home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Nyt bilspil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nyt bilspil  (Læst 1835 gange)
ZhotLog
Gæst

Nyt bilspil
« : 08 Aug 2006, 20:01 »

Jeg overvejer at købe et nyt spil, med biler  Cool Og det skal ikke være spil som f.x Need for Speed eller Burnout.. Nej, jeg vil gerne have noget i Gran turismo stilen. Ved ikke helt om der er andre spil i den stil, men jeg mener at have hørt om noget lignende, der bare skulle være en smule bedre grafisk, og med Ferrairer Opstemt
Men den nyeste udgave af Granturismo, er efter mine oplysninger  4'eren, men jeg synes det ser ud som om der kommer en ny snart, da 4'eren kan erhverves for 200 kr, over nettet. Men har i nogen anelse om en evt. udgivelses dato, vil jeg være meget taknemmelig, og meget meget taknemmelig hvis i vil dele jeres altvidene hjerners viden med mig Opstemt  Så skriv hvis i ved noget, ellers får i en meget sur dreng på nakken   ticked off  Wink

Thore
Manager

Sv: Nyt bilspil
« Svar #1: 08 Aug 2006, 20:07 »

Tror ikk der kommer et nyt Gran Turisimo før den nye playstation kommer, så køb du roligt det spil til 200 kr. Det er sku en god pris.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-KNM-
Manager

« Svar #2: 08 Aug 2006, 20:25 »

Der er det nye TOCA 2. der kan du køre alt fra lastbiler til superbiler på en ekstrem realistisk måde.

Men som jeg forstår dig er du vidst mere ude efter et spil som GTR. Det er mere realistisk og bedre grafisk nd GT4 (Har ikke hørt noget om en ny GT). Har ikke selv prøvet det, men ved at flere professionelle racerkørere bruger det til at lære en bane at kende, og til at træne deres koncentration.

ZhotLog
Gæst

« Svar #3: 08 Aug 2006, 20:39 »

Tak for svarene Thore og KNM, men KNM, hvad står GTR for?

Thore
Manager

« Svar #4: 08 Aug 2006, 20:41 »

De der formel 1 spil, plejer de ikk også og være rimlig realistiske?
Den sidste version jeg har er godt tilbage fra 97, men der er der så også en dansker med  Opstemt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-KNM-
Manager

« Svar #5: 08 Aug 2006, 20:50 »

Den officielle titel er: GTR 2 (har lige opdaget der er kommet en 2'er) GT Racing game.

Tjeck evt. http://www.10tacle.com/gtr-game/

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 08 Aug 2006, 20:52 »

lol Opstemt
Men forresten har fundet noget der ser spændende ud, tag lige et kig på det og giv jeres mening, tak Smiley Dog kan jeg ikke helt finde ud af om det er den der slags "Career mode" som forekommer i GT 4... Hmm... Shockeret ved i det?
Nå men.. Link: http://www.boxgame.net/product.asp?P_ID=106382&strPageHistory=related

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 09 Aug 2006, 14:12 »

Gran turismo 4 blev bestilt igår. Men da jeg ikke nåede at bestille inden kl. 16, bliver pakken først sendt idag.. Og jeg kan derfor forvente at pakken ankommer til mit lille hjem imorgen Skuffet 

Gosser
Manager

« Svar #8: 09 Aug 2006, 14:27 »

Må jeg anbefale at du skaffer en Xbox 360, og køber dette fantastiske spil når det udkommer!

Btw, tror faktisk også nok det kommer til PC; det ser simpelthen genialt ud! Shockeret Opstemt

Tag et kig på billederne og filmene! Der er simpelthen alle mærker af fede biler med, og det ser så galt ud! Thumbs Up

Her er det til PC!

Gosser
Manager

« Svar #9: 12 Aug 2006, 21:21 »

Set det? Rullende Øjne

Gosser
Manager

« Svar #10: 15 Aug 2006, 18:45 »

Arh, c'mon, du skal sgu se det Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010