader, så har det mest været ledelsen og staben der har fremhævet det. De fleste fans jeg "kender" er ærgelige over det, men ved også at det sådanne ting der kan forekomme. Det skal man være forberedt på.

Her er jeg ret enig. Jeg vil tro, at mht. jeres skader, så opstår fokus på et problem, når man har hørt klubben udtale sig om det...

Vi græd ikke - Vi ærgede os!  Thumbs Up

Og igen et flot indlæg - det bringer utrolig meget frem her på et ellers velfungerende forum.

Det kan de få i UEFA Cuppen...der er også større chance for at få point til Danmark. Fremfor i CHL mod de store hold.

Øh, mon ikke det giver en del point at komme i gruppespillet i CHL. Hvis fck skulle ryge ud i kvalrunden her, har de en seedet modstander at se frem til, hvor den dårligste måske er BIF, men dem kan man ikke trække.

Og hvis det bliver klaret, har man 4 kampe at gøre noget i udover de 2 kval-kampe, og vejet op imod de 6 kampe i CHL gruppespillet, må det da gå lige op?

Tænk dig om, kommer de i CHL er det slut med at få point til Danmark. I UEFA Cuppen derimod kan de bedre skrabe point ind Smiley


Tænk dig selv om.
Jeg vil skyde på, at man får flere point for at opnå et godt resultat i chl end i EC. Derfor, opvejet imod modstanden, må man da sige, at det ville være klart bedre med et hold i chl.

Tiltrække spillere? det gaver vel ikke andre end FCK selv. Viborg får da ikke bedre spillere af den grund. Og som BIF fan håber jeg selvfølgelig at de ender i det lille gruppespil, nemlig i UEFA Cuppen, der mener jeg også chancen for point er større. Hvis de altså når til gruppespillet.

Det vil da uden tvivl gavne DK at få et hold med i CHL. - og ikke kun FCK. Selvglad som jeg er, kan jeg da bare citere mig selv fra tidligere i tråden, da det ellers bare ville være det samme som at gentage sig selv:

1) Point til DK. Man kan vist rolig sige, at det er gået de danske hold, med FCK som førerhund, skidt i Europa, og derved er vi helt nede og skrabe bunden, hvad angår point til de europæiske turneringer. Uden at være 100% sikker på fordelingen af disse vil jeg klart regne med, at hvis man kvalificerer sig fra 2. runde til 3. runde og fra 3. runde til gruppespillet, må det give en del point til landet.

2)BIF vil blive nødsaget til at blive bedre. For når deres evige konkurrent forstærker sig, må de selv også gøre det. Det er en elastik-effekt vi kører med i dansk fodbold, hvor man "blot" skal kigge sig over skulderen efter den ene rival, som der har været. Så hvis FCK kommer i CHL og derved kan tiltrække flere spillere, må BIF også handle ind og gøre sig bedre for at følge med.

3)Opdagelsen. Opdagelsen af dansk fodbold har været væk stort set de senere par år. Hvis man som land får mere fokus på dansk klubfodbold kan vi få 2 ting ud af det:

3.1)Tiltrække flere og bedre spillere til alle landets klubber(på deres respektive niveau selvfølgelig).

3.2)Videresalg af danske talenter og etablerede spillere. Hvis den danske liga vil blive mere anerkendt, vil flere klubber kigge herop ad, og de vil måske ikke nødvendigvis købe flere spillere, men de danske klubber kan sætte et lidt dyrere prisskilt på, idet man som land er mere respekteret og ikke bare sælger, fordi det er en overdådig situation, at udelandske klubber er interesserede.

Meget afhænger altså af succes i Europa, og jeg håber, at jeg ikke er den eneste, der satser på et lidt højere niveau i SAS-ligaen fremover




Det er lige hvad den er...

Jojo, korrekt, banen er det samme for alle, men det havde han jo også skrevet, så endnu en intetsigende one-liner - godt klaret hr.

