home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bendtner på a landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Bendtner på a landshold  (Læst 6276 gange)
r0tlisbrgr
Ynglingespiller

Sv: Bendtner på a landshold
« Svar #30: 18 Aug 2006, 10:44 »

ja og hvis bendtner bare har været federe end junker i trænings-lejren, så har olsen jo heller ikke andet valg.

desuden kan ingen sætte topscorer-jon af holdet - ville jo være sindssygt - er muligt at man ikke lige syns han er den lækreste af drengene, men den hængende angriber kan ikke spilles bedre af nogen dansker (desværre måske, men sådan er det)

Foran jon dahl bliver søren larsen altså nødt til at ligge. Det er dejligt at vi har et alternativ i bendtner (og at han er så ung) men klap nu lige hesten. Det er jo morten olsen, og han er altså langsom... husk bare på hvor lang tid vi sad og skreg på søren larsen før der skete noget.

Ved siden må grønkjær/jørgensen-løsningen altså være det fedeste. Jørgensen er godt nok ½gammel, men han spiller jo fedt endnu. Og det er også en af de positioner hvor vi har rigeligt talent på bænken. (må lige benytte denne lejlighed til at gøre opmærksom på en af mine personlige mærkesager: DØD OVER ROMMEDAHL!)

Bag jon kan det også kun blive poulsen og gravesen, men kahlenberg er, indrømmet, meget tæt på.

i centrale forsvar må gravgaard/krøldrup/agger-løsningen være det optimale. hvis to af tre er klar ser det godt ud.

højre back ser godt ud med lars j fra fck og der er fin back up i priske

venstre back er sq akilles-hælen... nicklas jensen er allerede nu næsten 800 år gammel og der er altså to år til EM. Dansk fodbold har seriøst brug for at ham den unge fra AAB (hvad hedder han... noget med martin eller michael) bliver solgt og blir bedre. Eller at cagara blir god hurtigt. Det er også fint med Jan K men mest fordi det er dejligt at se ham på landsholdet. Han er jo ikke venstre-back, men vil ikke udelukke noget =)

Mellem stængerne vil jeg give mange ret i at Thomas Sørensen ikke er hvad han har været (eller aldrig blev til det han skulle?), og der må også gøres noget. Men snakken om at jesper christiansen skal "tage over" syns jeg ikke giver så meget mening. De er jo næsten jævnaldrende. jesper C er fin back up men hvor er de unge henne der skal tage over (om ikke frygteligt mange år)?

så altså: (hvis jeg var chef)

GK Sørensen

DR Jacobsen
DL ARGHHH!!
DC Agger, Krøldrup
MC Gravesen, Poulsen
AMC Jon Dahl
AMR Jørgensen
AML Grønkjær
FC Søren Larsen

Bænk
GK Christiansen
DR Priske
DL mere ARGHH!!
DC Gravgaard
MC Würtz, Claus Jensen
AMC+AMR+AML Kahlenberg, Jan K.
FC Bendtner

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 18 Aug 2006, 11:16 »

Claus Jensen kan sagtens spille hængende angriber, det så vi i en venskabskamp for et stykke tid siden, hvor han spillede pladsen til UG. Desuden er Bedtner heller ikke boksspiller, men kan også spille den hængende angriber, det vil han faktisk helst, så han kan komme lidt ned i banen og udnytte hans speed og dribleevner.. Og med hans styrke i hovedspillet, vil pladsen jo være optimal for ham.

Mht. målmandsposten, så kunne jeg godt tænke mig at en Stefan Andersen snart fik mere spilletid, så hans talent ikke gik til spilde. Så kan han overtage fra Jesper/Thomas når de er for gamle om et par år. Derudover har vi jo vores yndlings u21 keeper i Kevin Stuhr Ellegaard, samt talenterne Kasper Schmeichel, Rune Bech, Steffen Rasmussen, Kenneth Stenild og Theis Rasmussen

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #32: 18 Aug 2006, 12:58 »

Mht. målmandsposten, så kunne jeg godt tænke mig at en Stefan Andersen snart fik mere spilletid, så hans talent ikke gik til spilde. Så kan han overtage fra Jesper/Thomas når de er for gamle om et par år. Derudover har vi jo vores yndlings u21 keeper i Kevin Stuhr Ellegaard, samt talenterne Kasper Schmeichel, Rune Bech, Steffen Rasmussen, Kenneth Stenild og Theis Rasmussen
Nemlig, Stefan Andersen! Giver dig evigt ret! MEN! Kasper Schmeichel? Jeg er stadig i tvivl om han kun lever på sit navn? eller er der et talent? jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke rigtig har fulgt med i hans karriere.. Kun da han som tredje valg stod nogle førsteholdskampe, hvor han gjorde det udmærket..

