home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67527 gange)
andraah
Gæst
 
Bayern München Tråd
« : 09 Aug 2006, 00:24 »

Jeg er en helfrelst Bayern fan, og vil forsøke å holde denne tråden oppdatert så ofte jeg kan. Hadde vært greit om andre Bayern fan kunne hjelpe til.  Wink (håper det ikke er noen Bayern tråd fra før av, jeg blade igjennom men fant ingen)

Fredag starter Bundesliga 06/07 med Bayern München - Dortmund på Allianz Arena. I den anledning vil Oliver Kahn spille sin 500 Bundesliga kamp for Det tyske storlaget.

Baryern har som sikker alle har fått med seg, mistet sin eminente spiller Michael Ballack til Chelsea. Magath har ike handlet inn noen direkte erstater for ham, men det kan tekes at VM`s beste Unge Spiller Podolsik vil kunne ta over rollen til Ballack.

Så vil Bayern vine serien eller CL, diskuter i vei og kom med nyheter.  Smiley
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #1: 09 Aug 2006, 09:39 »

Jeg er kæmpe fan af Bayern og følger dem i tykt og tyndt!

- Podolski har nu haft tid til at spille sammen med holdet og fået trænet sig ind, og jeg er sikker på at han er 100% klar på at vise hvad han virkelig kan fra starten af! Det bliver noget hårdede uden ballack som har styret hele holdet med hård hånd. Det bliver spænende at se om der er nogen som kan udfylde hans plads.

Glæder mig meget til bundesligaen starter igen, det bliver godt! Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #2: 09 Aug 2006, 10:01 »

Når det kommer til tysk fodbold er jeg Dortmund fan. Så jeg glæder mig meget til Fredag når de gæster Bayern. Og jeg håber at Dortmund får point med derfra selvom det vil blive meget svært...  Men skulle ikke undre mig hvis Bayern vinder med 1 mål scoret i det 9. minuts overtid.. så heldige er Bayern nemlig.. hehe   crazy   Men spas til side. Bayern ender sikkert som tyske mestre igen, selvom det nok ikke bliver så "nemt" som sidste år efter salget af Ballack. Men hvis Bayern skal have succes i europæisk turneringer i år. Så skal de efter min mening ud og hente nogle store navne der kan løfte spillet mod de helt helt store hold. Lidt synd for dem at de ikke fik Ruud van Nistelroy, for det er ellers spillere som ham de kunne bruge.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #3: 09 Aug 2006, 11:05 »

Guldbrand -> Du har helt ret.. Truppen begynder efter min mening at blive lidt tynd! Podolski skal virkelig vise noget, og det må simpelthen ikke ske at han er en fiasko, han SKAL spille godt .. Eftersom vi har mistet ballack og makaay er slet ikke hvad han har været .. Suk, savner Elber!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #4: 09 Aug 2006, 11:15 »

ja det kan godt være jeres trup er tynd.. men jeg tror nu alligevel ikke at man skal frygte noget i Bayern. De er stadig overlegne i forhold til de andre hold i ligaen, og tager nok mesterskabet som forventet. Og det er vel de færreste der alligevel forventer at Bayern når længere end til kvart /semifinalerne i CL.. Og det tror jeg også godt de kan med den trup de har nu. Alt efter hvilke modstandere de møder. Men hvor de før måske havde en okay chance for at klare sig mod hold som Milan, Chelsea og Barcelona. Må det nok siges at det har de ikke længere holdet til at kunne. Ellers vil det være lidt af en overraskelse ihvertfald. Men man kan jo håbe at Bayern storheds tid er ved at være ovre. Og de andre tyske hold kan komme lidt frem i solen også.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #5: 09 Aug 2006, 11:31 »

Håber selvfølgelig ikke at vores storheds er ovre, og tror det heller ikke! Med hensyn til chancen for at komme i champions league, så er den meget 50/50 synes jeg. Nu er det efter hånden et par år siden vi har haft rigtig succes .. HÅber drengene kan komme langt, også uden ballack Smiley
Logged

andraah
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #6: 11 Aug 2006, 22:49 »

Da var første kamp i Bundesliga unnagjort og det endte med 2-0 seier til Bayern München over Dortmund. Makaay og Schweinsteiger scooret målene.  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #7: 11 Aug 2006, 22:51 »

Og Kahn reddede Bayern til sejr med en del redninger til sidst.. Specielt Smolarek var skurken, men også Dede og Valdez brændte store tilbud

EDIT: INDLÆG 600
« Seneste Redigering: 11 Aug 2006, 22:53 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #8: 11 Aug 2006, 23:02 »

Dejligt at vi kommer godt igang med en sejr over Dortmund .. Endnu mere vigtigt at Makaay får en god start på sæsonen men nogle mål .. SKØNT Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #9: 13 Mar 2008, 19:58 »

Skal vi få hevet denne tråd frem igen og se frem til lørdagens kamp?? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #10: 23 Mar 2008, 21:42 »

ok nu skal de andre freaks lære noget

Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #11: 23 Mar 2008, 21:43 »

jeg tror vi vinder det hele i år

men vi skal passe på i finale mod Dortmund
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #12: 23 Mar 2008, 21:45 »

og vi skal ikke tag balack hjem, når vi for Borowski på en fri
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #13: 23 Mar 2008, 21:46 »

Ikke meget der er skrevet i denne tråd om så stor en klub !
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #14: 23 Mar 2008, 21:48 »

netop jeg vil gøre en forskel men det er svært den har sovet for længe
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010