Og det er ikke den klassiske udgave.. Men en lidt mindre rund, og med en mere konfrekt agtig bund.. Det er bare sagen!!!!! (Salve smiley her)

Og jeg som troede, at emnet var FCK-AJax?

Godt klaret at skrive udelukkende crap, men håber da, at kagen smagte dig.

Sjovt nok 3 minutter senere, må du hellere lige minde dig selv om, at du har lukket lort ord(undskylder sproget, mne det der trætter mig)
Opstemt Opstemt

Men back to topic!

Bravo!

Bedre?? Har jeg aldrig sagt!

Det gjorde du stort set, som LosCules også fortalte.

Lige mine ord, Ramos.. Wink

Godt med lidt baggrundskor til Ramos, men det var nok endnu et glory-indlæg til dine 916 andre. Det gav desværre heller ikke meget godt til debatten.


Pis!! (/&&/((/&)/&)=??)/%&¤#!!!

Hvem ved, måske har du lært, at 1 ord er for lidt til et indlæg - det var nogle flotte tegn, og desværre, er andre hoppet med på vognen? :

lort


Du HADER måske også FCK, som Absalonsen og Mini90?


det lange dyr

Snak venligst pænt om Hangelands organer, eller hvad det nu var, du hentydede til. Jeg synes nu, det var et kønt mål.

Man kan jo næsten regne ud, hvem der er først på tasterne, når Ajax igen kommer foran?

Yes!! Nice..

En præstation i sig selv, great job, eller hvad man siger i dine kredse.

Hvordan var det nu med at Ajax fjerner alt skidt?...

Muhaha, den var god - kom så med banneret. Kan I ikke bare låne det af AGF fra sidste år?

Ellers, hvis I nu ikke skulle ha' set deres hilsen, så er det godt fundet på, eller noget!

Fint, det var en engangsforseelse med latterligheden, som man i øvrigt har hugget fra sidste år, men dette kunne jeg måske ha' sagt mig selv:

Det hedder jeg også på MSN. "Ajax fjerne skidtet ! - Farvel FCK"

  Smiley

Bravo, endnu et indlæg på kontoen og endnu et indlæg, der ikke bidrager til en skid debat.

Og inden vi skal høre på FCK fansene, vil jeg henvise dem til dette!

 Thumbs Up

Jo tak min søde ven, du ku' måske forudse, at jeg var blevet lidt sulten, efter jeg har læst tråden igennem med disse intetsigende indlæg. Du er da nok indbegrebet af sjov!

Kan ikke lade vær med at fryde mig.. LOVE IT !

Og du er tilbage. Fryd dig ligeså meget du vil. Man kunne som fck-fan spørge om en hel del ting, men fuck det, du hader os alligevel.

Hvad med FCK? de har vidst aldrig været i et UEFA Cup gruppespil heller.

Kæft jeg elsker mod-bitching. Det er du god til, og du kan tilmed FCK's lortehistorie

Fuldt ud fortjent. Fck, kunne ikke holde niveau, og derfor kørte Ajax den forholdsvis nemt over i anden halveg.

men på den anden side?? Fck havde jo en meget hård kamp forleden dag i Viborg, og så var banen også meget dårlig idag.. Så det er sikkert derfor det ikke blev til Københavns sejr..

Wee, du omtaler dem du hader igen. Smukt, og du hentyder igen til at FCK konstant tuder - jo jo, der er jo ikke rigtig så meget at sige til det, for du vil hade os alligevel og komme med de der, undskyld udtrykket, meget ubegavede bemærkninger.

Jeg har også altid haft den mening, at Zuma blev gjort bedre end han var, fordi han scorede nogle perler en gang i mellem.

Men ellers er jeg enig med Guldbrand, de to har ikke klassen..

Et pip mere derfra, selvfølgelig brød du dig ikke om Zuma, som ellers gang på gang er blevet fremhævet som en af suppens bedste spillere, men du hader ham jo også...


