home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub  (Læst 41810 gange)
billybob101
Lilleputspiller
*

Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #105: 29 Aug 2010, 14:12 »

Kapitel 11: Så er der mail

Et par dage er gået, siden Greg og jeg kom hjem fra Danmark, og vi har efterhånden også fået armene ned efter gårsdagens fantastiske 1-0 sejr over Lye FC. En sejr, der i den grad, har givet mig modet tilbage og løftet humøret. Og højt humør er et must i Dudley. Især nu her hvor der er begyndt at tikke mails ind, med svar fra de danske spillere vi tilbød kontrakt i sidste uge.

Svarene lyder nogenlunde ens.
 ”Tak for tilbuddet, men jeg finder det for useriøst”.
 ”Det passer ikke ind i mit liv lige nu, så ellers tak”.
 ”Jeg har en familie jeg skal tage mig af, så jeg må takke pænt nej”.

Ni mails med ordlyd a la ovenævnte læste jeg igennem, inden jeg kom til Carsten Müthels mail.
Han var frisk.
Han var gudhjælpemig frisk på udfordringen!
Den tidligere goalgetter fra Slagelse FC vil helt sikkert kunne tilføje holdet noget mere målfarlighed.

Og sørme om ikke også Mathias Twelling, en ung knægt fra Randers egnen takkede ja tak. Og Yaqoob Butt, en gammel Næstved dreng, som nok kan sætte skub i forsvaret. Og Jacob Søndergaard, kasseret ungdomsspiller i både Lyngby og FC Nordsjælland. Og Frederik Holt, Dennis Kuhre og Christian Ebbesen. Ja til sidst var jeg oppe på ni danske spillere, der var klar til at sætte snuden mod Dudley.

Af de ni er det dog kun Carsten Müthel, der har nogen egentlig divisionserfaring fra Danmark, mens resten er unge talenter, der åbenbart ikke havde det, der skulle til for at slå igennem i Danmark, men som godt vil give fodbolden en chance i England. Og jeg er sikker på at de vil være en vitaminindsprøjtnin g til holdet.

Næste opgaver bliver så at finde boliger til dem alle, praktikpladser til to mand, studiepladser som udvekslingsstudente r til 6 mand og et deltidsarbejde til Carsten.
Jobbet som manager er meget meget anderledes end jeg havde regnet med!

Som en ekstra tilføjelse til vores vaklende forsvar, har jeg, med stor hjælp fra Greg, fået lavet en lejeaftale med Kiddermister Harriers, som sender deres unge forsvarsspiller Zac Costello på et tre måneders langt lejeophold hos os.

Kun fremtiden kan vise om disse mange nye spillere kan føre Dudley mod nye højder.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #106: 29 Aug 2010, 14:19 »

Lækkert med en update igen! Opstemt
KIU Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #107: 29 Aug 2010, 14:23 »

Dejligt med update igen! Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #108: 29 Aug 2010, 17:37 »

Dejligt med en update men var det ikke kun Kapitel 10?

Lyder godt du har fået hentet nogle spillere der kan gå ind og gøre holdet bedre Smiley

KIU

billybob101
Lilleputspiller
*

« Svar #109: 29 Aug 2010, 18:26 »

Kapitel 12: Oprør i truppen

Flight FS-723 landede for tre dage siden i Birmingham Airport. Med ombord var ni danske fodboldspillere, der dagen efter stødte til resten af Dudley Uniteds trup. De var udset som forstærkninger, og det var der efter første træningspas slet ingen tvivl om, at de er. Og så burde alt jo være fryd og gammen, men nej. Alt er rent ud sagt kaos!

Efter træningen meldte et par af de engelske spillere, der har spillet for Dudley i flere år, sig på mit kontor, og luftede deres utilfredshed. De ville væk fra klubben. De havde mistet tilliden til mig. Til mig!?! Jeg forstod ingenting.
Havde jeg ikke lige sørget for, at holdet så stærkere ud end nogensinde?
Var vi ikke lige pludselig i spil til oprykning?
Jo, men de var ligeglade. De ville squ bare væk.

