home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM10
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM10  (Læst 121569 gange)
AFC
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #180: 06 Jul 2010, 18:26 »

Jeg er kørt død i FM10 og har ingen anelse om hvem jeg skal være.
Det skal helst være et hold fra England, Spanien eller Italien. De må godt have et okay transferbudget og et spændende hold.
Kom med nogle bud!
Cardiff måske? Eller Napoli? Har været begge hold, og det har dog godt nok været sent henne i spillet, men de har stadig nogle spændende spillere. Kan da sige, at jeg fik Frazier Campbell og David N'gog til Cardiff i 2014 vist. Smiley

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #181: 06 Jul 2010, 18:34 »

Tak for buddene, men har valgt Udinese. Så må jeg håbe det kan fange mig Smiley

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #182: 06 Jul 2010, 18:37 »

ellers så download Eastpool , jeg er lige kommet igang med dem og de er rigtig sjove .. Dette er til TimE

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 06 Jul 2010, 18:44 »

Hvor spiller Eastpool henne? og hvor kan det hentes henne, kan ikke lige se det herinde Smiley?

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Chamberlain15
Manager

« Svar #184: 06 Jul 2010, 18:48 »

Så er jeg kørt død i de spil jeg har, og nu vil jeg lige spille med nogen mindre hold, det må gerne være helt ned på "llm-niveau"
Klubben må meget gerne have været en forholdsvis stor klub engang og skal ligge i Tyskland, England eller Spanien Smiley ja faktisk alle størrere fodbold-nationer i Europa bortset fra Italien Smiley

Vil da igen nævne Reading FC fra Coca-Cola Championship. Har et spil med dem som er rigtig sjovt og er rigtig fanget af det!. De har en masse gode talenter og så har de en fin trup fra starten af. Især spillere som Gylfi Sigurdsson, Noel Hunt og Matt Mills er rigtig spændende. De starter med 2 millioner til indkøb så vidt jeg husker så du skal bare kigge efter gratis spillere eller leje nogen fra Premier League klubberne. Med de rigtige indkøb og en god taktik kan man sagtens rykke op i første sæson!. Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #185: 06 Jul 2010, 19:23 »

Ja det kunne da også være en mulighed, tak begge Smiley

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Hvidberg
Juniorspiller
**

« Svar #186: 07 Jul 2010, 16:57 »

Leder efter en klub med et hold stort set kun bestående af talenter helst i sydamerika, transferbudget etc. er ikke særlig vigtigt

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #187: 07 Jul 2010, 23:03 »

Leder efter en lille klub men som spiller i en af de store nationer i Europa og som kommer fra en storby så der dermed er mulighed for at få et stort publikum til kampene når man engang får bygget klubben op til en storklub Smiley

FC Barcelona

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #188: 07 Jul 2010, 23:06 »

Leder efter en lille klub men som spiller i en af de store nationer i Europa og som kommer fra en storby så der dermed er mulighed for at få et stort publikum til kampene når man engang får bygget klubben op til en storklub Smiley

Paris FC 2000?

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Hvidberg
Juniorspiller
**

« Svar #189: 07 Jul 2010, 23:52 »

Så er jeg kørt død i de spil jeg har, og nu vil jeg lige spille med nogen mindre hold, det må gerne være helt ned på "llm-niveau"
Klubben må meget gerne have været en forholdsvis stor klub engang og skal ligge i Tyskland, England eller Spanien Smiley ja faktisk alle størrere fodbold-nationer i Europa bortset fra Italien Smiley

leeds!

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Krenchel12
Lilleputspiller
*

« Svar #190: 08 Jul 2010, 13:59 »

Jeg søger et langt og sjovt save det skal ikke være i Engelsk eller spansk fodbold

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #191: 08 Jul 2010, 14:57 »

Jeg søger et langt og sjovt save det skal ikke være i Engelsk eller spansk fodbold

Personligt er jeg i gang med et Ajax projekt, hvori jeg stort set kun bruger egne talenter, eller henter talenter. Så satser jeg meget på at omskole spillere, f. eks har jeg omskolet Lodeiro til angriber og han gør det fantastisk. mit projekt har gjort at spillere som Suarez, Pantelic og Gabri har måttet forlade klubben. Planen er at holde ved denne stil, indtil jeg måske kan komme videre til Tyskland eller lignende og så videre derfra til en af de tre store turneringer...

Krenchel12
Lilleputspiller
*

« Svar #192: 08 Jul 2010, 15:04 »

Har været ajax der vandt jeg chl 2 gange der havde jeg både talenter og erfarne spiller

greve1
Lilleputspiller
*

« Svar #193: 08 Jul 2010, 15:21 »

Hey... ville bare lige have et hjælpende hånd... for jeg vil gerne i gang med et nyt game... og jeg er kommet frem til at jeg enten vil være Valencia eller At. Madrid.. så vil lige høre hvilken af de to hold vil i anbefale???Smiley

2-6 vil blive husket i meget meget lang tid... Opstemt det var genialt bold Barca!!!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 08 Jul 2010, 18:52 »

Udfordring: Queens Park - skotske 3.division - Amatør/halvtidsprofessionelklub - Spiller på det skortske nationalstadion - Så vidt jeg lige husker en udemærrket gæld du skal afdrage på - Traditionsrig gammeldags skotsk/britsk klub-. Alt i alt en af de mest ultimative udfordringer i FM, men det kan koste mange frustrerende timer at køre dem i stilling til succes, krævede mig 3 forskellige saves at få dem op i Scottish premier league Smiley Håber du har mod til det.

- 96 -

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010