-------

Alt dette kogt sammen så synes jeg bestemt ikke, at denne debat har været god, selvom den sagtens kunne være blevet, da der sidder mange kløgtige folk bag skærmen, men ovenstående ændrer bare lidt på helhedsindtrykket.

Lad os nu få en god debat i stedet for alt det lort der bliver lukket ud, for selvom I har fået en ganske flot chat, så kan I bare ikke holde jer der.

/Hafiz -der ærger sig

Edit: For at alt dette ikke skal lyde som en negativ klagesang over dette fine forum, vil jeg da blot påpege, at det blot er denne tråd, der har fået mit pis i kog, og emnet som sådan.

Men det er højspændt forhold som altid, det der pse kontra bif.

Og nu er det tid til at vælge en farverig smiley, hmmm:  Peace


« Seneste Redigering: 10 Aug 2006, 14:48 af Hafiz » Logged

morten81
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #125: 10 Aug 2006, 15:37 »

Hørt hafiz. Det har været en fuldtændig tåbelige debat. Bla. anført af dem du omtaler her.


Ps melder mig bare lige ind i Hafiz støttekor nu, sådan er det. Der var noget man skulle ud med, men hafiz har ramt sømmet lige på hovedet.
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #126: 10 Aug 2006, 16:20 »

Jamen den gode Hafiz har bestemt ret i alt hvad han skriver, synd at han heller ikke selv kunne skrive en smule sobert. En anden gang ville det være lidt nemmere at tage seriøst, hvis Hafiz kunne tage en smule "gas" og desuden ikke selv begyndte at mudderkaste også. Du skriver selv en masse sarkastiske ting Hafiz, mon ikke man kunne skimte et glimt at drilleri eller ironi i nogle af vor andres indlæg også? jeg tror det.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2006, 16:28 af Ramos 4 » Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #127: 10 Aug 2006, 16:25 »

Den lille Homer Simpsons er fandme god, håber nogen fra Crewet læser det her og tilføje den på en eller anden måde Opstemt

Ja, den er ikke dårlig! Opstemt

Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #128: 10 Aug 2006, 16:49 »

@HafiZ: Jeg kan forstå at du savner et "ordentligt" argument. Efter min mening har det været der, blot kun i små bider af gangen.

Det er rigtigt at det giver flere point at komme i gruppespillet i CL end i EC. Man skal blot huske at det er lettere for et dansk hold at score ekstra point i EC. Jeg vil dog gerne give dig ret i, at der højst sandsynligt vil komme flere point til danmark hvis FCK kommer i CL end hvhis de kommer i EC.

Er det så ikke også bedst for dansk fodbold?
Nej, ikke efter min mening. CL giver nemlig ikke kun flere point til klubberne, men også flere penge. Bare kvalifikationen til Cl giver ca 26 mio. Derudover kommer de ekstra præmiepenge. Hvis FCK kommer i en "let" pulje vil de derfor i alt kunne samle ca. 30-35 mio, da jeg ikke regner med de går videre lige meget hvor heldige de skulle være med lodtrækningen.
30-35 mio i PS&Es regnskab vil betyde at der kommer endnu større uligevægt i dansk fodbold. Således vil det være fck der trækker fra de andre hold i ligaen og derved sikre sig, at ingen af de andre hold vil være stærke nok til at kvalificere sig.

Hvad er så godt for dansk fodbold?
Som jeg ser det vil det bedste være hvis alle danske hold kvalificerer sig til Uefa Cuppen og klarer sig pænt. Således for danmark mange point og mindre uligevægt af styrkeforhold. Dette betyder bedre økonomi til midterklubberne, en mere attraktiv liga, hvilket betyder at folk gerne tager et år eller to i de mindre klubber, og flere lige kampe. Dette træner holdene til at spille i et højere tempo i længere tid og derved have bedre chancer i Europa, således, at vi kan få, ikke bare ét, men flere danske hold i CL.

