home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  #2"The Saints are coming"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #2"The Saints are coming"  (Læst 1320 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
#2"The Saints are coming"
« : 18 Aug 2010, 17:27 »


INTRO


Så fik jeg lysten til at blogge igen. Denne gang handler det altså om Southampton. Klubben ligger i Coca-Cola League 1 og er klart det bedste hold dernede. Det er iøvrigt mit sidste spil i FM 10 så jeg vil køre det så langt ud som muligt. Jeg satser dog på at blive i Southampton i så lang tid som muligt.

Jeg er lige startet i skolen igen efter en dejlig sommerferie. Jeg skal til Grækenland med min klasse om ca. en måned og har derfor rimelig travlt i skolen. Men jeg satser på en update dagligt.

Velkommen til min blog.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2010, 18:53 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "The Saints are coming"
« Svar #1: 18 Aug 2010, 18:53 »


Hvem erstatter Alan Pardew?


Så var dagen endelig kommet. Indbyggerne i byen Southampton havde ventet i en uge men nu havde klubben endelig fundet deres næste manager. Chairman Nicola Cortese var klart til at præsentere den nye manager. Rygterne sagde at det kunne sagtens blive en helt ukendt person mens andre pegede på navne som Alan Shearar, Dennis Bergkamp og Paul Ince. Det blev dog ingen af de tre. Valget faldt nemlig på en helt ukendt herre. Navnet på den nye manager var Pétur Jónsson. En mand der blot har trænet i den 8. bedste række i England blev valgt foran alle favoritterne. Jónsson lagde ud med at præsentere sig selv.

"Mit navn er Pétur Jónsson og jeg skal altså være ny træner her i Southampton. Jeg ser virkelig frem til at prøve mig på nogle højere planer og få Southampton tilbage i det fine selskab. Jeg er selv 28 år gammel og kommer fra Island. Jeg vil til sidst lige sige tusind tak til Nicola Cortese for at give mig denne mulighed". Sagde en nervøs Jónsson.

Det var klart for alle at det var en mand der lige skulle vænne sig til omgivelserne. Han virkede rigtig nervøs under hele pressemødet og det må man håbe han får styr på. Mange af fansene var virkelig utilfredse med at valget faldt på en mand der næsten havde ingen erfaring og de havde ønsket at det var Alan Shearar som havde gået ind af døren på pressemødet. Det er allerede helt klart nu at Jónsson vil være under pres fra starten af og han skal kæmpe for at få tillid og respekt af fansene. Nu venter man bare på at se hvem han får hentet til klubben og om han får holdet op i The Championship i første sæson. Alt andet ville være rigtig skuffende.    





*Manden du ser på billedet er Nicola Cortese*
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

dida
Gæst
 
Sv: #2"The Saints are coming"
« Svar #2: 18 Aug 2010, 19:26 »

Spændende med en blog om Southampton (: jeg vil læse med og ser frem til at se hvad du kan opnå i klubben (:
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2"The Saints are coming"
« Svar #3: 18 Aug 2010, 19:39 »

Dælme en ung manager :b men spændende, gl
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2"The Saints are coming"
« Svar #4: 18 Aug 2010, 19:42 »

Dælme en ung manager :b men spændende, gl

Tak Smiley Ja det er lidt meningen med den unge alder. Det gøre det mere spændende og viser lidt mere at ham ingen erfaring har Smiley

Spændende med en blog om Southampton (: jeg vil læse med og ser frem til at se hvad du kan opnå i klubben (:

Tusind tak skal du have Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010