home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118300 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #315: 16 Mar 2009, 14:20 »

Hej freaks. Ja min i syntes garanteret nok at jeg spørger for meget herinde, men spørger sku altid herinde hvis jeg ikke kender fejlen selv eller noget. Denne gang er det dog ikke noget med min computer at gøre, men et program. Jeg har Microsoft Office Student 2007 som jeg har fået lagt over på min bærbar af min onkel. Det gik fint nok og jeg har kunne bruge det i lang tid nu, indtil for nogle uger siden.

Når jeg åbner Microsoft Word 2007 eller Microsoft PowerPoint 2007 f.eks så skriver den dette:

Er godt træt af det og jeg syntes det er mærkeligt da det er min onkel har købt det i en butik og så burde den da ikke skrive at programmet er uægte og forældet. Kender ikke svaret til selve fejlen, men kunne godt tænke mig at høre jer ad hvad jeg skal gøre her? Har tænkt på om jeg skal afinstallere og installere det igen, men ved ikke med jer.

Håber i vil svare da det ville super! Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #316: 17 Mar 2009, 18:12 »

Hej freaks. Ja min i syntes garanteret nok at jeg spørger for meget herinde, men spørger sku altid herinde hvis jeg ikke kender fejlen selv eller noget. Denne gang er det dog ikke noget med min computer at gøre, men et program. Jeg har Microsoft Office Student 2007 som jeg har fået lagt over på min bærbar af min onkel. Det gik fint nok og jeg har kunne bruge det i lang tid nu, indtil for nogle uger siden.

Når jeg åbner Microsoft Word 2007 eller Microsoft PowerPoint 2007 f.eks så skriver den dette:

Er godt træt af det og jeg syntes det er mærkeligt da det er min onkel har købt det i en butik og så burde den da ikke skrive at programmet er uægte og forældet. Kender ikke svaret til selve fejlen, men kunne godt tænke mig at høre jer ad hvad jeg skal gøre her? Har tænkt på om jeg skal afinstallere og installere det igen, men ved ikke med jer.

Håber i vil svare da det ville super! Thumbs Up
Har stadig ikke fået svar på denne, så opper den lige! :-)

Tilgengæld har jeg et problem endnu en gang med min bærbar. Jeg skrev her tidligere i tråden tror jeg at min bærbar laver mystiske lyde ude i venstre side hvor hardisken sidder. Det er nogle små klik som jeg syntes er irriterende og det var bla. en af grundene til jeg sendte den til reparation for nogle måneder siden. Nu har jeg haft den tilbage i snart 4 måneder, men idag kom de der klik igen. De irriterer mig, da det gør min computer langsommere. Hvad vil i mene jeg kan gøre her? Det bliver 3. gang den skal til reparation hvis jeg gør det denne gang. Det vil blive 2. gang med den samme fejl som denne.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #317: 17 Mar 2009, 18:30 »

AFC, du ved jo godt hvorfor.
Dit Office er ikke ægte.
Du har sikkert opdateret din computer, og det har så været en Office Genuine du har installeret, som kigger om du har en lovlig version af Office.
Jeg hverken må eller vil hjælpe med en ulovlig version af Office..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #318: 17 Mar 2009, 18:38 »

Er der ikke en opdatering eller noget andet jeg kan gøre for at få en 'lovlig' version af Microsoft Word? Jeg fatter det bare ikke. Min onkel købte den i en helt alm. computer butik.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #319: 19 Mar 2009, 15:18 »

Hejsa.

Som nogle ved arbejder jeg for Firstdown.dk - Og som nogle også ved arbejder jeg også ude på bakken. Derfor vil jeg den kommende tid bruge meget tid derude, og i toge på vej frem og tilbage.
Jeg har en masse opgaver jeg skal lave til Firstdown.dk i den kommende tid, derfor er jeg på udkig efter en bærbar.

Er der nogle der har nogle forslag til en billig bærbar. Det eneste krav jeg har er at den har alle skrive programerne, og mulighed for trådløst internet, som jo nok skal købes ved siden af.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #320: 19 Mar 2009, 16:23 »

Hejsa.

Som nogle ved arbejder jeg for Firstdown.dk - Og som nogle også ved arbejder jeg også ude på bakken. Derfor vil jeg den kommende tid bruge meget tid derude, og i toge på vej frem og tilbage.
Jeg har en masse opgaver jeg skal lave til Firstdown.dk i den kommende tid, derfor er jeg på udkig efter en bærbar.

Er der nogle der har nogle forslag til en billig bærbar. Det eneste krav jeg har er at den har alle skrive programerne, og mulighed for trådløst internet, som jo nok skal købes ved siden af.
Altså her får du en billig god bærbar inklusivt den nye Microsoft Student 2007 oven i købet. http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/9315964_(Wupti2).html

Men her er en mini pc som er nem og praktisk at have med at gøre: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1458856_(Wupti2).html

Evt. Så kig videre på wupti.com. Der er mange gode priser! Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #321: 22 Mar 2009, 11:30 »

Hej.

Er der nogle, der ved hvad jeg kan gøre, eller hvad der er galt når min blæser larmer, som om der er noget der sidder i vejen eller sådan noget? Jeg har prøvet at støvsuge den, men intet hjælper det.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #322: 22 Mar 2009, 12:07 »

Hej.

