home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1218 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Madden-tråden  (Læst 39274 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: Madden 11
« Svar #75: 17 Nov 2010, 17:22 »

Tak for hjælpen.

Når man har valgt et andets hold Playbook, hvor finder jeg så playet (I en kamp)?

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #76: 17 Nov 2010, 18:41 »

Altså du skal gå ind i playbooken og vælg ikke autoflow(kan ikke lige huske hvad det hedder  Tunge) og så mener jeg at du kan vælge efter formation så går du bare frem indtil der står Wildcat i toppen.

(Grunden til at dette er lidt upræsist er at jeg lige har fået min PS3 tilbage efter ca. 1½ uges reperation.)

Swizz CataR
Manager

« Svar #77: 17 Nov 2010, 19:42 »

Hey Smiley
Er lidt i samme situation som absalonsen. Kunne også godt tænke mig Madden, dog 10'eren, da jeg kun ønsker spillet som en indsigt i sporten, og at jeg generelt virkelig godt kan lide sportspil til min PS3. Jeg ønsker derfor også at besidde NBA, NHL og selvfølgelig FIFA.

Men jeg aner som sagt intet om reglerne i NFL, modsat alle de andre sportsgrene. Vil det være dumt af mig at kaste penge efter spillet, eller vil jeg forholdsvis nemt og hurtigt kunne sætte mig ind i spillet og de regler, der gør at jeg ved hvordan man vinder? Smiley

Det skal siges at jeg ellers har stor viden om sport, og regner ikke sporten for at være alenlangt fra alle andre sportsgrene i alle henseender Smiley

Så altså, kan Madden anbefales for en komplet uvidende om sporten? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #78: 17 Nov 2010, 19:48 »

Sagtens! Jeg anede utrolig lidt om sporten inden jeg startede med at spille, jeg havde dog en lærer der var på det danske landshold, og som lærte mig lidt. Smiley Der er dog termer som man lige skal lære, og det ville være en god idé lige at finde en manual omkring dem, og så ville det bestemt være en fordel at se noget amerikansk fodbold, da det rent faktisk udvikler ens spil, da man får bedre forståelse for det. Sådan har jeg i hvert fald haft det.

Swizz CataR
Manager

« Svar #79: 17 Nov 2010, 19:51 »

Tror du har ret i noget Smiley Men kan det meste fornødne omkring spillets features og hvordan man kommer gennem sæsoner og handelsperioder (er det franshice? Tunge) ikke læses i manualen der følger med spillet? Smiley

Omkring at se det, kommer det så ikke primært om natten? Så meget går jeg dog ikke op i det hehe Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 17 Nov 2010, 20:12 »

Mange af tingene er det samme som i f.eks. NBA, det hedder franchise(hvis du vil spille karriere), det hedder trades og ikke køb, og der er en draft hvert år Smiley Så hvis du kender til NBA, Baseball eller anden amerikansk sport, er det næsten det samme, så er det kun reglerne under en kamp du skal have fat i, hvilket kommer ret naturligt Smiley

EDIT: Kampene bliver vist kl 19 hver søndag på tv2sport, de ahr noget der hedder nfl for begyndere 15 før kampstart hvor de tager noget af det basale Smiley Så er der en kamp kl 22 på 3+ ellers er det om natten, men mange kampe spilles kl 19.

Handelsperiode er i de første 6 uger kan du trade(bytte) dig til andre spillere. Og du kan hente dem på Free agent (fri transfer) længere ude, kan dog ikke huske det præcise uge tal Smiley
« Seneste Redigering: 17 Nov 2010, 20:16 af BenjaBabs » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #81: 17 Nov 2010, 20:23 »

Tak for hjælpen drenge Smiley

Dejligt med lidt indsigt fra jer Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 17 Nov 2010, 20:27 »

Glad for at kunne hjælpe Smiley Du siger bare hvis der er andet Wink

Enged
Gæst

« Svar #83: 17 Nov 2010, 20:55 »

Den tidlige kamp bliver sendt klokken 19 søndag aften, og det burde være muligt at se den. Wink
"Karriere" hedder franchise, og jo det mener jeg da at man kan, jeg er dog for doven til at kigge efter lige nu, men hvis du kender til ishockeyreglerne på det område, så er det meget lig dem, bort set fra at man kun kan trade til 1. kamp er spillet i week 6, og man har 7 draft picks i stedet for de (2?) man har i NHL.

Swizz CataR
Manager

« Svar #84: 17 Nov 2010, 21:02 »

Okay Smiley Tak for svaret Wink

fred400
Ynglingespiller

« Svar #85: 21 Nov 2010, 16:47 »

HEY Opstemt
Har lige fået spillet og er startet med Vikings men har lige to spørgsmål:
Hvordan er det lige liga systemet fungere?
Og hvornår kan man drafte og hvordan gør man?

På forhand tak Wink

Klausen
Lilleputspiller
*

« Svar #86: 21 Nov 2010, 16:54 »

HEY Opstemt
Har lige fået spillet og er startet med Vikings men har lige to spørgsmål:
Hvordan er det lige liga systemet fungere?
Og hvornår kan man drafte og hvordan gør man?

På forhand tak Wink
Man spiller 16 kampe på en sæson, 2 kampe mod de 3 hold man ellers er i division med.
Ligaen er delt op i 2 conferencer, (AFC og NFC), og der er 4 divisioner i hver conference, som hedder North, South, East og West.
Skulle man blive 1'er i sin division er man sikret en plads i slutspillet som alle kampe er knald eller fald.
Bliver man 2'er kan man gå videre, idet de 2 bedste 2'ere i hver conference får et wildcard til slutspillet.

Draften foregår efter sæsonen, i april eller sådan. det går simpelt ud på, at alle de spillere som er færdig med college skal fordeles ud på hold. der har du 7 "picks" som du skal vælge spillere på, én spiller pr pick.

DavidMadsen
Manager

« Svar #87: 21 Nov 2010, 17:19 »

Draften foregår efter sæsonen, i april eller sådan. det går simpelt ud på, at alle de spillere som er færdig med college skal fordeles ud på hold. der har du 7 "picks" som du skal vælge spillere på, én spiller pr pick.
Det skal lige siges man også kan trade picks, så man kan få både flere eller færre.

fred400
Ynglingespiller

« Svar #88: 21 Nov 2010, 17:35 »

Tusind tak for de hurtige svar  Opstemt

Tror jeg har okay chancer for at gå videre jeg er på 8-6 og ligger nr 2 i min "gruppe" nr 5 i NFC Peace

Men igen mange tak:)

fred400
Ynglingespiller

« Svar #89: 23 Nov 2010, 18:31 »

Hey Wink
Vandt Super Bowl i 1 sæson med Vikings men nu er Favre gået på pension Skuffet og den QB jeg draftede var kun på 79 i alt.
Skal til at trade men hvem skal jeg købe og hvad skal jeg tilbyde?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010