home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM10
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM10  (Læst 121356 gange)
Roxer
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #90: 29 Jun 2010, 20:17 »

Jeg vil gerne være et spansk hold, men jeg aner vitterligt intet om, hvem der er sjove at spille med etc. Jeg er åben over for alle bud.
Hvis du savner lidt udfordring kunne du jo vælge et hold som Valladolid Wink

Trezegol777
Lilleputspiller
*

« Svar #91: 29 Jun 2010, 20:34 »

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, kan slet ikke starte et nyt save, går død efter en sæson.

Har lige haft en hvor jeg nåde til Oktober 2031, lige siden har jeg ikke kunnet spille FM, What to do?

Mit eneste ønske er at det ikke må være Juventus, Real Madrid, Barcelona, ManU, Chelsea, Bayern, Arsenal, Liverpool, Inter, MIlan, kort sagt alle de store hold.

Holdet må godt være et fattigt af slagses, dog ikke for langt nede i rækkeren.

Skyd løs.

Ps.

Har prøvet hold som Valladolid, Leverkusen og BKFrem.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2010, 20:40 af Trezegol777 » Logged

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #92: 29 Jun 2010, 21:15 »

Köln Wink de er et spændende hold, med Tosic og Podolski

Impossible Is Nothing

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #93: 29 Jun 2010, 21:18 »

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, kan slet ikke starte et nyt save, går død efter en sæson.

Har lige haft en hvor jeg nåde til Oktober 2031, lige siden har jeg ikke kunnet spille FM, What to do?

Mit eneste ønske er at det ikke må være Juventus, Real Madrid, Barcelona, ManU, Chelsea, Bayern, Arsenal, Liverpool, Inter, MIlan, kort sagt alle de store hold.

Holdet må godt være et fattigt af slagses, dog ikke for langt nede i rækkeren.

Skyd løs.

Ps.

Har prøvet hold som Valladolid, Leverkusen og BKFrem.

hvad med Athletic Bilbao? de har et fint hold. Og så er der en stor udfordring i, at man kun må købe og leje spillere fra baskerlandet Wink

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Trezegol777
Lilleputspiller
*

« Svar #94: 29 Jun 2010, 21:33 »

Köln Wink de er et spændende hold, med Tosic og Podolski

Ved ikke hvad det er men, af en eller anden grund kan jeg ikke se mig selv styre Köln, kan ellers godt lide Podolski. men ellers tak for hjælpe.

hvad med Athletic Bilbao? de har et fint hold. Og så er der en stor udfordring i, at man kun må købe og leje spillere fra baskerlandet Wink

En klar mulighed, ville dog lige vente lidt inden jeg beslutter mig.

Tak for hjælpe.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #95: 29 Jun 2010, 22:10 »

Leder efter et hold. Åben overfor alt. I må meget gerne begrunde. Hit me Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #96: 29 Jun 2010, 22:40 »

Leder efter et hold. Åben overfor alt. I må meget gerne begrunde. Hit me Thumbs Up

Så vil jeg byde ind med Hellas Verona.!
HV er en gammel klub fra 1903, der blandt andet har haft Elkjær og Laursen på holdet. De har vundet et mesterskab i 1985 hvor bl.a. Elkjær spillede der.
De spiller til dagligt i serie c, gruppe 2. hvor de er blevet nullet lidt i søvn.
Potentialet til at lave noget stort er der. De deler station med Chievo, hvor der har en kapacitet på 39211 tilskuere, og klubben har desuden ingen gæld.
De har ikke så mange penge til at starte med, men ved at hente nogle gode fri transfer spillere er mulighederne der.
De er seedet til en placering som nummer 5, men det er muligt at vinde rækken. Det gjorde jeg hvert fald Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #97: 29 Jun 2010, 22:46 »

Så vil jeg byde ind med Hellas Verona.!
HV er en gammel klub fra 1903, der blandt andet har haft Elkjær og Laursen på holdet. De har vundet et mesterskab i 1985 hvor bl.a. Elkjær spillede der.
De spiller til dagligt i serie c, gruppe 2. hvor de er blevet nullet lidt i søvn.
Potentialet til at lave noget stort er der. De deler station med Chievo, hvor der har en kapacitet på 39211 tilskuere, og klubben har desuden ingen gæld.
De har ikke så mange penge til at starte med, men ved at hente nogle gode fri transfer spillere er mulighederne der.
De er seedet til en placering som nummer 5, men det er muligt at vinde rækken. Det gjorde jeg hvert fald Smiley

Jeg støtter Marchangs forslag.  Thumbs Up Jeg vandt også Serie C i første sæson.  Hævet Øjenbryn

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 30 Jun 2010, 08:48 »

vil anbefale wigan da jeg synes de første sæsoner er virkelig spændede med dem, da du rent faktisk får adgang til en nogenlunde budget 150-300 mio. og man skal kæmpe lidt og i 2012 kan man allerede begynde at have liga cup og fa cup i rækkevidde, vandt min første liga cup med dem i 2012. er selv ved at afslutte sæson 2030 med dem.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #99: 30 Jun 2010, 11:08 »

Ok tak for foreslagene gutter Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krenchel12
Lilleputspiller
*

« Svar #100: 01 Jul 2010, 09:33 »

Søger et hold og det skal være et langt spil og det må ikke være et spansk hold TAK

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #101: 01 Jul 2010, 09:48 »

Schalke?

Seller95
Manager

« Svar #102: 01 Jul 2010, 09:55 »

Søger et hold og det skal være et langt spil og det må ikke være et spansk hold TAK

HUDDERSFIELD, de spiller i den 3 bedste engelske række.
Er selv igang med dem, og det er nok det mest underholdende spil jeg har haft i FM10, de har et godt hold, og en medieprognose på 8, men med godt spil, og gode transfers kan du let rykke op i første sæson. De har et godt hold, med mange unge talenter.

Synes du skulle tage et kig på dem, jeg kan VARMT anbefale dem. Smiley

Arsenal <3

LosBlancos26
Gæst

« Svar #103: 01 Jul 2010, 10:05 »

Jeg kan anbefale Köln  Peace

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #104: 01 Jul 2010, 10:14 »

Hvis du ikke har andre kriterier, så synes jeg du skulle kigge lidt rundt i tråden der er mange gode forslag Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010