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #33: 18 Aug 2006, 14:25 »

Stefan Andersen er nok det umiddelbare valg i hvert fald - men har han virkeligt hvad der skal til?

og alle de unger der er jo fine, men de er stadig alt for unge til overhovedet at kunne optræde i Olsens planer for de næste par år.

og ja det er rigtigt at claus jensen også kan ryge op på den offensive...

det ser godt ud for fremtiden syns jeg, men jeg vil lige sige ARGH til venstre back igen =)

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 18 Aug 2006, 15:56 »

argh!!! det har nemlig danmarks problem!!! venstre back!!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Thore
Manager

« Svar #35: 18 Aug 2006, 17:36 »

Kan slet ikk forstå hvorfor i mener Jesper Christiansen skal vogte målet... Thomes Sørensen er meget bedere, i hvert falde i de kampe jeg har set med Villa, mener slet ikk Jesper Christiansen kan komme op på samme nievau.
Hvis Niclas Jensen skifter klub og spiller fast, så er han en skide god fodbold spiller, og dejlig offensiv.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 18 Aug 2006, 18:42 »

Det er vidst de fleste landes problem.

Kan slet ikk forstå hvorfor i mener Jesper Christiansen skal vogte målet... Thomes Sørensen er meget bedere, i hvert falde i de kampe jeg har set med Villa, mener slet ikk Jesper Christiansen kan komme op på samme nievau.
Hvis Niclas Jensen skifter klub og spiller fast, så er han en skide god fodbold spiller, og dejlig offensiv.

Ingen tvivl om at Jesper Christiansen er dk´s 2. bedste målmand. Kritikten til Thomas Sørensen syntes jeg er lid overdrevet. Så snart man ikke hører noget om en spiller i udlandet, så er han i krise. Han skal åbenbart i medierne hele tiden og helst redde aston villa hver week før vi er overbevidst. Han er slet ikke blevet presset til nogen store redninger på landsholdet i lang tid nu og så vidt jeg husker tilbage har der ikke været nogen nævne værdige drops.

Så han er stadig dks bedste, men med jesper chr. lige i hælene.

Stephan Andersens situation forstår jeg slet ikke, en så god målmand så langt fra fastplads? Derudover har de Thomas Myhre osse en stærk keeper, men stadig har man behov for at låne en ny. Den forstår jeg sgu ikke. Synd for Hr andersen han har talent.

Thore
Manager

« Svar #37: 21 Aug 2006, 21:03 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=59628

Så kan vi vidst godt slå fast at Thomas Sørensen er bedere end Jesper Christiansen  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ZhotLog
Gæst

« Svar #38: 21 Aug 2006, 21:31 »

Bendtner emne i Chelsea

Hmmm, mon ikke man nu overdriver Bendtners evner, synes i hvert fald det ville være synd hvis en ellers lovende karriere skulle gå i vasken, pga. for stort pres og for stor opmærksomhed. Tror det bedste der kan ske for Bendtner på nuværende tidspunkt, er at få erfaring under nogenlunde stille og rolige vilkår i Birmingham, og så ellers tilbage til Arsenal, hvor han evt. kan få nogle indskiftninger, og derved samle mere erfaring. På topplan. Så kan det være at alle vores håb og drømme om en dansk superstjerne senere vil gå i opfyldelse, men er bange for at al den tidlige opmærksomhed kan ødelægge hans karriere. Selvom han har en stærk viljestyrke!

Krydser fingre for Bendtner!   Rullende Øjne

wirenfeldt
Gæst

« Svar #39: 21 Aug 2006, 23:41 »

Jan Kristiansen..

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #40: 22 Aug 2006, 14:01 »

Jan Kristiansen..

ja han kan spille pladsen, men er han virkeligt et seriøst bud i defensiven også?

Thore
Manager

« Svar #41: 22 Aug 2006, 15:03 »

Jan Kristiansen..

Nej hvis Niclas Jensen begynder og få fast spilletid, er han klart den bedste på den plads.

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #42: 22 Aug 2006, 15:44 »

men niklas er jo hvor-mange-og-30 til EM?

Thore
Manager

« Svar #43: 22 Aug 2006, 15:59 »

men niklas er jo hvor-mange-og-30 til EM?

Ja der er han faktisk kun 34, så han kan sådan set også være med til VM i år 2010.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 26 Aug 2006, 12:25 »

Ja der er han faktisk kun 34, så han kan sådan set også være med til VM i år 2010.

Jeg gider godt nok ikke have en 36 årig Niclas Jensen med til VM

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010