home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 113823 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #75: 10 Jul 2008, 21:34 »

Ok dusty hvis du er så smart vil du så ikk hjælpe med at sammensætte en stationær på edbpriser?
Og har du den der vonstro selv, thomas?

Jeg vil anbefale dig at sammensætte forskellige typer af PC'ere derinde og så se hvilke firmaer der kommer frem med den bedste pris + bedste kundetilfredshed. Derefter er det fluks ind på firmaets egen side og arbejde videre derfra. Det er sådan jeg gjorde.  Thumbs Up
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #76: 10 Jul 2008, 22:01 »

Og har du den der vonstro selv, thomas?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #77: 10 Jul 2008, 22:04 »

Og har du den der vonstro selv, thomas?
Nej desværre, jeg har en Inspiron istedet.
Men en ting du skal gøre dig klart før vi kan hjælpe dig, vil du have en bærbar eller stationær?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #78: 10 Jul 2008, 22:06 »

Nej desværre, jeg har en Inspiron istedet.
Men en ting du skal gøre dig klart før vi kan hjælpe dig, vil du have en bærbar eller stationær?

Jeg ved det ikk.
Hvis jeg skal have en stationær skal jeg samtidig have ny skærm der ligger prisen nok omkring 1200 kr, så det gør ikk den store forskel om det er bærbar eller stationær.
En af grundene til at jeg ikk vil ofre fx 10000 er at jeg skal på efterskole om 2 år så der skal jeg også have en
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #79: 10 Jul 2008, 22:08 »

så køb da en der kan holde 2 år?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #80: 10 Jul 2008, 22:23 »

Hvorfor tvivler du RIGTIGT MEGET på at jeg kan køre pcm08 i højeste kvali uden lag?
Rent faktisk ved du ikke engang hvilken computer jeg har. Det er dit problem om du vil tro på hvad jeg siger eller ej, jeg ved godt hvad lagg er, og jeg lagger ikke i PCM..
-
Du giver ikke meget for min såkaldte erfaring.. Siger at jeg har erfaring med at der er STOR forskel på PCM og Crysis, og hvis du ikke synes det, må der være et eller andet galt med dig, ellers ved du INTET om spil. hvis du kigger på minimums requirements for Crysis vil du se at de fleste ting kræver mindst 50% så meget, og hvis det ikke er meget så ved jeg sku ikke helt. f.eks til PCM skal du bare have en 2.2 ghz lorte pentium processor, jeg tror sku næsten ikke der findes en mindre processor end denne i dagens danmark. og til Crysis skal du have en 2.8 ghz lorte pentium processor ELLER en dual core 2 2ghz..
kan ikke andet en grine af at du siger at du ikke giver mig meget for min erfaring, da jeg kan se du ikke ved noget overhovedet.

Lad venligst være at svare den her gang, hvis du ikke læser hvad jeg rent faktisk skriver.

Fordi du ikke kan køre Crysis i højeste men SAGTENS kan trække pcm, derfor tvivler jeg. Det lyder meget mærkeligt. De 2 computere jeg har prøvet begge spil på, har det nærmest været omvendt. Kritikken af pcm rundt om på nettet, går ligeledes på kravene til din computer er urealistisk høje i forhold til det du får, og hvis man ikke kan indfri de krav, skal man ikke køre højeste grafik indstiliinger.

At du bliver ved med at bringe de min. specs op giver ingen mening, da det ikke er dem du skal gå udfra for at få den bedste spiloplevelse, derfor sætter jeg samtidig spørgsmålstegn ved din erfaring. At ligefrem sige jeg ikke ved noget overhovedet var da en sjov holdning at have. Jeg gav dig endda et quote fra en mand/dreng der brækker det ned for dig hvad det kræver at køre på max settings, og hvordan den samme processor kraft ville kunne køre andre og bedre engines.

Endnu en gang vil jeg lige prøve at fremhæve at jeg ikke siger Crysis & PCM kræver det samme, men at PCM var godt oppe omkring Crysis specs.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 22:25 af Yessir » Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #81: 10 Jul 2008, 22:28 »

så køb da en der kan holde 2 år?

Ja men de der dell bliver da helt vildt dyre med momsen oveni.
Kender du andre steder?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #82: 10 Jul 2008, 23:17 »

Lad venligst være at svare den her gang, hvis du ikke læser hvad jeg rent faktisk skriver.

Fordi du ikke kan køre Crysis i højeste men SAGTENS kan trække pcm, derfor tvivler jeg. Det lyder meget mærkeligt. De 2 computere jeg har prøvet begge spil på, har det nærmest været omvendt. Kritikken af pcm rundt om på nettet, går ligeledes på kravene til din computer er urealistisk høje i forhold til det du får, og hvis man ikke kan indfri de krav, skal man ikke køre højeste grafik indstiliinger.

At du bliver ved med at bringe de min. specs op giver ingen mening, da det ikke er dem du skal gå udfra for at få den bedste spiloplevelse, derfor sætter jeg samtidig spørgsmålstegn ved din erfaring. At ligefrem sige jeg ikke ved noget overhovedet var da en sjov holdning at have. Jeg gav dig endda et quote fra en mand/dreng der brækker det ned for dig hvad det kræver at køre på max settings, og hvordan den samme processor kraft ville kunne køre andre og bedre engines.