Jeg håber du finder dette et seriøst argument, men ved også godt at du nok ikke ser længere end til mit profilbillede Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #129: 10 Aug 2006, 17:01 »

@HafiZ: Jeg kan forstå at du savner et "ordentligt" argument. Efter min mening har det været der, blot kun i små bider af gangen.

Det er rigtigt at det giver flere point at komme i gruppespillet i CL end i EC. Man skal blot huske at det er lettere for et dansk hold at score ekstra point i EC. Jeg vil dog gerne give dig ret i, at der højst sandsynligt vil komme flere point til danmark hvis FCK kommer i CL end hvhis de kommer i EC.

Er det så ikke også bedst for dansk fodbold?
Nej, ikke efter min mening. CL giver nemlig ikke kun flere point til klubberne, men også flere penge. Bare kvalifikationen til Cl giver ca 26 mio. Derudover kommer de ekstra præmiepenge. Hvis FCK kommer i en "let" pulje vil de derfor i alt kunne samle ca. 30-35 mio, da jeg ikke regner med de går videre lige meget hvor heldige de skulle være med lodtrækningen.
30-35 mio i PS&Es regnskab vil betyde at der kommer endnu større uligevægt i dansk fodbold. Således vil det være fck der trækker fra de andre hold i ligaen og derved sikre sig, at ingen af de andre hold vil være stærke nok til at kvalificere sig.

Hvad er så godt for dansk fodbold?
Som jeg ser det vil det bedste være hvis alle danske hold kvalificerer sig til Uefa Cuppen og klarer sig pænt. Således for danmark mange point og mindre uligevægt af styrkeforhold. Dette betyder bedre økonomi til midterklubberne, en mere attraktiv liga, hvilket betyder at folk gerne tager et år eller to i de mindre klubber, og flere lige kampe. Dette træner holdene til at spille i et højere tempo i længere tid og derved have bedre chancer i Europa, således, at vi kan få, ikke bare ét, men flere danske hold i CL.

Jeg håber du finder dette et seriøst argument, men ved også godt at du nok ikke ser længere end til mit profilbillede Wink

Tak for at tage mit indlæg seriøst, og bruge det konstruktivt for det første.

Det økonomiske aspekt er helt sikkert en balance, som de andre klubber frygter for, når enten BIF eller FCK forsøger sig i CHL.
Jeg er helt enig på det område, at man virkelig ser CHL som en pengeturnering.

Så konklusionen må nok være, at mange ønsker en mellemvej som hedder EC fremfor at se konkurrenterne i CHL, da det nok vil gøre klubben ekstrem stærk.

Godt indlæg, og jeg kigger altid på ordene, før jeg ta'r et kig på profilbilledet, og lidt spas skal der jo være plads til Rullende Øjne

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #130: 10 Aug 2006, 17:07 »

Jamen den gode Hafiz har bestemt ret i alt hvad han skriver, synd at han heller ikke selv kunne skrive en smule sobert.
Tak for at du kalder mig god, det varmer, medmindre det også var ironisk? - Set nu at folk ikke kan gennemskue ironi - hva ba?

Sober snak kan du finde fra min side på side 1-4, hvor latterlighederne allerede var begyndt, men jeg forsøgte at få vendt debatten op til noget konstruktivt, så vi faktisk kunne benytte dette forum til noget ordentligt. Det er jo trods alt det, det er til for?!

