home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM10
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM10  (Læst 109810 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Hvem skal jeg være? FM10
« : 08 Jun 2010, 08:45 »

Det er såmænd bare for at genoprette trådene Smiley

EDIT:  Men jeg kan da selv starte Smiley

Et hold der spiller i den bedste række, og som har chancen for at spille med i toppen, men ikke er seedet top 5.
Helst i nogle af de lidt større ligaer. Ment på den måde, at jeg ikke gider spille i den slovakiske Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 08:48 af blomvikings » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #1: 08 Jun 2010, 09:58 »

Det er såmænd bare for at genoprette trådene Smiley

EDIT:  Men jeg kan da selv starte Smiley

Et hold der spiller i den bedste række, og som har chancen for at spille med i toppen, men ikke er seedet top 5.
Helst i nogle af de lidt større ligaer. Ment på den måde, at jeg ikke gider spille i den slovakiske Smiley
Med så få krav har du jo massere af muligheder:

Er du til italiensk fodbold, så tag et kig på Sampdoria - et ganske spændende hold med en fin trup. Der er mulighed for at nå top placering inden for 2-3 sæsoner og spille i europa måske allerede efter første?

West Ham i England er et herligt hold - igen med en god trup, den har ikke de store mangler og der er penge nok til at dække ind de steder der mangler, endda uden salg. Det er et hold med muligheder, da der i truppen findes en håndfuld "stjerner", som danner grundstammen, samt et par talenter og en masse "fylde" spillere. Tag et kig på det!

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #2: 08 Jun 2010, 10:08 »

Med så få krav har du jo massere af muligheder:

Er du til italiensk fodbold, så tag et kig på Sampdoria - et ganske spændende hold med en fin trup. Der er mulighed for at nå top placering inden for 2-3 sæsoner og spille i europa måske allerede efter første?

West Ham i England er et herligt hold - igen med en god trup, den har ikke de store mangler og der er penge nok til at dække ind de steder der mangler, endda uden salg. Det er et hold med muligheder, da der i truppen findes en håndfuld "stjerner", som danner grundstammen, samt et par talenter og en masse "fylde" spillere. Tag et kig på det!


Tror jeg vil tage et kig på West Ham! Lyder egentlig meget spændende ! Jeg spillede et langt spil med dem i 08'eren, så det ku være jeg sku prøve igen Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #3: 08 Jun 2010, 10:11 »

Genoa i Italien er altid gode et par sæsoner fremme. De har også en del gode talenter.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #4: 08 Jun 2010, 10:15 »

Genoa i Italien er altid gode et par sæsoner fremme. De har også en del gode talenter.

Ja det har jeg næsten mærket på egen "krop" Smiley
Er pt. i anden sæson med Bordeaux(som jeg har mistet lysten til at spille med) og de slog mig næsten ud af CL gruppe spillet. Derudover fører de klart Serie A ved vinterpausen, med 9 point ned til Juventus på 2. pladsen!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #5: 08 Jun 2010, 11:20 »

Har I et forslag til et hold, med en god økonomi, en god starttrup og måske i en lidt mindre europæisk liga? Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #6: 08 Jun 2010, 14:29 »

Har I et forslag til et hold, med en god økonomi, en god starttrup og måske i en lidt mindre europæisk liga? Smiley

Standard Liege, kender ikke deres økonomi, men de har en spændene trup.
Ellers Red Bull Salzburg i Østrig.
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #7: 08 Jun 2010, 14:34 »

Jeg leder efter et midter/tophold i entet Ligue 1 (franske), eller Serie A (italienske) eller La Liga (spanske) Smiley.

Har ikke de store krav bare en god trup med mange talenter, men også nogle rutineret i blandt.
Logged

FCK

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #8: 08 Jun 2010, 14:43 »

Jeg leder efter et midter/tophold i entet Ligue 1 (franske), eller Serie A (italienske) eller La Liga (spanske) Smiley.

Har ikke de store krav bare en god trup med mange talenter, men også nogle rutineret i blandt.

Bordeaux er superfede at spille med, de har både Talenter, samt en superfed trup fra start af !
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #9: 08 Jun 2010, 14:49 »

Jeg leder efter et midter/tophold i entet Ligue 1 (franske), eller Serie A (italienske) eller La Liga (spanske) Smiley.

Har ikke de store krav bare en god trup med mange talenter, men også nogle rutineret i blandt.

Den lugter lidt af Paris Saint Germain, synes jeg! Dejligt hold at spille med. De har nogle rutinerede drenge, men også nogle unge talenter, som godt kan gøre sig på niveauet  Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #10: 08 Jun 2010, 14:55 »

Rennes har også et hold der sagtens kan konkurrere med de bedste, samtidig er de blevet kåret 3 år i træk for den bedste ungdomsfodboldskole i Frankrig( IRL )
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #11: 08 Jun 2010, 15:05 »

tror jeg tager PSG, men Rennes lyder sku også spændene kigger lige deres trupper igennem først.
Bordeaux er også et godt bud, men har været dem før.
Logged

FCK

BMH
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #12: 09 Jun 2010, 00:00 »

Jeg leder efter et midter/tophold i entet Ligue 1 (franske), eller Serie A (italienske) eller La Liga (spanske) Smiley.

Har ikke de store krav bare en god trup med mange talenter, men også nogle rutineret i blandt.

Hvis du ikke har startet et save så kig lige på Montpellier Herault, klubben er seedet nr. 19.
Men man kan opnå meget mere end  at spille om nedrykning, jeg endte godt oppe i den øverste halvdel af tabellen efter første sæson, som jeg lige har spillet færdig.
Truppen: De har nogle rigtig fine talenter og en god blanding af unge og rutinerede (synes jeg).
Finans: En gælds fri klub med fin økonomi. Man starter med et transferbudget på 0 kr, men hvis man redigere lidt i budgettet og evt. sælger en eller to kan man godt købe et par  hæderlige spillere.
Logged

greve1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #13: 09 Jun 2010, 11:27 »

Hej... hvilke regler er der i Serie A? med ikke - EU spiller mm??håber i kan hjælpe...

jeg godt at dette ikke hører inde her men har ledt i en evighed, og kan ikke finde svaret... håber i bærer over med mig...
Logged

2-6 vil blive husket i meget meget lang tid... Opstemt det var genialt bold Barca!!!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #14: 09 Jun 2010, 11:33 »

Du må købe to om året. Der er ingen regler for antal i truppen.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010