Endnu en gang vil jeg lige prøve at fremhæve at jeg ikke siger Crysis & PCM kræver det samme, men at PCM var godt oppe omkring Crysis specs.
Hvis det ikke skulle være gået forbi din snude er Crysis et af de mest grafisk krævende spil på markedet.
Så du tvivler på at jeg kan trække PCM fordi jeg ikke kan trække et af de mest grafisk krævende spil?
Anyways gider jeg ikke bruge tid på at diskutere om jeg kan trække PCM eller Ej, da du nok alligevel ikke VIL forstå at jeg sagtens kan, samtidigt med at jeg ikke kan med Crysis.
Jamen så kan jeg fortælle dig at den Mand/Dreng åbenbart ikke ved hvad JEG har for at køre det full uden lagg. Og hvor har han btw de info fra?
Fedt nok at du sætter spørgsmålstegn ved min erfaring fordi jeg bringer minimums specs ind på.
Men held og lykke, gider faktisk ikke bruge mere tid på dig, formoder heller ikke du vil bruge mere tid på mig så det var jo heldigt nok.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #83: 10 Jul 2008, 23:18 »

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99601&gruppe=PCnotevision

Hvad med denne har den en god processer?

Og hvilket styresystem ville væe det bedste at vælge? please hjælp
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #84: 10 Jul 2008, 23:49 »

Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #85: 10 Jul 2008, 23:53 »

Hvis det ikke skulle være gået forbi din snude er Crysis et af de mest grafisk krævende spil på markedet.
Så du tvivler på at jeg kan trække PCM fordi jeg ikke kan trække et af de mest grafisk krævende spil?
Anyways gider jeg ikke bruge tid på at diskutere om jeg kan trække PCM eller Ej, da du nok alligevel ikke VIL forstå at jeg sagtens kan, samtidigt med at jeg ikke kan med Crysis.
Jamen så kan jeg fortælle dig at den Mand/Dreng åbenbart ikke ved hvad JEG har for at køre det full uden lagg. Og hvor har han btw de info fra?
Fedt nok at du sætter spørgsmålstegn ved min erfaring fordi jeg bringer minimums specs ind på.
Men held og lykke, gider faktisk ikke bruge mere tid på dig, formoder heller ikke du vil bruge mere tid på mig så det var jo heldigt nok.

Du stiller to spørgsmål, men formoder samtidig ikke jeg gider svare tilbage.
Ja jeg tvivler/tvivlede på det fordi forskellen på kravene ikke er de største, plus det ikke er samme oplevelser jeg har haft.
Ja jeg kan ikke se hvorfor min. kravene skulle trækkes ind, når de slet ikke vil give en optimal spil oplevelse. Lidt ligesom hvis du hiver FM08 min specs ind i en diskussion om hvad det kræver at køre FM i et hurtigt tempo.

Han har den info fra ved at researche på emnet. Og ud fra den info står det rimelig klart at PCM er temmelig krævende.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #86: 10 Jul 2008, 23:55 »

Sorry Altid_FCK men tror ikke du får særlig meget hjælp af alt den spammen. Så jeg hiver lige det jeg skrev til dig tidligere i tråden, frem igen  Wink

Gå ned igennem Falkoner Alle og spørg i de computer forretninger der ligger der.
Tag evt 2-3 af dem, så du kan få lidt at sammenligne med. Hvis de anbefaler nogenlunde det samme, er det nok klogt at gå ud fra det.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #87: 10 Jul 2008, 23:56 »

Undskyld mig men kan i ikke hjælpe mig med pc eller tage diskusionen et andet sted end i en her tråd?

Gik igennem Falkoner alle og kunne kun finde 2.
Den ene synes jeg var dyr og den anden havde lukket så...
Men hvad med den Siemens er den ikk god?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #88: 11 Jul 2008, 00:01 »

Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #89: 11 Jul 2008, 00:03 »

Undskyld mig men kan i ikke hjælpe mig med pc eller tage diskusionen et andet sted end i en her tråd?

Gik igennem Falkoner alle og kunne kun finde 2.
Den ene synes jeg var dyr og den anden havde lukket så...
Men hvad med den Siemens er den ikk god?

Som sagt er det lidt svært at hjælpe dig med din pc, når du spammer hele tiden, og åbenbart overser hvad folk skriver til dig. Derudover opstod diskussionen kun i et forsøg på at hjælpe dig. Men jo jeg tror den er ved at dø ud nu, så den behøver du ikke rigtig bekymre dig om. Skulle den live op igen, tager jeg den over i pcm forummet i stedet for.

Du skal heller ikke nødvendigvis købe den på Falkoner Allé. Du skal få noget professionel rådgivning, skrive rådene ned og gå hjem og søge  Wink

Edit: Saml evt de pc'er du kigger på i et samlet indlæg. Så er det lidt mere overskueligt, hvis du endelig skal poste nye ca. hvert 20 minut
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010