En anden gang ville det være lidt nemmere at tage seriøst, hvis Hafiz kunne tage en smule "gas" og desuden ikke selv begyndte at mudderkaste også. Du skriver selv en masse sarkastiske ting Hafiz, mon ikke man kunne skimte et glimt at drilleri eller ironi i nogle af vor andres indlæg også? jeg tror det.
Jeg kan sagtens tage gas, men jeg kan ærlig talt ikke se det ekstremt sjove i de der intetsigende one-liners, det må andre sgu da give mig ret i? - er det ikke rarest at læse et veludført indlæg, i stedet for at trykke nytteløst ind på topic og læse 3 latterlige ord af en glory-hunter, der går efter indlæg.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at du forsøger at lave lidt "spas"(for at blive i dine situationstegn) med at gentage sætningen om at Ajax fjerner skidtet - jeg kan sagtens se det sjove i det. Men set over en bred kam af bl.a. dine og specielt andres indlæg, kommer den altså med under kategorien "latterligheder", der ikke bringer en skid til en debat.

Selvfølgelig er jeg selv sarkastisk, men forsøger samtidig ikke at være dobbeltmoralsk, og bringer derfor argumenter på banen - ikke at folk skal være enige med mig, men jeg vil bare ikke ha' FMF's debatforum til at blive fyldt med dumme one-liners.

Og ærlig talt, så i det indlæg jeg lavede ovenfor, synes jeg ikke, at der var mange, der lavede det såkaldte "gas", men det var sgu bare latterligt det meste af det.
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #131: 10 Aug 2006, 17:13 »

Tak for at du kalder mig god, det varmer, medmindre det også var ironisk? - Set nu at folk ikke kan gennemskue ironi - hva ba?

Sober snak kan du finde fra min side på side 1-4, hvor latterlighederne allerede var begyndt, men jeg forsøgte at få vendt debatten op til noget konstruktivt, så vi faktisk kunne benytte dette forum til noget ordentligt. Det er jo trods alt det, det er til for?!
Jeg kan sagtens tage gas, men jeg kan ærlig talt ikke se det ekstremt sjove i de der intetsigende one-liners, det må andre sgu da give mig ret i? - er det ikke rarest at læse et veludført indlæg, i stedet for at trykke nytteløst ind på topic og læse 3 latterlige ord af en glory-hunter, der går efter indlæg.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at du forsøger at lave lidt "spas"(for at blive i dine situationstegn) med at gentage sætningen om at Ajax fjerner skidtet - jeg kan sagtens se det sjove i det. Men set over en bred kam af bl.a. dine og specielt andres indlæg, kommer den altså med under kategorien "latterligheder", der ikke bringer en skid til en debat.

Selvfølgelig er jeg selv sarkastisk, men forsøger samtidig ikke at være dobbeltmoralsk, og bringer derfor argumenter på banen - ikke at folk skal være enige med mig, men jeg vil bare ikke ha' FMF's debatforum til at blive fyldt med dumme one-liners.

Og ærlig talt, så i det indlæg jeg lavede ovenfor, synes jeg ikke, at der var mange, der lavede det såkaldte "gas", men det var sgu bare latterligt det meste af det.


Det er jeg enig i, det eskalerede for meget til sidst desværre. Jeg ville bare pointere at jeg ikke forsøgte at ødelægge debatten, men da der ikke var mange at debattere sagligt med, udviklede det sig som det gjorde.  Ubeslutsom så kommer man til at small-talke i stedet for.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #132: 10 Aug 2006, 17:17 »

Nå, men back to topic:

Hvad var det med den der kage?
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #133: 10 Aug 2006, 17:17 »

Smagte den godt?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #134: 10 Aug 2006, 17:18 »

Det er jeg enig i, det eskalerede for meget til sidst desværre. Jeg ville bare pointere at jeg ikke forsøgte at ødelægge debatten, men da der ikke var mange at debattere sagligt med, udviklede det sig som det gjorde.  Ubeslutsom så kommer man til at small-talke i stedet for.

Nu var det primært heller ikke Dig, som jeg "langede" ud efter, men det irriterer mig blot, at man ikke kan se tråd som denne blive gennemført på et godt niveau, for folk herinde er jo ikke dumme.


KNM:
 Græder  ticked off
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010