Det var først et par timer efter, da jeg sad hjemme i sofaen og stirrede ud i den fugtige mørke nat, at det gik op for mig, hvor lidt jeg havde bekymret mig om holddynamik, mandskabsbehandling og klikedannelser.
BS Christiansen ville i hvert fald sukke dybt over min indsats, ryste på hovedet af mig og fortælle, at selv Bubber ville have gjort det bedre, på trods af at denne efterligning af en mand er lige så velbevandret inden for fodbold, som Richard Ragnwald er inden for dødsmetal.

Dagen efter tog jeg en snak med de fem utilfredse spillere. Udfaldet blev, at kontrakterne med Sean Lee, Aaron Ennis, Anthony Marsh og Adam Pugh blev ophævet efter gensidig aftale. Leigh Crosby, der stort set lige er kommet til klubben har jeg fået talt til fornuft, så han bliver. Jeg er dog bange for, at han vil blive slemt skuffet når sæsonen først er kommet i gang, da både Mathias Twelling og Carsten Müthel pt er foran ham i kampen om en plads på toppen.

Med hensyn til sæsonstart så skriver vi nu den 2. August, så der er blot 8 dage til sæsonstart og den første kamp i West Midlands League D1 mod Warley Dew, som vi byder op til dans på Handrahan Park. Inden da har vi dog lige en lille venskabsturnering, der skal overstås.

I min egenskab af manager har jeg nemlig skabt den første udgave af Dudley Cup, en alle mod alle turnering for fire lokale hold fra Dudley og omegn. Jeg har naturligvis sendt indbydelser ud til både Birmingham, Aston Villa og W.B.A, som har taget imod udfordringen med præcis samme entusiasme, og derfor kommer Dudley Cup 2009 til at bestå af følgende fire hold:
Dudley United, Dudley Town, Dudley Sports og Selby.

Selvom storklubberne meldte fra, bliver det alligevel en meget spændende turnering. De to andre Dudley hold spiller en række over os, mens Selby spiller i en række på samme niveau som os, så testkampene kommer til at vise, om vi er, hvor vi skal være. Jeg håber holdet vil vise sig stærkt og kraftfuldt som en anden macho BS Christiansen på bøffeljagt, men jeg frygter nu mere vi kommer til at fremstå, som en kluntet Bubber på jagt efter et par nøgler han har tabt, fordi han blev skræmt af en meget meget farlig gråspurv.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #110: 29 Aug 2010, 18:46 »

To gode updates!!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #111: 29 Aug 2010, 18:52 »

Fed update! Mere tak! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

billybob101
Lilleputspiller
*

« Svar #112: 01 Sep 2010, 10:38 »

Total død blog!
Ej, jeg er bare lige dumpet ind i et job som pressechef for GHOST Festival i Århus, så er lidt hængt op i denne uge indtil den slutter, så pause indtil videre.

Skal nok fortsætte den.

Chamberlain15
Manager

« Svar #113: 01 Sep 2010, 12:27 »

Total død blog!
Ej, jeg er bare lige dumpet ind i et job som pressechef for GHOST Festival i Århus, så er lidt hængt op i denne uge indtil den slutter, så pause indtil videre.

Skal nok fortsætte den.

Tillykke med det Thumbs Up Men glæder mig til at du kommer igang Thumbs Up

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 02 Sep 2010, 14:09 »

Total død blog!
Det må du ikke engang spøge med!!! Shockeret

Skal nok fortsætte den.

Tillykke med succesen Cool

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

NottsCounty77
Lilleputspiller
*

« Svar #115: 09 Sep 2010, 14:51 »

Genial blog. Ganske enkelt.

Kunne man få et ss af Frederik Holts personlige oplysninger Smiley?

KUTGW!

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 10 Sep 2010, 12:38 »

Er altså begyndt at savne en update Græder

donandres
Ynglingespiller

« Svar #117: 12 Sep 2010, 11:43 »

Skal vi erklære den død?

San Diego Super Chargers

Erzael
Manager

« Svar #118: 12 Sep 2010, 12:00 »

Man skal længere end et par indlæg op, hvor han skriver den pt. er på pause...
« Seneste Redigering: 12 Sep 2010, 12:26 af Erzael » Logged

donandres
Ynglingespiller

« Svar #119: 12 Sep 2010, 12:17 »

I know, men hvor lang tid pause skal han have? Smiley

San Diego Super Chargers

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010