Er der nogle, der ved hvad jeg kan gøre, eller hvad der er galt når min blæser larmer, som om der er noget der sidder i vejen eller sådan noget? Jeg har prøvet at støvsuge den, men intet hjælper det.
Det kan være fordi vingerne sidder lidt skævt så de går imod. Så ret lidt forsigtig på den.
Man kan også puste lidt forsigtig til den med trykluft, for at fjerne evt. støv.
Ellers køb en ny, de koster ikke ret meget.
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #323: 22 Mar 2009, 12:13 »

Det kan være fordi vingerne sidder lidt skævt så de går imod. Så ret lidt forsigtig på den.
Man kan også puste lidt forsigtig til den med trykluft, for at fjerne evt. støv.
Ellers køb en ny, de koster ikke ret meget.
Glemte at skrive det er en bærbar jeg har Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #324: 23 Mar 2009, 14:23 »

Siger den sådan nogle klik? For min blæser larmer normalt vil jeg kalde det. Somme tider når jeg har sat en CD i drevet, vil jeg sige den kører på fuld tryk og blæser helt vildt meget.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #325: 27 Mar 2009, 23:13 »

Siger den sådan nogle klik? For min blæser larmer normalt vil jeg kalde det. Somme tider når jeg har sat en CD i drevet, vil jeg sige den kører på fuld tryk og blæser helt vildt meget.
Spørger lige igen, eftersom det godt kunne være du manglede hjælp endnu Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #326: 28 Mar 2009, 23:49 »

Nu har I sikkert alle sammen opdaget mine problemer med min nuværende bærbar i ''Computer tråden'' med at min computer giver nogle mærkelige klik ude i venstre side hvor hardisken sidder og de klik gør maskinen langsommere med mine adfærd med den. Det hele startede med at jeg som sagt sad en aften og hørte de klik der. De klik syntes jeg ikke var normale, så jeg ringede til Expert for at høre om de kunne kigge på den. Jeg har købt den i Merlin, og da Merlin gik ned her for nogle måneder siden, overtog Expert den jo så.

Jeg tog så maskinen med ud til min nærmeste Expert forhandler og der var en computerekspert som kiggede på den. Vi tændte den og den begyndte at klikke og han sagde også at det heller ikke var normalt den skulle og de ville sende den ind til reparation. Så fik jeg den efter 2-3 ugers reparation og den virkede fint indtil en gang hvor jeg startede den op for ikke særlig lang tid siden. Den var uhyre langsom om at starte op og det tog mindst 1 minut før der kom en baggrund frem på skrivebordet. Nu er klikkene som sagt kommet igen og de irriterer mig helt vildt. De gør maskinen langsom og hader det virkelig. Jeg overvejer at ringe til Expert igen og sige det som det er.
Det vil blive 3. gang den til skal til reparation, hvis det sker hvilket jeg vil sige er lidt dårligt af dem at de ikke har lavet fejlen.
Burde det ikke give pengene tilbage? Kan jeg ikke kræve pengene tilbage? Eller noget i den stil?

Men de problemer har så fået mig til at tænke fremad til situationen hvis det nu skulle ske at jeg muligvis får pengene tilbage og køber en ny. Der er dog lige en ting. Jeg kan ikke finde min garantibevis på maskinen. Hvad gør jeg så? Jeg mener desværre at min 1 års garanti på den udløb i dag. Hvad gør jeg i den situation? Kan de alligevel se på maskinen hvad den har kostet osv, selvom jeg ikke har garantibeviset ved min side?

I så fald har det fået mig til at kigge på denne maskine: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1462786_(Wupti2).html

Den ser ud til at have mine krav og minder meget om den jeg har nuværende som er en HP Pavillion. HP Compaq har jeg hørt fra folk at de er meget tilfredse med de maskiner og at de er perfekte til skolebrug osv. som jeg også regner med at bruge den til, udover lige at spille FM eller nogle andre spil på, da den ser ud til at kunne køre de højtkrævende spil ang. grafik med det grafikkort der er i.

Hvad syntes I om maskinen? Er den god til den pris?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #327: 29 Mar 2009, 17:40 »

Den nu skrev til mig på MSN er imo meget bedre end den der. Den du nævnte på MSN kan klare nogle af de mest krævende spil. Måske kunne den godt bruge en bedre processer men udover det er det en klasse bærbar til en fornuftig pris.
Og til jer andre; der er tale om denne bærbar: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1463107_(Wupti2).html

Hvis det nu ikke bliver den der du vælger kan du f.eks kigge på Asus eller Zepto computere. Nogle har haft gode erfaringer med Zepto, andre har ikke. Købte sidste sommer en Zepto Znote 6625WD og har ingen problemer haft med den. Den kan klare de fleste af de pænt krævende spil og jeg er meget tilfreds med den.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #328: 29 Mar 2009, 17:46 »

Hehe. Du afslører vores hemmelige samtale over MSN hehe.
Men ja jeg syntes også selv det er en fed maskine til den pris der. Kan smadder godt lide HP serien og især Pavillion serien, selvom jeg har en nuværende som er en HP Pavillion, men der er desværre for mange problemer med denne.

Zepto kender jeg intet til og tror heller ikke jeg vil investere i, da jeg har hørt fra mange at det er noget værre l***. Så tror jeg holder mig væk fra det. Ellers mange tak for rådet.
Asus derimod lyder også spændende. Jeg vil kigge lidt nærmere på Asus computerne da jeg godt kan lide det mærke. Syntes deres stationære computere er vildt fede og det tror jeg også deres bærbare er.

Mange tak for rådet!
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #329: 30 Mar 2009, 17:30 »

Jeg har fået et lille problem og vil derfor høre om i kunne hjælpe.

Når jeg starter computern op kommer den med følgende fejlmeddelelse

"Boot record from IDE-0....OK"

Har vha af dette link, at det kun kan løses ved installations cden.
Men kan det passe?
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010